Nou echt, af en toe is Erica ook maar irritant zeg.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef JohnBercow het volgende:
Hoe kun je 3 minuten gratis winkelen zo verneuken?
Nou, kijk naar de familie Meiland
Allemaal...quote:Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Nou echt, af en toe is Erica ook maar irritant zeg.
Leuk.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Alle haters hebben een slechte dag vandaag....https://www.shownieuws.nl(...)au-meiland-bevestigd
Nu al zin in.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Alle haters hebben een slechte dag vandaag....https://www.shownieuws.nl(...)au-meiland-bevestigd
Kasteelvrouwe Emmyquote:Op maandag 30 mei 2022 23:24 schreef TLC het volgende:
Ik zag dat er nog een spin-off serie komt van Ik vertrek, een concurrent voor de Meilandjes
Haar kan ik nooit meer normaal bekijken.quote:
Haha, echt he?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
Haar kan ik nooit meer normaal bekijken.
Zou ze het zelf wel weten dat die beelden rondgaan?quote:
Denk het welquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Zou ze het zelf wel weten dat die beelden rondgaan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:20 schreef spapaars het volgende:
Ben al voorzien van al het beeldmateriaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ben al voorzien van al het beeldmateriaal
1e aflevering gekeken: leuke vrouw, lekker relaxed.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:14 schreef Nemrut het volgende:
Kasteelvrouwe Emmy
In de eerste aflevering blijkt dat de chaotische, maar altijd optimistische Emmy al veel heeft bereikt. Twee kamers zijn klaar om gasten te ontvangen, maar het blijft een uitdaging om het kasteel wind- en waterdicht te houden. Tot overmaat van ramp moet haar man onverwacht in Nederland onder het mes, valt de elektra uit en laat de elektricien het afweten. Eén ding is zeker: Emmy zet door.
Kasteelvrouwe Emmy is vanaf 31 mei wekelijks om 20:30 uur te zien op NPO1.
https://www.tvgids.nl/amusement/kasteelvrouwe-emmy
Denk dat daar een stukje sponsoring achter zit ;-)quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:26 schreef golfer het volgende:
Erica heeft de mini van haar ingeruild voor een Jeep van 90.000 euro.
Dochterlief en Leroy hebben er gelijk ook maar eentje aangeschaft.
Nou echt zo lelijk en donker ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 08:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een afschuwelijk lelijk huis hebben Maxime en Leroy. Buitenkant en binnen. Die pilaren met die bollen erop.. wel een garage onder het huis volgens mij.
Eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:11 schreef LordofLeaves het volgende:
Het nieuwe huis van Martien en Rica is wel mooi.
Nee, jij wel? Zo ja, is het wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:04 schreef Blues het volgende:
Luisteren jullie ook de positieve podcast van de Meilandjes: 'Wat goeeed' ?
Ik luister m als ik naar of van mijn werk fiets…lekker gebabbel zonder dat je ergens over na moet denken. Dan is t 👍quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Zo ja, is het wat?
Zou een leuke plottwist zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:49 schreef spapaars het volgende:
Martien is al jaren uit de kast, maar die Erica blijft er maar inzitten.
Ja nu zijn het gewoon de dagelijkse beslommeringen. Wat is daar leuk aan zou je zeggen maar goed als er nog steeds mensen naar kijken.... Ik vond het leuk toen ze in Frankrijk waren maar dit is wel erg uitgemolken allemaal.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kan steeds slechter tegen Maxime, wat een madame is dat geworden zeg![]()
Voor de rest veel huiselijke dingetjes die in beeld komen. Martien die naar de dokter moet etc.
Hoop dat ze ooit nog eens een vervallen pand gaan opknappen zoals in Frankrijk. Maar dat zal wel niet meer gebeuren
Ja, ik kijk er ook naar en vind het leuker dat de tv-uitzendingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:04 schreef Blues het volgende:
Luisteren jullie ook de positieve podcast van de Meilandjes: 'Wat goeeed' ?
Ik heb het gevoel dat dit nog wel eens het laatste seizoen kan zijn.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 12 september 2022 21:56 schreef Drass het volgende:
Meuk van Maxime is al gestopt. Zouden die sjaals wel verkocht worden?
dat is toch vrij logisch?quote:
Nou, ze was een camgirl...quote:Op maandag 12 september 2022 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
dat is toch vrij logisch?
Alleen ik snap niet waarom Maxime in het wit trouwt? Wit staat toch voor het maagdelijk zijn? Ik ga er vanuit dat ze een bevlekte ontvangenis heeft
Laat haar lekker trouwen in de kleur die ze wil, en lees je in over de betekenis van onbevlekt ontvangenquote:Op maandag 12 september 2022 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
dat is toch vrij logisch?
Alleen ik snap niet waarom Maxime in het wit trouwt? Wit staat toch voor het maagdelijk zijn? Ik ga er vanuit dat ze een bevlekte ontvangenis heeft
Ja inderdaad ik zou ook niet weten wat we anders in seizoen 8 te zien moeten krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2022 23:59 schreef golfer het volgende:
2 huizen op 1 dag verkopen voor megaveel geld en per aflevering 50k. krijgen. Die kunnen vast wel een nieuw leuk opknappertje in Frankrijk kopen gaan.
Dan zijn ze wel op hun best. Ik ga zeker weer kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 00:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik zou ook niet weten wat we anders in seizoen 8 te zien moeten krijgen![]()
Klussende Meilands in het buitenland is toch het leukste om te kijken
Denk t wel, anders is seizoen 8 nutteloosquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:32 schreef amaranta het volgende:
Die gaan echt niks kopen in Frankrijk
We gaan het zien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk t wel, anders is seizoen 8 nutteloos
Zal binnenkort wel iets over naar buiten komen gok ik
Wel een koopjequote:Op maandag 10 oktober 2022 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Deze staat in elk geval nog te koop, dus dat is ‘m niet geworden.
Even opgezocht, want het leek mij zelf wel wat.![]()
https://www.paruvendu.fr/(...)262850009A1KIVHMN000
Zeker! Maar er zit binnen wel een boel werk aan.quote:
Ik kom langsquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker! Maar er zit binnen wel een boel werk aan.
Ben wel weg van de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |