Van der Voort kwam langsquote:Op woensdag 29 december 2021 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerst waren er 4 frikandellen en bij eindresultaat nog maar 3
Wie speelt hier vals?
VVD +11 zetels zo te zien.quote:
VVD op Natuur en Stikstofquote:
Lekker stoere taal uitkramen met Dilanquote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
VVD doet asfalt, Schiphol en er mag weer een kraimfaitur naar J&V, waanzinnig gaaf land!
Dit ziet er heel onlogisch uit.quote:
Dit is niet leuk.quote:
VVD gaat zo te zien heel veel bouwen. En als alles mislukt krijgen de andere ministers de schuld. Genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
VVD doet asfalt, Schiphol en er mag weer een kraimfaitur naar J&V, waanzinnig gaaf land!
De vliegtuigen op Schiphol rijden momenteel in polonaise over de startbaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
VVD op Infra en Klimaat, leuke rubriek.
Welke idioot gaan ze nu op justitie zetten?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het komt nooit meer goed.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke idioot gaan ze nu op justitie zetten?![]()
Benieuwd wat je gaat doen als Koerhuis minister wordt
Dat mag nooit niet gebeuren bob.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke idioot gaan ze nu op justitie zetten?![]()
Benieuwd wat je gaat doen als Koerhuis minister wordt
Dinsdagavond het jaaroverzicht bekeken en al die draaikonten in de samenvatting van het politieke jaar. Het is zo pijnlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Farisegers heeft zich totaal laten piepelen aan dat tafeltje.
Wie vind je het ergste? Wopke staat bij mij wel erg hoog. Volgens mij is dat een robot zonder echte emoties.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dinsdagavond het jaaroverzicht bekeken en al die draaikonten in de samenvatting van het politieke jaar. Het is zo pijnlijk.
Segers vind ik het ergst. Altijd die ernst in zijn stem, altijd die idealen, altijd die gewichtigheid en dan zo draaien en keren.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie vind je het ergste? Wopke staat bij mij wel erg hoog. Volgens mij is dat een robot zonder echte emoties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |