De meest mediageile twee van het Binnenhof, dat past goed bij mekaarquote:
Vasten in de zomer, nee, dat kunnen we die mensen niet aandoen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Carnaval in juni of weer op het normale moment in je clownspak voor de laptop liedjes zingen? @:Rellende_Rotscholier ?
Huug staat uit het lood.quote:
Doen moslims ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vasten in de zomer, nee, dat kunnen we die mensen niet aandoen.
Er ist wieder da!quote:
Weet je wie ook niet echt gemist wordt?quote:
Je hoeft @maxi-mus niet zo onderuit te halen, die jongen heeft het al zwaar genoeg.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet je wie ook niet echt gemist wordt?
Dit is @Mani89 voedselquote:Op woensdag 29 december 2021 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het TikTok account van @:Immerdebestebob gevonden
Deze stond toevallig al bij mijn likes op Tiktok. Ik ga het in overweging nemen.quote:
Eerst waren er 4 frikandellen en bij eindresultaat nog maar 3quote:Op woensdag 29 december 2021 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het TikTok account van @:Immerdebestebob gevonden
Snack voor tussendoorquote:Op woensdag 29 december 2021 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerst waren er 4 frikandellen en bij eindresultaat nog maar 3
Wie speelt hier vals?
Van der Voort kwam langsquote:Op woensdag 29 december 2021 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerst waren er 4 frikandellen en bij eindresultaat nog maar 3
Wie speelt hier vals?
VVD +11 zetels zo te zien.quote:
VVD op Natuur en Stikstofquote:
Lekker stoere taal uitkramen met Dilanquote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
VVD doet asfalt, Schiphol en er mag weer een kraimfaitur naar J&V, waanzinnig gaaf land!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |