abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202868293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 16:05 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Och, ik hoef niet naar een land waar in de binnensteden mensen bij een viaduct wachten om je autoramen in te slaan en je auto in te springen met messen en pistolen.

Ik hoef ook niet naar een land dat zo smerig en er vervuild is dat wanneer je in het water van "het mooiste strand van land" gaat zwemmen, er met een infectie of vergiftiging weer uit komt.

En ik hoef ook niet naar het platteland waar het letterlijk het Wilde Westen is, en je je leven nog steeds niet zeker bent.
Kom je wel eens buiten?
pi_202868298
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:49 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Senna lulde dan ook uit zijn nek, om het ongeluk dat hij express had veroorzaakt, te vergoeilijken.

Toch een van Senna's mindere momenten.
Senna was gewoon een dolle Dries. Een hele snelle dolle Dries, maar zeker niet de top-coureur die hij na zijn dood is geworden.
  dinsdag 28 december 2021 @ 16:09:46 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202868355
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 16:05 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Och, ik hoef niet naar een land waar in de binnensteden mensen bij een viaduct wachten om je autoramen in te slaan en je auto in te springen met messen en pistolen.

Ik hoef ook niet naar een land dat zo smerig en er vervuild is dat wanneer je in het water van "het mooiste strand van land" gaat zwemmen, er met een infectie of vergiftiging weer uit komt.

En ik hoef ook niet naar het platteland waar het letterlijk het Wilde Westen is, en je je leven nog steeds niet zeker bent.
je weet alles al zie ik dus je hoeft ook niet te gaan
  dinsdag 28 december 2021 @ 16:12:14 #104
37887 Dauthi
Progressive
pi_202868419
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Kom je wel eens buiten?
Ja, ik heb meerdere vrienden uit Brazilië, en dit zijn enkele van de redenen waarom ze daar vertrokken zijn, en iedere dag god op hun blote kniëen danken dat ze daar niet meer leven, dat ze in Europa een opleiding hebben kunnen volgen, en toekomst hebben kunnen opbouwen.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  dinsdag 28 december 2021 @ 16:14:17 #105
37887 Dauthi
Progressive
pi_202868472
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
je weet alles al zie ik dus je hoeft ook niet te gaan
Ik informeer me ook van te voren voordat ik besluit ergens niet naar toe te gaan.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  dinsdag 28 december 2021 @ 16:20:35 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202868698
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 16:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Senna was gewoon een dolle Dries. Een hele snelle dolle Dries, maar zeker niet de top-coureur die hij na zijn dood is geworden.
dolle dries doe je hem ook wel wat tekort mee maar die heilig verklaring is ook weer wat overdreven
pi_202868736
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:26 schreef nils7 het volgende:

[..]

Maar hier lijkt er duidelijk iets mis, banden of batterij leeg ofzo.
Speciale bottas mapping voor de motor, voorkomt tantrums van hamilton, zoals waar we nu en het afgelopen jaar van hebben kunnen genieten wannneer max weer eens pole of als p1 over de lijn kwam.
  dinsdag 28 december 2021 @ 16:37:19 #108
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202869330
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:49 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Senna lulde dan ook uit zijn nek, om het ongeluk dat hij express had veroorzaakt, te vergoeilijken.

Toch een van Senna's mindere momenten.
True, maar hij deed dat uit vergelding voor het jaar ervoor toen hij genaaid werd door Prost en Balestre, en deze race de pole aan de vuile kant van de baan was, en niet naar de andere kant verplaatst werd.

En ook bijvoorbeeld Schumacher had zijn mindere momenten. Dat maskt ze niet minder goed.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 28 december 2021 @ 16:45:08 #109
37887 Dauthi
Progressive
pi_202869560
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 16:37 schreef Starflyer het volgende:

[..]
True, maar hij deed dat uit vergelding voor het jaar ervoor toen hij genaaid werd door Prost en Balestre, en deze race de pole aan de vuile kant van de baan was, en niet naar de andere kant verplaatst werd.

En ook bijvoorbeeld Schumacher had zijn mindere momenten. Dat maskt ze niet minder goed.
Ja, Senna heeft een jaar later toegegeven dat hij het expres deed.
pi_202871694
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 16:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
dolle dries doe je hem ook wel wat tekort mee maar die heilig verklaring is ook weer wat overdreven
Hij had pure snelheid zoals Verstappen dat ook heeft, ook die gedrevenheid. Maar hij was nog veel gestoorder dan Schumacher.

Als je ziet wat voor commentaar VER krijgt vanaf zijn debuut, alles wat VER fout deed of te enthousiast was is kinderspel bij wat Senna allemaal uitvrat. Hamilton in zijn jonge jaren en VER waren/zijn vooral overenthousiast als ze moe(s)ten compenseren omdat ze een mindere wagen hadden. Senna deed dat altijd. Ik denk echt dat hij simpelweg niet zo goed was in het racen. Hoe vaak die de lengte van zijn eigen wagen wel niet verkeerd ingeschat heeft.

Maar goed, dat is een wat impopulaire mening omdat hij dood is enzo. Maar als mensen VER vergelijken met Senna, vind ik dat vooral een (onterecht) compliment voor Senna. Los van dat vergelijkingen over zo'n tijdsbestek per definitie nergens op slaan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 december 2021 @ 20:01:41 #111
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202876458
https://nl.motorsport.com(...)embley-1966/7015048/

Toto Wolff vindt de Formule 1-wereldtitel van Max Verstappen net zo controversieel als 'de hand van God' en het befaamde doelpunt tijdens de finale van het WK-voetbal 1966 tussen Engeland en West-Duitsland. De Oostenrijker legt uit dat hij zich na afloop van de race in Abu Dhabi machteloos voelde. "Het was net als in een totalitair regime. Zo machteloos heb ik me in mijn hele leven nog niet gevoeld, behalve als kind."

Wat een zielig figuur is hij geworden. Een karikatuur. Een loser.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2021 @ 20:22:18 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202877274
https://streamable.com/95skfr

Ook de Noren zijn opgedoken :P

En ik voel de emotie nog altijd. We zijn ruim twee weken verder en dit blijft zo'n fantastische laatste ronde _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 december 2021 @ 20:22:56 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202877289
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 20:01 schreef Netsplitter het volgende:

Toto Wolff vindt de Formule 1-wereldtitel van Max Verstappen net zo controversieel als 'de hand van God' en het befaamde doelpunt tijdens de finale van het WK-voetbal 1966 tussen Engeland en West-Duitsland. De Oostenrijker legt uit dat hij zich na afloop van de race in Abu Dhabi machteloos voelde. "Het was net als in een totalitair regime. Zo machteloos heb ik me in mijn hele leven nog niet gevoeld, behalve als kind."

We zijn dik twee weken verder Toto, jeetje.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 december 2021 @ 20:24:54 #114
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_202877363
Weet je, het is de grote Mercedes-show. Ze doen er alles aan om in het nieuws te komen, te blijven en in de media de glans van de titel van Max af te halen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_202877691
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 20:22 schreef Nattekat het volgende:
https://streamable.com/95skfr

Ook de Noren zijn opgedoken :P

En ik voel de emotie nog altijd. We zijn ruim twee weken verder en dit blijft zo'n fantastische laatste ronde _O_
Wat moest ik lachen om het clipje. 😂 en de onrust van de commentatoren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2021 @ 20:34:48 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202877750
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 20:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat moest ik lachen om het clipje. 😂 en de onrust van de commentatoren.
Ik moest even kijken of die linker nog wel ademde tegen het einde van de clip :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 december 2021 @ 20:46:00 #117
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_202878122
Ik heb voor de zoveelste keer de laatste ronden van Abu Dhabi bekeken ik was nog steeds bang dat ze niet op tijd de baan vrij kregen. :@ :')
pi_202878251
quote:

In Abu Dhabi hebben ze inderdaad een totalitair regime, dat klopt Toto.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 28 december 2021 @ 21:24:33 #119
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_202879375
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
Weet je, het is de grote Mercedes-show. Ze doen er alles aan om in het nieuws te komen, te blijven en in de media de glans van de titel van Max af te halen.
Om ondertussen het merk Mercedes te bekrassen.
  dinsdag 28 december 2021 @ 22:13:56 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_202881311
quote:

Laat die man, hij wordt gevraagd hoe hij zich voelt en wat hij er van vindt en hij geeft eerlijk antwoord hoe hij het ziet in de grote lewis-show en buiten de grote max-show.
Wees blij dat hij eerlijk blijft, ik geloof echt dat hij en Lewis dit zo zien en ik kan mij er ook wel iets bij voorstellen als je tot de laatste ronde denkt het doel te bereiken waar je al zo lang naar streeft.
Snellere auto of niet, ze zitten er volgens mij net zo gepassioneerd in als verstappen en red bull dus de teleurstelling is net zo groot -of groter- als je het in de laatste ronde allemaal in rook op ziet gaan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 28 december 2021 @ 22:36:05 #121
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_202882148
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2021 22:13 schreef APK het volgende:

[..]
Laat die man, hij wordt gevraagd hoe hij zich voelt en wat hij er van vindt en hij geeft eerlijk antwoord hoe hij het ziet in de grote lewis-show en buiten de grote max-show.
Wees blij dat hij eerlijk blijft, ik geloof echt dat hij en Lewis dit zo zien en ik kan mij er ook wel iets bij voorstellen als je tot de laatste ronde denkt het doel te bereiken waar je al zo lang naar streeft.
Snellere auto of niet, ze zitten er volgens mij net zo gepassioneerd in als verstappen en red bull dus de teleurstelling is net zo groot -of groter- als je het in de laatste ronde allemaal in rook op ziet gaan.
Het perspectief is gewoon totaal zoek. Zij denken echt dat pech in de laatste race iets is wat uitgesloten is. Puur omdat het de laatste race is. Toto, ook daarin kun je pech hebben. Verplaats je eens in anderen. In Masi, de man die jij voortdurend onder druk hebt proberen te zetten. Wat was er gebeurd als het andersom was gegaan? Welke shit had hij dan over zich heen gekregen? Hij koos om racend te finishen, een op zichzelf lovenswaardig streven.
Zou hij echt vinden dat de pech tot nu toe gelijk verdeeld was? Heeft zijn Mercedes bril zulke dikke jampotglazen? Je mag teleurgesteld zijn voor, maar van een CEO van het grootste F1-team verwacht je, zeker na 2 weken enige nuance.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 december 2021 @ 23:05:08 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_202883082
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 21:24 schreef Wertha het volgende:

[..]
Om ondertussen het merk Mercedes te bekrassen.
Dat ziet hij niet vanuit zijn eigen cocon
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_202883323
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
Het mooie is dat Max geen ene fuck geeft en lekker op het strand ligt te genieten van z'n mokkel. Volgend jaar gaat hij gewoon verder waar hij gebleven was, laat Mercedes maar lekker druk zijn met de marketing.
  Moderator woensdag 29 december 2021 @ 01:17:38 #124
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_202885712
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef exile79 het volgende:

[..]
Het mooie is dat Max geen ene fuck geeft
Hadden ze hier ook maar die mentaliteit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_202885878
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 22:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het perspectief is gewoon totaal zoek. Zij denken echt dat pech in de laatste race iets is wat uitgesloten is. Puur omdat het de laatste race is. Toto, ook daarin kun je pech hebben. Verplaats je eens in anderen. In Masi, de man die jij voortdurend onder druk hebt proberen te zetten. Wat was er gebeurd als het andersom was gegaan? Welke shit had hij dan over zich heen gekregen? Hij koos om racend te finishen, een op zichzelf lovenswaardig streven.
Zou hij echt vinden dat de pech tot nu toe gelijk verdeeld was? Heeft zijn Mercedes bril zulke dikke jampotglazen? Je mag teleurgesteld zijn voor, maar van een CEO van het grootste F1-team verwacht je, zeker na 2 weken enige nuance.
De controversie is natuurlijk dat Masi besloot dat niet alle gelapte coureurs de safety car mochten inhalen, wat normaal niet volgens het regelement is, niets met pech te maken, en natuurlijk in combinatie dat Max deze race nooit op eigen kracht had kunnen winnen.
Verstappen 0 WDC's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')