Voelt eerder alsof hij iets mist.quote:
Max nu kan je ook niet vergelijken met Lewis nu, die was na z'n eerste titel ook niet zo prominent aanwezig. Je moet er ook het type voor zijn, Schumacher wilde ook alleen maar racen en verder bij z'n gezin zijn, dat Hamilton de wereld wil redden is prima verder maar is niet iets wat erbij hoort maar wat erbij kan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mjah aan de andere kant probeert hij dat wel met z'n status iets te bereiken.
Ik zie dat Max, nu nog, niet doen.
Dat iets wat Schumacher ook niet deed (en dat vond Mol ook) terwijl hij toch een status had en iets zou kunnen bereiken.
Bottas kent de uitspraken van Senna dan ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:49 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het begint al gelijk mooi. Alle ruimte om hem er naast te zetten voor bocht 1 en het gewoon niet doen.
Senna lulde dan ook uit zijn nek, om het ongeluk dat hij express had veroorzaakt, te vergoeilijken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bottas kent de uitspraken van Senna dan ook niet
wow jij komt Brasil niet meer inquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:49 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Senna lulde dan ook uit zijn nek, om het ongeluk dat hij express had veroorzaakt, te vergoeilijken.
Toch een van Senna's mindere momenten.
Alsof je daar vrijwillig naar toe wilquote:
Het gaat om de basis: je moet als coureur kansen voor jouzelf creëren en deze ook grijpenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:49 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Senna lulde dan ook uit zijn nek, om het ongeluk dat hij express had veroorzaakt, te vergoeilijken.
je bent er dus nooit geweestquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:54 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Alsof je daar vrijwillig naar toe wil
Oh, maar dat wilde Senna er niet mee zeggen..quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gaat om de basis: je moet als coureur kansen voor jouzelf creëren en deze ook grijpen
Och, ik hoef niet naar een land waar in de binnensteden mensen bij een viaduct wachten om je autoramen in te slaan en je auto in te springen met messen en pistolen.quote:
Kom je wel eens buiten?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:05 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Och, ik hoef niet naar een land waar in de binnensteden mensen bij een viaduct wachten om je autoramen in te slaan en je auto in te springen met messen en pistolen.
Ik hoef ook niet naar een land dat zo smerig en er vervuild is dat wanneer je in het water van "het mooiste strand van land" gaat zwemmen, er met een infectie of vergiftiging weer uit komt.
En ik hoef ook niet naar het platteland waar het letterlijk het Wilde Westen is, en je je leven nog steeds niet zeker bent.
Senna was gewoon een dolle Dries. Een hele snelle dolle Dries, maar zeker niet de top-coureur die hij na zijn dood is geworden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:49 schreef Dauthi het volgende:
[..]
je weet alles al zie ik dus je hoeft ook niet te gaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:05 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Och, ik hoef niet naar een land waar in de binnensteden mensen bij een viaduct wachten om je autoramen in te slaan en je auto in te springen met messen en pistolen.
Ik hoef ook niet naar een land dat zo smerig en er vervuild is dat wanneer je in het water van "het mooiste strand van land" gaat zwemmen, er met een infectie of vergiftiging weer uit komt.
En ik hoef ook niet naar het platteland waar het letterlijk het Wilde Westen is, en je je leven nog steeds niet zeker bent.
Ja, ik heb meerdere vrienden uit Brazilië, en dit zijn enkele van de redenen waarom ze daar vertrokken zijn, en iedere dag god op hun blote kniëen danken dat ze daar niet meer leven, dat ze in Europa een opleiding hebben kunnen volgen, en toekomst hebben kunnen opbouwen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kom je wel eens buiten?
Ik informeer me ook van te voren voordat ik besluit ergens niet naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet alles al zie ik dus je hoeft ook niet te gaan
dolle dries doe je hem ook wel wat tekort mee maar die heilig verklaring is ook weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Senna was gewoon een dolle Dries. Een hele snelle dolle Dries, maar zeker niet de top-coureur die hij na zijn dood is geworden.
Speciale bottas mapping voor de motor, voorkomt tantrums van hamilton, zoals waar we nu en het afgelopen jaar van hebben kunnen genieten wannneer max weer eens pole of als p1 over de lijn kwam.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar hier lijkt er duidelijk iets mis, banden of batterij leeg ofzo.
True, maar hij deed dat uit vergelding voor het jaar ervoor toen hij genaaid werd door Prost en Balestre, en deze race de pole aan de vuile kant van de baan was, en niet naar de andere kant verplaatst werd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:49 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ja, Senna heeft een jaar later toegegeven dat hij het expres deed.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
True, maar hij deed dat uit vergelding voor het jaar ervoor toen hij genaaid werd door Prost en Balestre, en deze race de pole aan de vuile kant van de baan was, en niet naar de andere kant verplaatst werd.
En ook bijvoorbeeld Schumacher had zijn mindere momenten. Dat maskt ze niet minder goed.
Hij had pure snelheid zoals Verstappen dat ook heeft, ook die gedrevenheid. Maar hij was nog veel gestoorder dan Schumacher.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dolle dries doe je hem ook wel wat tekort mee maar die heilig verklaring is ook weer wat overdreven
We zijn dik twee weken verder Toto, jeetje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:01 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)embley-1966/7015048/
Toto Wolff vindt de Formule 1-wereldtitel van Max Verstappen net zo controversieel als 'de hand van God' en het befaamde doelpunt tijdens de finale van het WK-voetbal 1966 tussen Engeland en West-Duitsland. De Oostenrijker legt uit dat hij zich na afloop van de race in Abu Dhabi machteloos voelde. "Het was net als in een totalitair regime. Zo machteloos heb ik me in mijn hele leven nog niet gevoeld, behalve als kind."
Wat een zielig figuur is hij geworden. Een karikatuur. Een loser.
Wat moest ik lachen om het clipje. 😂 en de onrust van de commentatoren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:22 schreef Nattekat het volgende:
https://streamable.com/95skfr
Ook de Noren zijn opgedoken
En ik voel de emotie nog altijd. We zijn ruim twee weken verder en dit blijft zo'n fantastische laatste ronde
Ik moest even kijken of die linker nog wel ademde tegen het einde van de clipquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat moest ik lachen om het clipje. 😂 en de onrust van de commentatoren.
In Abu Dhabi hebben ze inderdaad een totalitair regime, dat klopt Toto.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:01 schreef Netsplitter het volgende:
Toto Wolff vindt de Formule 1-wereldtitel van Max Verstappen net zo controversieel als 'de hand van God' en het befaamde doelpunt tijdens de finale van het WK-voetbal 1966 tussen Engeland en West-Duitsland. De Oostenrijker legt uit dat hij zich na afloop van de race in Abu Dhabi machteloos voelde. "Het was net als in een totalitair regime. Zo machteloos heb ik me in mijn hele leven nog niet gevoeld, behalve als kind."
Om ondertussen het merk Mercedes te bekrassen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
Weet je, het is de grote Mercedes-show. Ze doen er alles aan om in het nieuws te komen, te blijven en in de media de glans van de titel van Max af te halen.
Laat die man, hij wordt gevraagd hoe hij zich voelt en wat hij er van vindt en hij geeft eerlijk antwoord hoe hij het ziet in de grote lewis-show en buiten de grote max-show.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:01 schreef Netsplitter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |