Tuurlijk niet.quote:Op maandag 12 september 2022 21:56 schreef Drass het volgende:
Meuk van Maxime is al gestopt. Zouden die sjaals wel verkocht worden?
dat is toch vrij logisch?quote:
Nou, ze was een camgirl...quote:Op maandag 12 september 2022 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
dat is toch vrij logisch?
Alleen ik snap niet waarom Maxime in het wit trouwt? Wit staat toch voor het maagdelijk zijn? Ik ga er vanuit dat ze een bevlekte ontvangenis heeft
Laat haar lekker trouwen in de kleur die ze wil, en lees je in over de betekenis van onbevlekt ontvangenquote:Op maandag 12 september 2022 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
dat is toch vrij logisch?
Alleen ik snap niet waarom Maxime in het wit trouwt? Wit staat toch voor het maagdelijk zijn? Ik ga er vanuit dat ze een bevlekte ontvangenis heeft
Ja inderdaad ik zou ook niet weten wat we anders in seizoen 8 te zien moeten krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2022 23:59 schreef golfer het volgende:
2 huizen op 1 dag verkopen voor megaveel geld en per aflevering 50k. krijgen. Die kunnen vast wel een nieuw leuk opknappertje in Frankrijk kopen gaan.
Dan zijn ze wel op hun best. Ik ga zeker weer kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 00:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik zou ook niet weten wat we anders in seizoen 8 te zien moeten krijgen![]()
Klussende Meilands in het buitenland is toch het leukste om te kijken
Denk t wel, anders is seizoen 8 nutteloosquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:32 schreef amaranta het volgende:
Die gaan echt niks kopen in Frankrijk
We gaan het zien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk t wel, anders is seizoen 8 nutteloos
Zal binnenkort wel iets over naar buiten komen gok ik
Wel een koopjequote:Op maandag 10 oktober 2022 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Deze staat in elk geval nog te koop, dus dat is ‘m niet geworden.
Even opgezocht, want het leek mij zelf wel wat.![]()
https://www.paruvendu.fr/(...)262850009A1KIVHMN000
Zeker! Maar er zit binnen wel een boel werk aan.quote:
Ik kom langsquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker! Maar er zit binnen wel een boel werk aan.
Ben wel weg van de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |