Nu al 4 reacties die niet geplaatst worden als jij het WEEEEEER met iemand oneens moest zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet door mij. Ook al gaf ik toevallig weer eens een antwoord. Op jou
Maar ook zonder mij hadden we dit gezeik gehad.
het kan altijd nog veiliger. Maar het kan niet voorkomen dat er zelfs met een kilometer uitloopstroken nog aanrijdingen zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij kon je daar al met een vliegtuig landen
Dit sowieso. En dan hopelijk op een manier die Lewis declasseert.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zit niks anders op dan dat Max nog een WK binnen moet slepen
RBR had 100% zeker Verstappen buitengelaten als de rollen waren omgedraaid. Het stond gewoon niet vast dat er nog een ronde geracet zou worden dus toch pitten en P1 weggeven is per definitie mokerdom. Misschien was de kans wel 80% op een ronde racen, dan nog pit je bij die kans niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het word beslist op de baan en niet door ze achter de safety car te laten eindigen wanneer dat niet nodig is.
Mercedes heeft hier gewoon een steek laten vallen door Lewis niet naar binnen te halen voor verse banden.
Als het andersom was geweest dan denk ik niet dat Red Bull Max op oude banden buiten gelaten had, indien wel dan was het pech hebben en volgend jaar weer een kans misschien.
Natuurlijk moet de race hervat worden zodat het op de baan beslist word ook al is het nog maar 1 ronde.
Juist wanneer er niet herstart werd, dat zou pas controversieel geweest zijn, waarom nog 2 ronden achter de safetycar terwijl de baan vrij is en er geracet kan worden tot de vlag.
Dat kan: lap cars er tussen uit halen terwijl er nog mensen op de baan lopen? Wtfquote:Op woensdag 29 december 2021 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme man.
Het is erg simpel: ze konden nog een ronde racen, met blauwe vlaggen creëer je een extreem gevaarlijke situatie en Masi verklootte het door pas zo laat gelapte auto's langs te laten. Dat is alles.
Jullie zijn net zo erg als die Engelsen die nog steeds zitten te janken
Ow sorry dat we op we forum van mening wisselen. Pas rond de tests is er weer nieuws, tot die tijd dit F1 maar sluiten?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:09 schreef DjVero het volgende:
Gaat het nou wéér om hetzelfde? Het is nou toch een keer klaarStraks bij de seizoensouverture zal het ook alweer breed uitgemeten worden. Laat het nu maar even rusten; elke keer weer dat gezeik welke regels toegepast zijn en welke niet is al ruim en breed in meer dan 50 topics over de race besproken.
Toto is een uitermate slechte verliezer en Hamilton laat logischerwijs even niets van zich horen. Einde discussie
Nee, hoor. Het is Mercedes niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
RBR had 100% zeker Verstappen buitengelaten als de rollen waren omgedraaid.
Als de kans, ook al is die klein, aanwezig is dat er vier rondes later toch onder geel gefinisht wordt is het wel een flinke gok om P1 af te staan. En zeker als je Verstappen hebt die zich heel breed kan houden.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het is Mercedes niet.
Dat is al een stuk beter dan de stelligheid van je vorige post. Niemand gaat het ooit weten. Het is ook niet relevant. Het is achter de rug. Mercedes, Red Bull en Masi hebben hun keuzes gemaakt en Max is wereldkampioen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Lijkt mij geen uitgemaakte zaak
quote:'Jean Todt terug naar Ferrari als super-consultant'
De voormalig FIA-president gaat voorlopig nog niet met pensioen. Todt zou de banden met oude werkgever Ferarri aangehaald hebben om verder te kunnen als 'super-consultant'.
Hij nam in ieder geval mogelijk te veel risico.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Liet VER nou wel of niet genoeg ruimte op Silverstone?
#DurfTeVragen
Volgens mij was dat wel het geval. Had ik al eerder gelezen dat hij na zijn FIA tijd terug naar Ferrari zou gaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef D. het volgende:
Ik zie dat ze niet eens Ferrari goed geschreven hebben, dus neem het vooralsnog nog maar met de nodige korreltjes zout
Je bedoelt dat zij volgens jou de uitslag zouden hebben beslist door niet meer te laten racen? dat is natuurlijk niets anders dan een aanname van je.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
RBR had 100% zeker Verstappen buitengelaten als de rollen waren omgedraaid. Het stond gewoon niet vast dat er nog een ronde geracet zou worden dus toch pitten en P1 weggeven is per definitie mokerdom. Misschien was de kans wel 80% op een ronde racen, dan nog pit je bij die kans niet.
Ik snap ook wel dat het ook een soort van (nood)lot is en niemand alles kan controleren, dus dat dit je als leider gewoon kan overkomen.
Het is maar goed dat Masi de wedstrijdleider is en niet een Connelly of Warwick want dan had het zomaar anders kunnen aflopen
Hij liet voldoende ruimte en vertrouwt er op dat Lewis de binnenlijn rijdt.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
#DurfTeVragen
Ja, Hamilton liet echter niet genoeg ruimte op Monza.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
#DurfTeVragen
RBR had het absoluut anders aangepakt (ze moeten wel met een auto die niet de snelste is), Mercedes klinkt behoudend en zijn ook behoudend (ze hoefden nooit niet-behoudend te zijn, tot nu toe).quote:Op woensdag 29 december 2021 21:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het is Mercedes niet.
Wat ik ervan begrepen heb via de radio's, is dat Masi een ronde of halve ronde eerder de cars had kunnen laten unlappen, want alles was vrij en clear (geen marshalls op de baan).quote:Op woensdag 29 december 2021 19:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat kan: lap cars er tussen uit halen terwijl er nog mensen op de baan lopen? Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |