Met Paak en verenquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:38 schreef El-Stinho het volgende:
Laat Bruno alleen met Paak werken, anders niet.
quote:
Niets mis mee inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
En toch is dit ook best een lekker nummer
Ik vind hem wel langzaam wat beter worden, alleen die tekstquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
En toch is dit ook best een lekker nummer
Das een heerlijk nummer jaquote:
Edoch, mits het daarvoor bestemde vakje aangekruist was…quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:39 schreef D. het volgende:
Hebben we geen mail gehad met de bevestiging van het stemmen?
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat vangen van een granaat doe je ook maar één keer voor iemand
Wellicht was je door een wormgat gegliptquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Zou toch menen dat dit nummer continu op de radio was toen ik in Noorwegen was, maar het nummer kwam pas een paar maanden later uit als single.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef ok01 het volgende:
Ik zou voor jullie allemaal wel een granaat opvangen
Hangt een beetje af van of de pin bij de afzender is geblevenquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat vangen van een granaat doe je ook maar één keer voor iemand
Aannemelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht was je door een wormgat geglipt
Kan me niet herinneren iets te hebben aangevinkt, maar ook niet ervoor gekozen te hebben dit niet te doenquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edoch, mits het daarvoor bestemde vakje aangekruist was…
Zelfs als dat allemaal tegelijk zou moeten?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef ok01 het volgende:
Ik zou voor jullie allemaal wel een granaat opvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |