Ik zou dat soort gewaagde dingen voor me houden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
stiekem vind ik deze beter dan die van Gary Jules
dat is het natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
Pale Shelter en zulksquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:24 schreef peaceman het volgende:
Er mag best wat meer Tears for Fears in de lijst
je zag de knipoog niet?quote:
Giel stond net met een paraplu in mijn oog te porrenquote:
Deze versie klinkt wat minder polsdoorsnijdend depressiefquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
Meestal is dit een pluspunt wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze versie klinkt wat minder polsdoorsnijdend depressief
Working hour, Break it down again, start of the breakdown, changequote:
Ik vind het geweldig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef Poppejans het volgende:
Wat ziet Giel eruit, alsof Jezus is opgestaan
ja, het uptempo gehalte staat me toch iets meer aan denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze versie klinkt wat minder polsdoorsnijdend depressief
En vervolgens op het hoofd van Giel is gaan staan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef Poppejans het volgende:
Pop!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef Poppejans het volgende:
Hoe zou jij eruit zien als je vannacht in een kribje zou slapen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef Poppejans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |