quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gast die vroeg hoe zijn pozza opgewarmt moest worden, heeft uiteindelijk pozza besteld en die kwam gewoon warm aan
Suzi zal ik nooit vergetenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij dacht, zij is mij voor immer vergessen
Denken in oplossingen, ik hou ervanquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gast die vroeg hoe zijn pozza opgewarmt moest worden, heeft uiteindelijk pozza besteld en die kwam gewoon warm aan
Dan verdienen je een zwemles met betonnen schoenen!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Een oplossing bedenken voor een nog niet bestaand probleem ook?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Denken in oplossingen, ik hou ervan
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oplossing bedenken voor een nog niet bestaand probleem ook?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Yep, dat geeft je toch een gevoel van dat je een oplossing hebt weten te bedenkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oplossing bedenken voor een nog niet bestaand probleem ook?
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
normaal zou ik aan fresh vragen of hij ook even dansende katz.gif plaatst
shampoo voor katten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, dat geeft je toch een gevoel van dat je een oplossing hebt weten te bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |