Tuurlijk niet.quote:Op maandag 12 september 2022 21:56 schreef Drass het volgende:
Meuk van Maxime is al gestopt. Zouden die sjaals wel verkocht worden?
dat is toch vrij logisch?quote:
Nou, ze was een camgirl...quote:Op maandag 12 september 2022 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
dat is toch vrij logisch?
Alleen ik snap niet waarom Maxime in het wit trouwt? Wit staat toch voor het maagdelijk zijn? Ik ga er vanuit dat ze een bevlekte ontvangenis heeft
Laat haar lekker trouwen in de kleur die ze wil, en lees je in over de betekenis van onbevlekt ontvangenquote:Op maandag 12 september 2022 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
dat is toch vrij logisch?
Alleen ik snap niet waarom Maxime in het wit trouwt? Wit staat toch voor het maagdelijk zijn? Ik ga er vanuit dat ze een bevlekte ontvangenis heeft
Ja inderdaad ik zou ook niet weten wat we anders in seizoen 8 te zien moeten krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2022 23:59 schreef golfer het volgende:
2 huizen op 1 dag verkopen voor megaveel geld en per aflevering 50k. krijgen. Die kunnen vast wel een nieuw leuk opknappertje in Frankrijk kopen gaan.
Dan zijn ze wel op hun best. Ik ga zeker weer kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 00:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik zou ook niet weten wat we anders in seizoen 8 te zien moeten krijgen![]()
Klussende Meilands in het buitenland is toch het leukste om te kijken
Denk t wel, anders is seizoen 8 nutteloosquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:32 schreef amaranta het volgende:
Die gaan echt niks kopen in Frankrijk
We gaan het zien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk t wel, anders is seizoen 8 nutteloos
Zal binnenkort wel iets over naar buiten komen gok ik
Wel een koopjequote:Op maandag 10 oktober 2022 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Deze staat in elk geval nog te koop, dus dat is ‘m niet geworden.
Even opgezocht, want het leek mij zelf wel wat.![]()
https://www.paruvendu.fr/(...)262850009A1KIVHMN000
Zeker! Maar er zit binnen wel een boel werk aan.quote:
Ik kom langsquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker! Maar er zit binnen wel een boel werk aan.
Ben wel weg van de tuin.
350000quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:07 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Bizar hoe “goedkoop” zo’n huis in Frankrijk is!
Wat zouden de meilandjes betaald hebben voor hun chateau? Die hebben er enorm veel mee verdiend denk ik
Klopt, zie https://www.ditjesendatje(...)met-bouwval-chateau/quote:
En zo dendert de serie door.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:36 schreef spapaars het volgende:
Meilandjes kopen een pension in Noordwijk voor volgend seizoen.
https://www.funda.nl/koop(...)ude-zeeweg-44/#video
Wat is jouw bron?quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:36 schreef spapaars het volgende:
Meilandjes kopen een pension in Noordwijk voor volgend seizoen.
https://www.funda.nl/koop(...)ude-zeeweg-44/#video
quote:Ook is het mogelijk dat de familie het pension van de eigenaren hebben gehuurd voor het programma, zo meldt BekendeBuren.
???quote:
Met de moeder van Erica (ze noemen haar oma) gaat het slecht.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Met de moeder van Erica (ze noemen haar oma) gaat het slecht.
Ik keek zojuist de aflevering van maandag terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Moet zeggen, heb hier ook wel eens een decoupeerzaag voor gebruikt. Werkt primaquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Een boom omzagen en wat snoeiwerk verrichten met een decoupeerzaag, alleen Martien kan dat![]()
Is nog vrij goedkoop.quote:
Dat zou toch een bak zijn!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:49 schreef spapaars het volgende:
Martien is al jaren uit de kast, maar die Erica blijft er maar inzitten.
Nah, een gewoon rijtjeshuis hadden ze dan ook weer niet hoor...quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:02 schreef MikeyMo het volgende:
Ben nu bij aflevering 7. Toen deze serie begon woonden ze gewoon in een rijtjeshuis. Inmiddels zijn de vakantiehuizen waarnaar ze kijken groter en duurder dan de woning van de gemiddelde Nederlander.
Dit was het huis in de eerste aflevering waaruit ze vertrokken richting Frankrijk.quote:Op zondag 13 november 2022 10:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nah, een gewoon rijtjeshuis hadden ze dan ook weer niet hoor...
Maar het kan verkeren ja
Gemiddeld lijken mij de huizen die aan de overkant staan.quote:Op zondag 13 november 2022 12:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dit was het huis in de eerste aflevering waaruit ze vertrokken richting Frankrijk.
https://www.google.com/ma(...)w!2e0!7i16384!8i8192
Redelijk gemiddeld optrekje lijkt me
Voor 639.000 euro stond hij te koop destijds:quote:Op zondag 13 november 2022 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gemiddeld lijken mij de huizen die aan de overkant staan.
Dit zijn geschakelde 2onder1kap woningen.
Benieuwd wat hier nu weer mis mee was.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:15 schreef EdVe het volgende:
Huisje van Maxime staat weer te koop:
https://www.funda.nl/koop(...)an-panhuysstraat-51/
Niks, maar hun eerste keuze in huizen kwam weer op de markt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Benieuwd wat hier nu weer mis mee was.
Klèrtje d'r eigen TV op haar kamer... nu alquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:15 schreef EdVe het volgende:
Huisje van Maxime staat weer te koop:
https://www.funda.nl/koop(...)an-panhuysstraat-51/
Jij gaat overduidelijk een bod doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Klèrtje d'r eigen TV op haar kamer... nu al![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of er een soort goudfilter over die foto's ligt.
En wat een ongezellig huis (in mijn ogen)
Meen me te herinneren dat ze in chateau dan snachts wakker werd standaard en ze der de ipad gaven en ze filmpjes ging kijken tot ze weer sliepquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Klèrtje d'r eigen TV op haar kamer... nu al![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of er een soort goudfilter over die foto's ligt.
En wat een ongezellig huis (in mijn ogen)
Verleden seizoen waren ze ook al een pension aan het bekijken.quote:Op woensdag 23 november 2022 22:11 schreef StephanL het volgende:
Eerst Maxime een nieuw huis. Ben benieuwd welke. En nu dan ook Martien Erica weer in de weer met ern pension. Se hebben wat te dien daar.
Wist trouwens niet dat daar een pension zat.
Ok. Afgelopen seizoen niet echt gevolgd.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verleden seizoen waren ze ook al een pension aan het bekijken.
Ben blij dat het programma weer wat teruggaat naar z'n roots. Een nieuw soort van chateau met z'n gekkigheden.
In al die badplaatsen zitten toch pensions. Duitsers zijn er dol opquote:Op woensdag 23 november 2022 22:11 schreef StephanL het volgende:
Eerst Maxime een nieuw huis. Ben benieuwd welke. En nu dan ook Martien Erica weer in de weer met ern pension. Se hebben wat te dien daar.
Wist trouwens niet dat daar een pension zat.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:52 schreef foodlover het volgende:
Ik kijk uit naar de kerstspecial: de Meilandjes op een cruiseschip
Wel leuk! Het zijn harde werkers en benieuwd wat ze van dat pension weten te maken qua inrichting. Genoeg te behangen weer lijkt me en geinige tv.quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
Familie Meiland gaat zelf werken in gekocht pension in Noordwijk.
https://www.nu.nl/achterk(...)on-in-noordwijk.html
Kan nooit erger worden dan de reeks van die zogenaamde armoede en trouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:32 schreef foodlover het volgende:
[..]
Wel leuk! Het zijn harde werkers en benieuwd wat ze van dat pension weten te maken qua inrichting. Genoeg te behangen weer lijkt me en geinige tv.
Straks om 20:30 dus.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:52 schreef foodlover het volgende:
Ik kijk uit naar de kerstspecial: de Meilandjes op een cruiseschip
Toch lijkt het mij helemaal niets.quote:
Ik zou me er wel een week kunnen vermaken, veel langer moet het idd niet duren.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toch lijkt het mij helemaal niets.
Week is wel te doen ja.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou me er wel een week kunnen vermaken, veel langer moet het idd niet duren.
Vast allemaal bang voor coronaquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:02 schreef SilverEyes het volgende:
Hebben ze dat hele schip afgehuurd? Nog geen ander persoon gezien.
Ondertiteling klopt ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
Geluid af en toe bizar slecht, alsof ze onder water zitten.
Het is nu weer onverstaanbaarquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, steeds dubbel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is nu weer onverstaanbaar
Was net alsof er een grote galm op de microfoon van Montana zatquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb de indruk dat niet alles met de grote camera is gefilmd. Sommige delen zijn met een GoPro of zelfs telefoon gefilmd. Beeldkwaliteit is dan ook minder.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |