Van der Voort kwam langsquote:Op woensdag 29 december 2021 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerst waren er 4 frikandellen en bij eindresultaat nog maar 3
Wie speelt hier vals?
VVD +11 zetels zo te zien.quote:
VVD op Natuur en Stikstofquote:
Lekker stoere taal uitkramen met Dilanquote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
VVD doet asfalt, Schiphol en er mag weer een kraimfaitur naar J&V, waanzinnig gaaf land!
Dit ziet er heel onlogisch uit.quote:
Dit is niet leuk.quote:
VVD gaat zo te zien heel veel bouwen. En als alles mislukt krijgen de andere ministers de schuld. Genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
VVD doet asfalt, Schiphol en er mag weer een kraimfaitur naar J&V, waanzinnig gaaf land!
De vliegtuigen op Schiphol rijden momenteel in polonaise over de startbaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
VVD op Infra en Klimaat, leuke rubriek.
Welke idioot gaan ze nu op justitie zetten?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het komt nooit meer goed.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke idioot gaan ze nu op justitie zetten?![]()
Benieuwd wat je gaat doen als Koerhuis minister wordt
Dat mag nooit niet gebeuren bob.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke idioot gaan ze nu op justitie zetten?![]()
Benieuwd wat je gaat doen als Koerhuis minister wordt
Dinsdagavond het jaaroverzicht bekeken en al die draaikonten in de samenvatting van het politieke jaar. Het is zo pijnlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Farisegers heeft zich totaal laten piepelen aan dat tafeltje.
Wie vind je het ergste? Wopke staat bij mij wel erg hoog. Volgens mij is dat een robot zonder echte emoties.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dinsdagavond het jaaroverzicht bekeken en al die draaikonten in de samenvatting van het politieke jaar. Het is zo pijnlijk.
Segers vind ik het ergst. Altijd die ernst in zijn stem, altijd die idealen, altijd die gewichtigheid en dan zo draaien en keren.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie vind je het ergste? Wopke staat bij mij wel erg hoog. Volgens mij is dat een robot zonder echte emoties.
Bij hem heb ik nog wel het idee dat de intenties er nog wel zijn, maar de uitvoering, ja, niet. Dan is het wel lastiger hem echt vervelend te vinden.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Segers vind ik het ergst. Altijd die ernst in zijn stem, altijd die idealen, altijd die gewichtigheid en dan zo draaien en keren.
Hahaha, Bob. Kom even op (dit rijmt!).quote:Op donderdag 30 december 2021 12:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij hem heb ik nog wel het idee dat de intenties er nog wel zijn, maar de uitvoering, ja, niet. Dan is het wel lastiger hem echt vervelend te vinden.
Ik ben er ook geen fan van. Beter hadden ze of niet onderhandeld, of zonder Rutte. Erg jammer dit. CU heeft ook demissionair nog bijna alles met de VVD mee gestemd voor mijn gevoelquote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahaha, Bob. Kom even op (dit rijmt!).
Die Segers met zijn meloenen slikken, voortdurende ongemak in Rutte III, roepen dat hij nooit meer met Rutte wil en álsnog in het kabinet terugkeren. Dat kan toch niet Johan.
Van de vier partijen is er waarschijnlijk niet een geweest die de onderhandelingen sterker inging dan de ChristenUnie en dan geef je een ja-woord aan vuilnis. De huid en ziel verkocht voor drie van de meest armoedige posten die een mens kan bedenken. Zijn interview met Sven Kockelmann op de radio neemt plots een heel vreemde wending.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die Segers met zijn meloenen slikken, voortdurende ongemak in Rutte III, roepen dat hij nooit meer met Rutte wil en álsnog in het kabinet terugkeren. Dat kan toch niet Johan.
Had je een kater vanochtend?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dinsdagavond het jaaroverzicht bekeken en al die draaikonten in de samenvatting van het politieke jaar. Het is zo pijnlijk.
Hier scheiden onze wegen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn slechtste moment van dit jaar was wel met een kater om 09:00 in een Teams-call gaan zitten waarbij je moest pitchen.quote:
Zo nog een keer proberen hier, ik kon alleen plekken in Verweggistan kiezen.quote:
Blijft boer'ndochter Schouten nu op Landbouw & andere dingetjes? Ik dacht dat zij wat anders wou gaan doen in het kabinet.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van de vier partijen is er waarschijnlijk niet een geweest die de onderhandelingen sterker inging dan de ChristenUnie en dan geef je een ja-woord aan vuilnis. De huid en ziel verkocht voor drie van de meest armoedige posten die een mens kan bedenken. Zijn interview met Sven Kockelmann op de radio neemt plots een heel vreemde wending.
Nee, Schouten gaat naar dat Armoede gebeuren op SZW.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:46 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Blijft boer'ndochter Schouten nu op Landbouw & andere dingetjes? Ik dacht dat zij wat anders wou gaan doen in het kabinet.
Welke martelaar bij de CU gaat dan 4 jaar lang (of korter haha) terrorboeren op bezoek krijgen?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Schouten gaat naar dat Armoede gebeuren op SZW.
Stef Blok en/of Henk Kamp natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van wie zijn jullie wel fan in het komend kabinet dan?
Ik heb genoeg gezien, Don Ceder op LNV.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Welke martelaar bij de CU gaat dan 4 jaar lang (of korter haha) terrorboeren op bezoek krijgen?
Hopelijk blijft hij dan wel om de paar dagen een bijbeltekst twitteren.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien, Don Ceder op LNV.
Even de poppetjes afwachten maar het wordt zoeken naar een speld in hooibergquote:Op donderdag 30 december 2021 12:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van wie zijn jullie wel fan in het komend kabinet dan?
Een zwart'n, advocaat en opgegroeid in de grote boze stad. Dat wordt een lynchpartij.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien, Don Ceder op LNV.
CU acteert de integere niet-machtsbeluste versie van het CDA te zijn, maar hou ze één worteltje voor en ze hupsen weer vrolijk als een dom konijn een volgend kabinet met Rutte in.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |