3:57quote:
Dan klopt in ieder geval die wansmaak.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch heb ik verschillende standjes met haar uitgeprobeerd.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:19 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dan klopt in ieder geval die wansmaak.
Wie is dat nou weerquote:
Iets waarvan we natuurlijk allerminst opkijken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:19 schreef asco het volgende:
[..]
Ze heeft dan helaas niks nieuws geleerd.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:19 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dan klopt in ieder geval die wansmaak.
Sinds 2018 onder een steen geleefd?quote:
Kaceyquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:19 schreef Gretzl het volgende:
De Nederlandse Kacey Musgraves![]()
https://vimeo.com/381876544
"Tevreden en gretig"
Nog maar net twee en een halve maand...quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je kan wel zien dat veel mensen nooit npo2 luisteren.... al die beterschapswensen aan Ruud
Die is al een tijdje terug
Stelletje wannabeesquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nog maar net twee en een halve maand...
Uitstekende smaakquote:
staan er gewoon niet in zie ik netquote:
SCHANDEquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
staan er gewoon niet in zie ik net
Ik was volgens mij de eerste Nederlander die haar leerde kennen....quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Uitstekende smaak![]()
Kacey is té gek(komende januari nog maar een keer bij Emmely pushen in de ochtend, want zij houdt ook wel van dit soort countrypop)
Broekje uit?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
ooooh ja deze
Deze is echt bohhhh![]()
![]()
![]()
Hulde aan m'n steenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sinds 2018 onder een steen geleefd?![]()
Won 4 Grammy's in 2019. Een van de bekendste Amerikaanse countryzangeressen.
nou nee, het is koud op de kamerquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
Vannacht Ventura Highway, kan niet wachten.
Wordt berekoud vannacht, vooral in Den Helder en omstrekenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
Vannacht Ventura Highway, kan niet wachten.
Daar ben je serieus trots opquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik was volgens mij de eerste Nederlander die haar leerde kennen....
Ik luisterde destijds veel Amerikaanse country radio
Ja maar... ik luister geen country...quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sinds 2018 onder een steen geleefd?![]()
Won 4 Grammy's in 2019. Een van de bekendste Amerikaanse countryzangeressen.
Gelukkig slaap ik binnen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wordt berekoud vannacht, vooral in Den Helder en omstreken![]()
[ afbeelding ]
En still alive and kicking ook al is ie ruim in de 70quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
ik vergeet altijd wat voor een genie Fogerty is
ja en dat kan je ook wel voelen, de tering lijkt wel Siberië buiten. ze verwachten -8 rond middernacht en begin van de ochtendquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wordt berekoud vannacht, vooral in Den Helder en omstreken![]()
[ afbeelding ]
Brr.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja en dat kan je ook wel voelen, de tering lijkt wel Siberië buiten. ze verwachten -8 rond middernacht en begin van de ochtend
Nice!quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik was volgens mij de eerste Nederlander die haar leerde kennen....
Ik luisterde destijds veel Amerikaanse country radio
Ik in 1983. Moest van de dienst.quote:
Ja daar lijkt het haast op.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Laten ze ook sms berichten van de KWF actie nogmaals zien ofzo?
Nog altijd 3x meer dan Eefjequote:
The Imca Marina'squote:
Pfoe dat is al even geleden...quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice!Over welk jaar spreken we dan?
Van Same Trailer Different Park (2013) en Pageant Material (2015) had ik wel eens een singeltje gehoord, maar ben zelf pas echt serieus op de bandwagon sinds Golden Hour (een van m'n favoriete albums van de laatste 10 jaar toch wel). Daarna Kacey ook pas live kunnen zien.
Ja, nee, dat snap ik ook...maar t is allemaal kommer en kwel? Wilma is lekker aan het genieten zie ik en Tami ook.quote:
Staat die er 1x in ja?quote:
Wij hebben het redelijk kort gehouden, mn broer en schoonzus kwamen met de kleine eten, en die is net een jaar en 3 maanden dus die moet niet te lang aan tafel zittenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo tering wat gaat t ineens snel hier. Niemand aan de kerstdis?
Net had Jos een heel levensverhaal gestuurd met dood als gevolg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:30 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, nee, dat snap ik ook...maar t is allemaal kommer en kwel? Wilma is lekker aan het genieten zie ik en Tami ook.
@Ceequote:
quote:
quote:
Ja jongens, leuk.quote:
Eens maar toch doet het wel pijn. Beatgroepen uit de jaren 60 moet je echt eind november voor onschakelenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat niet alleen Lola nog over is.
Allang gegeten hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo tering wat gaat t ineens snel hier. Niemand aan de kerstdis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |