Gitaargeweld genot.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Shoegaze zegt me niks maar het lijkt me een woord voor ongelofelijke depri kutmuziek.
Daar is Coldplay toch best goed in dacht ik.
Met een Ik Vertrek-camera op je gericht?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vertrekken 2 januari en komen 3 januari aan hopelijk als COVID-19 geen roet in het eten gooit.
Normaal hoor ik nu gewoon lekker op de bank te hangen met laptop op schoot en niks te doen ... Nu ben ik ondertussen de keukenkastjes aan het uitruimen
Valt mee, eigenlijk hebben wij heel veel gedaan. Ik wilde wel graag ouderwets Top2000 kijken en lekker chillen op FOK! Vooral in de avonden gaat dat nog wel lukken, want hebben de afgelopen tijd wel flink doorgewerkt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach wel een orginele kerst! Veel werk nog?
Eerste komt morgen vroeg pas (Summernight CIty)quote:
maar helaas stoppen ze pas in 2025quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze hadden daarna nog vlagen van goede smaak. Nu niet meer
Zeg doe eens niet aan die waarhedenquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:49 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Bruce Springsteen is beter.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is van de Psychedelic Furs toch?
https://charmed.fandom.com/wiki/Charmed_Opening_Creditsquote:The opening theme song used during all broadcast seasons was Love Spit Love's cover version of How Soon Is Now? by The Smiths. The song had previously been featured in the movie The Craft, which might be why Charmed used it, as the show paid homage to various other witch-related movies, book and people during its first season.
I am the son and the heir
I am human and I need to be loved
Just like everybody else does
See I've already waited too long
And all my hope is gone
Gelukkig, is al stressvol genoeg, dus met kerst beetje rustig aan en genieten is dan wel fijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Valt mee, eigenlijk hebben wij heel veel gedaan. Ik wilde wel graag ouderwets Top2000 kijken en lekker chillen op FOK! Vooral in de avonden gaat dat nog wel lukken, want hebben de afgelopen tijd wel flink doorgewerkt.
We waren serieus benaderd door "Het Roer Om", maar bedanktquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een Ik Vertrek-camera op je gericht?
Laten we dat hopen. Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar helaas stoppen ze pas in 2025
Ja die bedoel ik, dat is van die van Psychedelic Fursquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:50 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
https://charmed.fandom.com/wiki/Charmed_Opening_Credits
Haha, daar zou ik ook niet aan moeten denken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
We waren serieus benaderd door "Het Roer Om", maar bedankt
Ik heb wat gemist...wat gaan jullie doen? Een B&B starten in Zimbabwe?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
We waren serieus benaderd door "Het Roer Om", maar bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |