ja maar bands als The Slow Show, Manchester orchestra... heb je die ooit ergens anders gehoord? ik niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ken de Tedeschi Trucks Band puur van Orinoco idd en ook nog niet zo lang, maar die is heerlijk voor 's ochtends of later in de avond
Of One (More Second)quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Hier had ook een plaatje van The National kunnen staan
(of de nummer 1 van de Snob 2000)
Ik ken wel een andere grote fan van Manchester Orchestra en Slow Show draaiden ze op 3voor12 geregeld.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar bands als The Slow Show, Manchester orchestra... heb je die ooit ergens anders gehoord? ik niet.
quote:1725 I'll Be Over You Toto 8
1724 Family Portrait P!nk 4,5
1723 It's Raining Men The Weather Girls 5
1722 Gold On The Ceiling The Black Keys ?
1721 Blue Suede Shoes Elvis Presley 3
1720 Mad World Tears For Fears 5,5
1719 Enola Gay OMD 6
1718 Counting Stars OneRepublic 2
1717 Love Shack The B-52's 1
1716 King Kunta Kendrick Lamar 5
1715 In Your Eyes Peter Gabriel 7
1714 Lover Of The Light Mumford & Sons 2
1713 Black Dog Led Zeppelin 7
Kwamen op Pinguin tijdens de Snob afgelopen week toevallig ook aantal keer voorbij. Beide heerlijke bands sws:)quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar bands als The Slow Show, Manchester orchestra... heb je die ooit ergens anders gehoord? ik niet.
Weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:58 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel deze krengen:
[ afbeelding ]
Idd ja, ben nog altijd ziedend op Rob Stenders dat ie midden in het seizoen de benen heeft genomen en zijn belofte niet heeft waargemaakt.quote:
Of Neil Young - One of These Days.quote:
En zaaddodend en de ultieme cockblocker.quote:
Mag op mijn uitvaartquote:
Zonder Orinoco had ik die bands allemaal nooit gekend en vooral in geval van de slow show had ik dat niet bepaald erg gevonden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken wel een andere grote fan van Manchester Orchestra en Slow Show draaiden ze op 3voor12 geregeld.
Ik denk dan eerder aan Tedeschi Trucks of Riverside ofzo
Leuk uurtje voor het slapengaanquote:
Hier had ook Mozart kunnen staan. Hier had Michael Bublé kunnen staan. Hier had de Pokérap kunnen staan. Hier had de Bulgaarse Songfestivalinzending van 2008 kunnen staan. Hier had álles wat als muziek bestempeld kan worden kunnen staan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Hier had ook een plaatje van The National kunnen staan
(of de nummer 1 van de Snob 2000)
Ik kende die ook al. Lazy Eye was voor Orinoco al een persoonlijke favoriet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zonder Orinoco had ik die bands allemaal nooit gekend en vooral in geval van de slow show had ik dat niet bepaald erg gevonden.
Silversun pickups vind ik dan wel weer een leuke ontdekking dankzij Orinoco.
Ja. Waar heeft ie dat in Godsnaam aan verdiend. Het is niet dat Giel de Verrukkelijke 15 er beter op heeft gemaakt ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:01 schreef Isorden het volgende:
Wacht... Giel heeft de 22:00-00:00 shift?
Oftewel... hij sluit de lijst ook af?
![]()
![]()
Je vergeetquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
1725 I'll Be Over You Toto
1724 Family Portrait P!nk
1723 It's Raining Men The Weather Girls![]()
![]()
![]()
1722 Gold On The Ceiling The Black Keys![]()
1721 Blue Suede Shoes Elvis Presley![]()
1720 Mad World Tears For Fears
1719 Enola Gay OMD
1718 Counting Stars OneRepublic
1717 Love Shack The B-52's
1716 King Kunta Kendrick Lamar
1715 In Your Eyes Peter Gabriel
1714 Lover Of The Light Mumford & Sons
OMG ...quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:01 schreef Isorden het volgende:
Wacht... Giel heeft de 22:00-00:00 shift?
Oftewel... hij sluit de lijst ook af?
![]()
![]()
Maccabees heb ik ooit wel eens live gezien, terwijl ik ze toen nog niet zo goed kende, terwijl ik nu Spit it out geniaal vind.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende die ook al. Lazy Eye was voor Orinoco al een persoonlijke favoriet.
Moet wel zeggen dat deze band daar significant hoger staan net als bijvoorbeeld Maccabees, maar ik ken ze zeker niet door Orinoco. Poets of the fall en dat soort troep dan weer wel
Jaren 80 roept. Felix Meurders en Jan Douwe kom er maar in.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja. Waar heeft ie dat in Godsnaam aan verdiend. Het is niet dat Giel de Verrukkelijke 15 er beter op heeft gemaakt ofzo.
Dat is toch al 10 jaar zo?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:02 schreef DW457 het volgende:
Whoa, Giel ziet er echt uit als n zwerver!
Ik heb dan weer andere best wel onbekende gitaarbandjes ontdekt via de V500. Mooi dat die allertijdenlijst in een bepaald opzicht ook een eigen identiteit heeft, met nummers die je vrijwel nergens anders tegenkomt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende die ook al. Lazy Eye was voor Orinoco al een persoonlijke favoriet.
Moet wel zeggen dat deze band daar significant hoger staan net als bijvoorbeeld Maccabees, maar ik ken ze zeker niet door Orinoco. Poets of the fall en dat soort troep dan weer wel
waarom kapt de top 2000 lijst dat nummer af naar de volgende bladzijde? jezusquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je vergeet
1713 Black Dog Led Zeppelin
Dat is wel een mooie van Peter Gabriel, en gelukkig klinkt het niet als Genesisquote:
Namen en rugnummersquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb dan weer andere best wel onbekende gitaarbandjes ontdekt via de V500. Mooi dat die allertijdenlijst in een bepaald opzicht ook een eigen identiteit heeft, met nummers die je vrijwel nergens anders tegenkomt.
Orchestrael Music in the Charc.quote:
Ken van Peter Gabriel solo denk ik alleen Solsbury Hill Sledgehammer en Don't Give Up (met Kate Bush)quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie van Peter Gabriel, en gelukkig klinkt het niet als Genesis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |