quote:
Ik had het ook niet tegen jou.quote:
Da's waar. Het is wel een goede avond voor bier - vrijdagavond, kerst....quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou.![]()
Iig tijd voor een leuke avond.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar. Het is wel een goede avond voor bier - vrijdagavond, kerst....
Wijn kan ook wel trouwens.
Superbierkersteendje.quote:
Zuipen tot je blauw ziet.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben net uit m'n broek gescheurd![]()
![]()
![]()
quote:
nou ik had m'n knoop los. en door de spannings op m'n rits is hij kapot gescheurdquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar...
Dan had je maar je rokje aan moeten doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
dus eigenlijk ben ik uit m'n rits gescheurd
Kan gebeuren....quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
dus eigenlijk ben ik uit m'n rits gescheurd
Oh noquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben net uit m'n broek gescheurd![]()
![]()
![]()
Of broeken halen bij een XXL winkel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh no![]()
Dat volgend jaar minder pozza voor jou
Joggingbroek daar zit geen rits inquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of broeken halen bij een XXL winkel.
ja dat is denk ik wel een goed ideequote:Op vrijdag 24 december 2021 20:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh no![]()
Dat volgend jaar minder pozza voor jou
huispak, nog zo'n goed idee!quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Joggingbroek daar zit geen rits in
Of niets aan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
huispak, nog zo'n goed idee!
Wel een kleedje over je onderlichaam leggen. Die tomatensauce kan verrekte heet zijn als die op verkeerde plaatsen van de pozza druipt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eeeeeh ja dat zou ook nog kunnen
Heb je al pozza gehad?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eeeeeh ja dat zou ook nog kunnen
Oehhh welkequote:Op vrijdag 24 december 2021 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jazekers vandaag was pozzadag
Ik denk een ronde.quote:
Het denken moet je dan ook aan badeendjes overlaten.quote:
Jammiequote:Op vrijdag 24 december 2021 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
hij was inderdaad rond!
dit was de pollo. en ik heb voor straks nog een salami mozerella pesto tomaatje iets
Niet aan maanlichtjes?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het denken moet je dan ook aan badeendjes overlaten.
dj jantjeeequote:Op vrijdag 24 december 2021 21:11 schreef engine het volgende:
Deze heb ik ook nog. Sound Rush komt straks nog volgens mij. Ook wel leuk.
jaa zekerquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jammie
[..]
Niet aan maanlichtjes?
Ik moet er altijd om lachen en het is gewoon vrolijke muziek. En een beetje foutquote:
Alleen als badeendjes afwezig zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jammie
[..]
Niet aan maanlichtjes?
Mogen het dan wel super badeendjes zijn?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen als badeendjes afwezig zijn.
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mogen het dan wel super badeendjes zijn?
Yeshquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |