quote:
Ik had het ook niet tegen jou.quote:
Da's waar. Het is wel een goede avond voor bier - vrijdagavond, kerst....quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou.![]()
Iig tijd voor een leuke avond.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar. Het is wel een goede avond voor bier - vrijdagavond, kerst....
Wijn kan ook wel trouwens.
Superbierkersteendje.quote:
Zuipen tot je blauw ziet.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben net uit m'n broek gescheurd![]()
![]()
![]()
quote:
nou ik had m'n knoop los. en door de spannings op m'n rits is hij kapot gescheurdquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar...
Dan had je maar je rokje aan moeten doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
dus eigenlijk ben ik uit m'n rits gescheurd
Kan gebeuren....quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
dus eigenlijk ben ik uit m'n rits gescheurd
Oh noquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben net uit m'n broek gescheurd![]()
![]()
![]()
Of broeken halen bij een XXL winkel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh no![]()
Dat volgend jaar minder pozza voor jou
Joggingbroek daar zit geen rits inquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of broeken halen bij een XXL winkel.
ja dat is denk ik wel een goed ideequote:Op vrijdag 24 december 2021 20:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh no![]()
Dat volgend jaar minder pozza voor jou
huispak, nog zo'n goed idee!quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Joggingbroek daar zit geen rits in
Of niets aan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
huispak, nog zo'n goed idee!
Wel een kleedje over je onderlichaam leggen. Die tomatensauce kan verrekte heet zijn als die op verkeerde plaatsen van de pozza druipt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eeeeeh ja dat zou ook nog kunnen
Heb je al pozza gehad?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eeeeeh ja dat zou ook nog kunnen
Oehhh welkequote:Op vrijdag 24 december 2021 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jazekers vandaag was pozzadag
Ik denk een ronde.quote:
Het denken moet je dan ook aan badeendjes overlaten.quote:
Jammiequote:Op vrijdag 24 december 2021 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
hij was inderdaad rond!
dit was de pollo. en ik heb voor straks nog een salami mozerella pesto tomaatje iets
Niet aan maanlichtjes?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het denken moet je dan ook aan badeendjes overlaten.
dj jantjeeequote:Op vrijdag 24 december 2021 21:11 schreef engine het volgende:
Deze heb ik ook nog. Sound Rush komt straks nog volgens mij. Ook wel leuk.
jaa zekerquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jammie
[..]
Niet aan maanlichtjes?
Ik moet er altijd om lachen en het is gewoon vrolijke muziek. En een beetje foutquote:
Alleen als badeendjes afwezig zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jammie
[..]
Niet aan maanlichtjes?
Mogen het dan wel super badeendjes zijn?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen als badeendjes afwezig zijn.
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mogen het dan wel super badeendjes zijn?
Yeshquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Wat kunnen we toch heerlijk dollen.quote:
Heerlijk iddquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat kunnen we toch heerlijk dollen.![]()
Ik kan er soms zo om lachen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er soms zo om lachen.
Is alleen maar goed en mooiquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er soms zo om lachen.
Hi Suziquote:
Mewwy christmas suziquote:
waarop?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:32 schreef suzi1 het volgende:
als het goed is staat iedereen uit viva erop. maar ik kan ernaast zitten, net als dat ik naast spia zit
Ik zie een half tuintje met 3 of 4 Uienquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Die afbeelding die ze net gepost had
vorig topic gemistquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:34 schreef suzi1 het volgende:
nou blijkbaar zat je niet in zoveel topics hier? want ik heb er best veel doorgescrolled
In de OP gezet.quote:
Mooi plekje gekregenquote:
ik zie:quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zie:
@:aloa
@:derrabbit
@:chufi
@:ToT
@:gebrokenglas
@:hemarookworst
@:engine
@:deisyy
@:greysbones
@:r-woud93
@:jochemsjakie
@:-shii-
@:moonlight
@:maily
@:suzi1
@:superbadeendje
@:freshfruit
@:dud0r
@:mrsloveable
@:koen66
welk balkonnetje?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Rechts op dat balkonnetje ofzoiets
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:41 schreef drakin het volgende:
er is niks rechts
Deis is het meest rechts en dan stopt de afbeelding
Ehm. Heb je een half beeldscherm?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:41 schreef drakin het volgende:
er is niks rechts
o foto was nog niet geladenquote:
Leuk gedaanquote:
Bedankt voor de mention, ik was even afgeleid en had deze totaal gemist.quote:
GGquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt voor de mention, ik was even afgeleid en had deze totaal gemist.
Het plaatje laadt hier volledig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:41 schreef drakin het volgende:
er is niks rechts
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het plaatje laadt hier volledig.
Jouw plaatje hier ook, in dat andere uien plaatje blijft je glas nog heelquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het plaatje laadt hier volledig.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Jouw plaatje hier ook, in dat andere uien plaatje blijft je glas nog heel
jaaaaquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:45 schreef engine het volgende:
Ik heb een nieuwe stoel....nu kan ik nog beter meewiebelen![]()
somsquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Beetje afwisselen is ook wel leuk
soort melkdrankje dacht ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die UI van jou, wat zijn die flessen aan het eind?
Is dat niet ''Chufi'' ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ho ho hooooooooquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gesjellig potatootje stream
flying hiigh
Goessooquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben eindelijk weer veilig thuis gekomen bij mijn ouders na het kerst diner![]()
Glad op de weg?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben eindelijk weer veilig thuis gekomen bij mijn ouders na het kerst diner![]()
Viel heel erg mee, mijn ouders wonen nog in het zuidelijke gedeelte van het konijnrijkquote:
Ik zie nu dat m'n spuitbusje ook nog ergens opduiktquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Walk on water genotquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
lets goooo tududududuuu biem biem
Het familie portret word steeds completerquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je liep wat voor!
of ik wat achter
viennettaquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:59 schreef drakin het volgende:
Maar iemand nog een makkelijk kersttoetje tip?
iets om zelf te makenquote:
het regent bij hemquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
@:FRESHFRUIT fijne kerstavond gozer
kiwi of bosbessen?quote:
Ja daarom bij hem ookquote:
Hij is gaaf suzi.quote:
Recept voor kerstkransjes?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:00 schreef suzi1 het volgende:
kerstkransjes kapot morzelen en dan slagroom eroverheen. in de vriezer. even wachten, nog even wachten, ijsss
ooo al die basisdingen kan je door de opgeklopte eiwit met suiker roeren voor t invriezen!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Recept voor kerstkransjes?
Ik heb natuurlijk niet alles in huis, maar vergat helemaal dat ik nog een toetje moest maken.
Veel basisingrediënten wel oa suiker, boter, slagroom, yoghurt, alle kruiden, bosbes, kiwi, chocola, noten en vast nog wel meer
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooo al die basisdingen kan je door de opgeklopte eiwit met suiker roeren voor t invriezen!
Ja dat klopt welquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef suzi1 het volgende:
gg doet alles in de magni
engi alles in de fryer
en zo doen we alles wat
zo is datquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef suzi1 het volgende:
engi alles in de fryer
en zo doen we alles wat
Wij hebben morgenvroeg verse eitjes want buren van mijn ouders hebben kippenquote:
oo lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben morgenvroeg verse eitjes want buren van mijn ouders hebben kippen
De schil heel laten voor het koken is een goede tip.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef drakin het volgende:
Ik heb vandaag al ei in de soep gedaan, dat is net zoiets als in de waterkoker![]()
Maar minder gedoe om schoon te maken
En Schakel doet alles in pizza vorm in de pizza ovenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef suzi1 het volgende:
engi alles in de fryer
en zo doen we alles wat
Whatever you do...quote:
En dit dusquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:07 schreef JochemSjakie het volgende:
En iedereen hier natuurlijk een fijne kerst toegewenst <3
Jij ook makker!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:07 schreef JochemSjakie het volgende:
Hele fijne kerst Jochemquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:07 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben daar in 1983 naar vernoemd, in Spanje noemt iedereen me zoquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu is je username ook niet zo lastig meer.
gatver, ik maakte broccoli stracciatella soepquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De schil heel laten voor het koken is een goede tip.
JAAAAAAAAA LET'S GOOOquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
nooit trouwen, geen koters. voor altijd jong. w0pw0p
BV, WF, betonnen schoenenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
te laatquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
die gast die vroeg hoe zijn pozza opgewarmt moest worden, heeft uiteindelijk pozza besteld en die kwam gewoon warm aanquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gast die vroeg hoe zijn pozza opgewarmt moest worden, heeft uiteindelijk pozza besteld en die kwam gewoon warm aan
Suzi zal ik nooit vergetenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij dacht, zij is mij voor immer vergessen
Denken in oplossingen, ik hou ervanquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gast die vroeg hoe zijn pozza opgewarmt moest worden, heeft uiteindelijk pozza besteld en die kwam gewoon warm aan
Dan verdienen je een zwemles met betonnen schoenen!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Een oplossing bedenken voor een nog niet bestaand probleem ook?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Denken in oplossingen, ik hou ervan
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oplossing bedenken voor een nog niet bestaand probleem ook?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Yep, dat geeft je toch een gevoel van dat je een oplossing hebt weten te bedenkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oplossing bedenken voor een nog niet bestaand probleem ook?
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
normaal zou ik aan fresh vragen of hij ook even dansende katz.gif plaatst
shampoo voor katten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, dat geeft je toch een gevoel van dat je een oplossing hebt weten te bedenken
Konijntjes zijn immers lekker en sexyquote:
Morgen weerquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
normaal zou ik aan fresh vragen of hij ook even dansende katz.gif plaatst
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:19 schreef maily het volgende:
Hoelang blijven mentions staan eigenlijk?
heel belangrijk!quote:
Hoe bedoel je? Hoelang ze blijven staan in de meldingreeks?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:19 schreef maily het volgende:
Hoelang blijven mentions staan eigenlijk?
Oke. Dan heeft @FreshFruit morgen wat te doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Tot iemand online komt zou ik nu antwoorden maar weet niet zeker of dat de vraag is.
Volgens mij heeft hij de quote en mention meldingen uit staan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Oke. Dan heeft @:FreshFruit morgen wat te doen
ja ofnie @FreshFruitquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
He jammer ......quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de quote en mention meldingen uit staan.
@Limoentjuh had er ooit 600 ofzo toen ze een tijdje niet online was geweestquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Als hij ze aan had staan had ik hem snoei en snoei hard iedere dag 450 keer gementionedquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
@:limoentjuh had er ooit 600 ofzo toen ze een tijdje niet online was geweest
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Da's wel zuurquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik mis @Limoentjuh nog wel eensquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Mention haar eens 600 keer?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis @:limoentjuh nog wel eens
Ja ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die maand dat @Haags en ik haar meerdere keren per dag gingen mentionen en ze 900+ mentions hadquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet genoeg dus, of het is inmiddels een kloonquote:
Wauwquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die maand dat @:haags en ik haar meerdere keren per dag gingen mentionen en ze 900+ mentions had![]()
![]()
Hij reageert ook nooit op een dm komt dat daardoor?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een sukkel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe noem je mijn broeder?[ afbeelding ]
Dat moet het zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet genoeg dus, of het is inmiddels een kloon
Yes komt daardoor. Daar krijgt hij daardoor ook geen actieve melding van. Als je hem een DM stuurt moet je hem er op het 'openbare' gedeelte van het forum op wijzen in een post die hij zietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij reageert ook nooit op een dm komt dat daardoor?
haha juistquote:
Hij had er ook een paar 100 per dag ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@Limoentjuh heeft zich suf gesopt op die mentionsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was wel mooi.
Of niet dan @:limoentjuh
Ik snap het wel van hemquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had er ook een paar 100 per dag ofzo.
En hierna nog Sound Rush....quote:
Of een Pm sturen, zou dat werken?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes komt daardoor. Daar krijgt hij daardoor ook geen actieve melding van. Als je hem een DM stuurt moet je hem er op het 'openbare' gedeelte van het forum op wijzen in een post die hij ziet
Pas maar op wat je zegt straks heb je ook een ban.quote:
Zeker weten. Zo wist ze hoeveel we van haar houden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:limoentjuh heeft zich suf gesopt op die mentions
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt straks heb je ook een ban.
Ik weet niet of dat per keer verschilt maar pm kan welquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Of een Pm sturen, zou dat werken?
Nu niet, maar zodra hij uit de jail is ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |