Van de Gary Jules heb ik wel een keer een remix gemaakt die in The Oh in België werd gedraaidquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, het uptempo gehalte staat me toch iets meer aan denk ik.
hier ook. erg goede bandquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Tears For Fears-waardering is bij mij wel gegroeid de afgelopen jaren.
Beter gaat dat ook de algemene opinie worden bij Dancing On My Ownquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, het uptempo gehalte staat me toch iets meer aan denk ik.
Het is net alsof ik in de spiegel kijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
Heb toch maar even het beeld aangezet om te zien of Giel er echt zo erg uitziet.
Had erger verwacht. Maar het is wel een beetje té.
Giel als herboren vandaagquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef Poppejans het volgende:
Wat ziet Giel eruit, alsof Jezus is opgestaan
Ha muzikale vriendinquote:
Grenade was toch al geweest?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:27 schreef Isorden het volgende:
En dan nu een liedje over een Bommenwerper
Ik vind hem nu gezonder en beter verzorgd uitzien dan normaal hoor. Hij heeft langer haar en een baard, maar het is in ieder geval verzorgd en niet een "ik doe niks meer om gezond te zijn" look.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
Heb toch maar even het beeld aangezet om te zien of Giel er echt zo erg uitziet.
Had erger verwacht. Maar het is wel een beetje té.
Deze gooide een voorwerp dat iets groter was dan een granaatquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Grenade was toch al geweest?
Er was afgelopen jaar ook een docu over hen op 3, ik vond 'm erg interessantquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Tears For Fears-waardering is bij mij wel gegroeid de afgelopen jaren.
ja lachen... Ebolaquote:
Ik hou veelal van mannen met lang haar... Maar er zijn grenzen. Hij lijkt wel een zwerver zegquote:
Jouw standaard voor verzorgd er uitzien is dan niet erg hoogquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind hem nu gezonder en beter verzorgd uitzien dan normaal hoor. Hij heeft langer haar en een baard, maar het is in ieder geval verzorgd en niet een "ik doe niks meer om gezond te zijn" look.
Was toch een homo ?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:27 schreef Isorden het volgende:
En dan nu een liedje over een Bommenwerper
Die staan al een tijdje ergens anders. Have You Ever Been Mellow is ook al langsgekomen!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bill heeft de tafel en stoelen even aan de kant gezet.
En dat is erg omdat?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hou veelal van mannen met lang haar... Maar er zijn grenzen. Hij lijkt wel een zwerver zeg
Of Giel zag er eerst nog veel erger uit.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jouw standaard voor verzorgd er uitzien is dan niet erg hoog
Ja goed zo net na serious request met al dat kijkgenotquote:
Een probleem: Er zit nog steeds dezelfde Giel onder.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of Giel zag er eerst nog veel erger uit.
Zijn haar en baard zien er gewoon prima uit, oude zeikerds allemaal hier joh
gestegen bovendienquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn dat deze er weer bij is trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |