quote:
Ja die tijd vind ik ook niet zo van Robin Williamsquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu is Robbie nog leuk. Nog even en dan worden we geconfronteerd met de Mr. Bojangles kuffer
Ja, een paar dagen later vroegen ze het opnieuw, dus ik heb voet bij stuk gehoudenquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik welpeaceman had tot zo'n 3 jaar geleden ook verplicht kerstvakantie. Goed van je dat je bedankt hebt.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:32 schreef Kopiko het volgende:
Ik laat me even inwikkelen door Ellen
Denk wel dat dat komt door die samenwerking met dat stuk gehaktbrood.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef cafca het volgende:
Dit verbaast me eigenlijk wel, dat dit er nog in staat.
Wat is er veranderd?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die tekst ookWas een aantal jaar geleden best toepasselijk
In de film Twins ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In de video was ze vervangen door Danny Devito
Ja, dan zal welquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk wel dat dat komt door die samenwerking met dat stuk gehaktbrood.
volgens mij nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben hier discussie, is dit ook van Steinman?
Maar die leeft toch nog?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk wel dat dat komt door die samenwerking met dat stuk gehaktbrood.
Nope, van Ian Hunter…quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
duh!quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer dat ie het inzet voor deze zeikmuziekquote:
Opvliegers?quote:
Met Markie mag ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:38 schreef El-Stinho het volgende:
Laat Bruno alleen met Paak werken, anders niet.
Daarom staan er ook genoeg niet prachtige nummers in de lijstquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat is geen criterium om in de top 2000 te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |