De schil heel laten voor het koken is een goede tip.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef drakin het volgende:
Ik heb vandaag al ei in de soep gedaan, dat is net zoiets als in de waterkoker![]()
Maar minder gedoe om schoon te maken
En Schakel doet alles in pizza vorm in de pizza ovenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef suzi1 het volgende:
gg doet alles in de magni
engi alles in de fryer
en zo doen we alles wat
Whatever you do...quote:
En dit dusquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:07 schreef JochemSjakie het volgende:
En iedereen hier natuurlijk een fijne kerst toegewenst <3
Jij ook makker!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:07 schreef JochemSjakie het volgende:
Hele fijne kerst Jochemquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:07 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben daar in 1983 naar vernoemd, in Spanje noemt iedereen me zoquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu is je username ook niet zo lastig meer.
gatver, ik maakte broccoli stracciatella soepquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De schil heel laten voor het koken is een goede tip.
JAAAAAAAAA LET'S GOOOquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
nooit trouwen, geen koters. voor altijd jong. w0pw0p
BV, WF, betonnen schoenenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
te laatquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
die gast die vroeg hoe zijn pozza opgewarmt moest worden, heeft uiteindelijk pozza besteld en die kwam gewoon warm aanquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gast die vroeg hoe zijn pozza opgewarmt moest worden, heeft uiteindelijk pozza besteld en die kwam gewoon warm aan
Suzi zal ik nooit vergetenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij dacht, zij is mij voor immer vergessen
Denken in oplossingen, ik hou ervanquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gast die vroeg hoe zijn pozza opgewarmt moest worden, heeft uiteindelijk pozza besteld en die kwam gewoon warm aan
Dan verdienen je een zwemles met betonnen schoenen!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Een oplossing bedenken voor een nog niet bestaand probleem ook?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Denken in oplossingen, ik hou ervan
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oplossing bedenken voor een nog niet bestaand probleem ook?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Yep, dat geeft je toch een gevoel van dat je een oplossing hebt weten te bedenkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oplossing bedenken voor een nog niet bestaand probleem ook?
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
normaal zou ik aan fresh vragen of hij ook even dansende katz.gif plaatst
shampoo voor katten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, dat geeft je toch een gevoel van dat je een oplossing hebt weten te bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |