Morgen als ik het me juist herinner.quote:
kerstkindekequote:Op vrijdag 24 december 2021 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Morgen als ik het me juist herinner.
quote:
Verwarrend ditquote:
Autisten wennen zichzelf aan gedrag van anderen te kopiëren en zo sociaal wenselijk te reageren in dit soort situaties.quote:
Te laatquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:15 schreef Barbusse het volgende:
Misschien dat AirwiN het uit kan leggen.
Dat hoeft niet bij Whatsappquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:41 schreef Barbusse het volgende:
Dat klinkt alsof je de hele tijd aan het F5-en bent.
quote:
Je decolleté kerstgroet.quote:
Yup. Doos met tissues staat ook al klaar.quote:
Deze vrouwquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tgnd is het buurmeisje jij bent kind aan huis. En tgnd heeft tussendoor ook nog een welpje geworpen.
Dit is engquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup. Doos met tissues staat ook al klaar.
Et tu, Brutu?quote:
Je kent mijquote:
Elke dag kerst hier.quote:
quote:
Je noemt mij als eerste.quote:
Hert in de pan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:13 schreef DrMarten het volgende:
Het dilemma van de dag. Stuk hert in de pan mikken of een pizza in de oven gooien
Hert!quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:13 schreef DrMarten het volgende:
Het dilemma van de dag. Stuk hert in de pan mikken of een pizza in de oven gooien
Joggingbroek aan en Al Bundy style hangen voor de TV nu.quote:
Dit klinkt als een feest met goed eten en nog betere drank.quote:
quote:
En uitstekend gezelschapquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt als een feest met goed eten en nog betere drank.
En Q...quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt als een feest met goed eten en nog betere drank.
CLEnnquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waar precies staan jij en ik genoemd dan?
Jammer. Ik wil jou juist aan mijn zij.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:36 schreef Tegan het volgende:
Ik vier wel lekker feest zonder jullie.
Rutte De Jonge Dissel zal trots op je zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:36 schreef Tegan het volgende:
Ik vier wel lekker feest zonder jullie.
Preciesquote:
Mooi op tijd voor kerst 2022 dus.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:51 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kersttrui komt maandag aan![]()
![]()
![]()
Kersttrui komt maandag aan![]()
![]()
![]()
Moet ik hem in de lente aan gaan doen ofzo.
Drie leuke mannen, waarvan een vrijgezel, kon slechterquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Rutte De Jonge Dissel zal trots op je zijn
Vast een beetje puinruimen om zondag volk over de vloer te kunnen krijgenquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joggingbroek aan en Al Bundy style hangen voor de TV nu.
Nou zeg. Ik ga wel bij Senn staan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer. Ik wil jou juist aan mijn zij.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik ga wel bij Senn staan.
Nee ik ga dan huilen op de wc met de deur op slotquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Wordt het zo'n feestje, waarbij de vrouwen huilend in een hoekje staan en de mannen zoiets hebben van 'wat gebeurt hier'.
Ik huil gewoon in het zicht. Heb geen schaamte meer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik ga dan huilen op de wc met de deur op slot
Als ik dat doe ist wel echt mis.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik huil gewoon in het zicht. Heb geen schaamte meer.
Nee johquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]ik ben de laatste rang in het gezelschap
Rare fantasie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Wordt het zo'n feestje, waarbij de vrouwen huilend in een hoekje staan en de mannen zoiets hebben van 'wat gebeurt hier'.
Was je hem alweer vergetenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Owja jij bent er ook, dan zit het wel goed
Rare fantasiequote:Op vrijdag 24 december 2021 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Drie leuke mannen, waarvan een vrijgezel, kon slechter.
Nee maar Barb is wel een beetje de populaire knul van de groep he. Dan moet je in de rij staan om 2 min te kunnen pratenquote:
Wutquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee maar Barb is wel een beetje de populaire knul van de groep he. Dan moet je in de rij staan om 2 min te kunnen praten
ik heb croissants gebakkenquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Amper mijn ontbijt van overnight oats op
Hooguit qua leeftijd. Qua zeuren ben je veruit de oudste.quote:
Hmm, heb deze maand al genoeg geld uitgegeven.. wat staat er nog op je wishlist?quote:Op zondag 26 december 2021 12:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Excuus om nog meer te kopen hebbuh hebbuh
Heel verhaal getyped poef weg…quote:Op zondag 26 december 2021 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, heb deze maand al genoeg geld uitgegeven.. wat staat er nog op je wishlist?
Dan heb je nog lekker wat te shoppenquote:Op zondag 26 december 2021 12:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heel verhaal getyped poef weg…
Ik heb besteld marmeren wanddecoratie cirkel van 80cm. En tinted serum in 2 kleuren.
Ik wil nog:
Nieuwe bh’s
Nieuwe Zwarte sneakers
Rituals kaars van 1000 gr in de geur oudh (uitverkocht)
Ja maar ik ben erg kritisch dus das niet ff halfuurtje de hunkemuller in ofzo. Sowiesi de hunkemuller niet maargoed.quote:Op zondag 26 december 2021 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb je nog lekker wat te shoppen![]()
Wanddeco van marmer blijkt stiekem aluminium met een printje![]()
Ik heb een tijdje geleden 2 setjes van die Rituals kaarsen gekocht.. vond de geur eigenlijk een beetje tegen vallen.. die dingen uit de supermarkt ruiken sterker en niet eens heel veel slechter, maar kosten maar een fractie van dat rituals spul.
Ik googlede even rapido op de wanddingen, tientje of 6 - 8 (Bol), maar is alu.. kweenie wat jij 'fuckingduur' vindt. is een beetje relatief natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2021 12:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben erg kritisch dus das niet ff halfuurtje de hunkemuller in ofzo. Sowiesi de hunkemuller niet maargoed.
Die wanddeco was fuckingduur dus ik hoop het niet.
Hoe kan jij haten op rituals!Ik had dus geurkaarsen van de super maar daar gaat de deur snel vanaf. Je mag de kaarsen wel aan mij doneren als je er vanaf wilt, ik ben niet zo moeilijk.
Nah ik wacht even tot ik het ding binnenheb dan oordeel ik.quote:Op zondag 26 december 2021 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik googlede even rapido op de wanddingen, tientje of 6 - 8 (Bol), maar is alu.. kweenie wat jij 'fuckingduur' vindt. is een beetje relatief natuurlijkIn echt marmer zou dat al vrij rap het dubbele zijn, inclusief stevige verzendkosten.
Kaarsen zijn al opgefikt, op eentje na, die staat nog in de huiskamer. Heb ook nog van die douche zut en body cream en whatnot.. pakketje van de vriendenloterij, ik vind het wel ok, maar ik word er niet wild van ofzo..
Wat maakt BH's kopen zo ingewikkeld dat dat lang moet duren?![]()
Zou gewoon in de omschrijving moeten staan waar het ding van gemaakt is.. ik zie wel meerdere materialen als basis, maar nooit is het marmer;.. hout, kunststof en aluminium.. en dan gok ik dat de alu versie echt een plat ding is, waar hout en kunststof enige dikte hebben als je ze ophangt en dus enige illusie van echt marmer simuleren.. Maakt verder ook niet echt uit waarvan het gemaakt is toch? het is voor de mooiquote:Op zondag 26 december 2021 12:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah ik wacht even tot ik het ding binnenheb dan oordeel ik.
Ik heb op de douche een jaarvoorraad rituals producten.
Ik uhm hem vooraan gestaan bij het uitdelen van curves zullen we maar zeggen.
Beetje zegtiquote:Op zondag 26 december 2021 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou gewoon in de omschrijving moeten staan waar het ding van gemaakt is.. ik zie wel meerdere materialen als basis, maar nooit is het marmer;.. hout, kunststof en aluminium.. en dan gok ik dat de alu versie echt een plat ding is, waar hout en kunststof enige dikte hebben als je ze ophangt en dus enige illusie van echt marmer simuleren.. Maakt verder ook niet echt uit waarvan het gemaakt is toch? het is voor de mooi![]()
Heb je dan geen assistentie nodig met passen?![]()
Niks mis met een beetje curves overigens.. da's gewoon stroomlijn![]()
Mijn rituals stuff wordt meer gebruikt door gasten als door mijzelf
Ja kweenie, ik heb geen beeldmateriaal.. moeilijk inschatten. Ik heb wel meer vrouwen horen roeptoeteren dat ze 'curvy' zijn, en dan blijken ze in de praktijk net een beetje volslank te zijn..quote:
Dat is omdat zulke vrouwen een verknipt referentie kader hebben en zich meten aan een Doutzen ofzo.quote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja kweenie, ik heb geen beeldmateriaal.. moeilijk inschatten. Ik heb wel meer vrouwen horen roeptoeteren dat ze 'curvy' zijn, en dan blijken ze in de praktijk net een beetje volslank te zijn..
quote:Op zondag 26 december 2021 13:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is omdat zulke vrouwen een verknipt referentie kader hebben en zich meten aan een Doutzen ofzo.
Een vrouw kan zich maandag om 9 uur een lelijk eendje vinden en een uur later hot as hel. Lekker wispelturigquote:Op zondag 26 december 2021 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, daar hebben best veel vrouwen last van inderdaad.. geen idee waar dat vandaan komt, maar hoe leuker de vrouw, hoe onaantrekkelijker ze zichzelf vindt.. heel apart. Echt precies de omgekeerde wereld
Het verschil: een nieuwe tietenkooi en een bad met Rituals schuim.quote:Op zondag 26 december 2021 13:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een vrouw kan zich maandag om 9 uur een lelijk eendje vinden en een uur later hot as hel. Lekker wispelturig
Wat is een tietenkooi in vredesnaamquote:Op zondag 26 december 2021 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het verschil: een nieuwe tietenkooi en een bad met Rituals schuim.
quote:Op zondag 26 december 2021 13:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat is een tietenkooi in vredesnaam
Op het bed gaan staan.. boven het trapgat, of d'r kerel inschakelen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:46 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet een trapje hebben om mijn zomer en winterdekbed samen in mijn overtrek te krijgen, hoe doen vrouwen onder de 175cm dat in vredesnaam
Ow :’) bh’s kan je sowieso nooit genoeg hebben.quote:Op zondag 26 december 2021 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
Een BH lieve schat
[..]
Op het bed gaan staan.. boven het trapgat, of d'r kerel inschakelen.
Dan valt dat 'curvy' ook wel mee.. maar dan donder je dus ook van een trappie of stoel af met je dekbedquote:Op zondag 26 december 2021 13:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow :’) bh’s kan je sowieso nooit genoeg hebben.
Ik ga de trap af met het dekbed als ik dat zou doen.
Nee hoor ik ben gewoon heel onhandig. Ik kan mijn rug nog verrekken bij het openen van een bananenschilquote:Op zondag 26 december 2021 13:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan valt dat 'curvy' ook wel mee.. maar dan donder je dus ook van een trappie of stoel af met je dekbed![]()
Oh, handig!.. dan maar gewoon aardbeitjes eten en een elektrische deken ipv 3 dekbedden samen in één hoes proppenquote:Op zondag 26 december 2021 13:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben gewoon heel onhandig. Ik kan mijn rug nog verrekken bij het openen van een bananenschil
Op bed gaan staan en heel hard wapperen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:46 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet een trapje hebben om mijn zomer en winterdekbed samen in mijn overtrek te krijgen, hoe doen vrouwen onder de 175cm dat in vredesnaam
Ik prog graag met grote dingenquote:Op zondag 26 december 2021 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh, handig!.. dan maar gewoon aardbeitjes eten en een elektrische deken ipv 3 dekbedden samen in één hoes proppen
Tis inmiddels gelukt. Koste wel een hoop moeitequote:Op zondag 26 december 2021 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Op bed gaan staan en heel hard wapperen.
Notedquote:
Des te meer waardeer je het als je er vanavond weer onder ligtquote:Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tis inmiddels gelukt. Koste wel een hoop moeite
Weinig kansquote:Op zondag 26 december 2021 20:09 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Als je een koekje wilt komen brengen staat de deur open![]()
Nee 💪🏻quote:Op maandag 27 december 2021 06:41 schreef Senn88 het volgende:
Benieuwd of ik de enigste ben die vandaag werkt :’)
Hoi.quote:Op maandag 27 december 2021 06:41 schreef Senn88 het volgende:
Neequote:Op maandag 27 december 2021 06:41 schreef Senn88 het volgende:
Trots. Ik ontplofte gisteren zowat. Maar volgens de weegschaal scheelde het 1 kilo.quote:
Moeten we je terug rollen naar zee?quote:
Gewoon even poepenquote:Op maandag 27 december 2021 08:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Trots. Ik ontplofte gisteren zowat. Maar volgens de weegschaal scheelde het 1 kilo.
Is mee te leven...
[..]
Moeten we je terug rollen naar zee?
Ja, ging zonder problemen eigenlijk!quote:Op maandag 27 december 2021 08:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Fijn! Ben je snel en makkelijk gewend? Je hebt heel wat jaren alleen gewoond toch?
Oke dus het is niet onmogelijk. Fijn dat het goedzitquote:Op maandag 27 december 2021 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ging zonder problemen eigenlijk!Heb 16,5 jaar alleen gewoond maar nee, geen probleem. Huis is groot genoeg, dat helpt ook wel. Genoeg eigen plekken.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!quote:Op maandag 27 december 2021 08:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oke dus het is niet onmogelijk. Fijn dat het goedzit
Ik heb mn eigen mancave met 65" OLED tv waar de PS5 / Xbox / Switch staan dus nee.quote:Op maandag 27 december 2021 08:25 schreef TaMieke het volgende:
Nog geen ruzie over wie de tv mag hebben om te gamen/GTST te kijken?
Patserquote:Op maandag 27 december 2021 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen mancave met 65" OLED tv waar de PS5 / Xbox / Switch staan dus nee.
Nopequote:Op maandag 27 december 2021 06:41 schreef Senn88 het volgende:
Wel iets minder dan normaal. Heb mijzelf bijv al op een extra lange pauze getrakteerd om tijdens werktijd plasma te gaan doneren vandaag.quote:
Je kent haar kant van het verhaal nog niet...quote:Op maandag 27 december 2021 08:23 schreef Senn88 het volgende:
Oke dus het is niet onmogelijk. Fijn dat het goedzit
Mocht ik het ooit nodig hebben, kan ik dan een verzoekje doen om jouw plasma te krijgen?quote:Op maandag 27 december 2021 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel iets minder dan normaal. Heb mijzelf bijv al op een extra lange pauze getrakteerd om tijdens werktijd plasma te gaan doneren vandaag.
Wat een traktatiequote:Op maandag 27 december 2021 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel iets minder dan normaal. Heb mijzelf bijv al op een extra lange pauze getrakteerd om tijdens werktijd plasma te gaan doneren vandaag.
Jij wel.quote:Op maandag 27 december 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mocht ik het ooit nodig hebben, kan ik dan een verzoekje doen om jouw plasma te krijgen?
Blonde dames in uniform die je verzorgen, super relaxte stoelen om in te liggen, gratis drinken en eten. Meer service dan een all-in vakantie eigenlijk, je krijgt alleen geen bandje om je pols, maar een naald in je arm.quote:
Nee ik sla overquote:Op maandag 27 december 2021 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blonde dames in uniform die je verzorgen, super relaxte stoelen om in te liggen, gratis drinken en eten. Meer service dan een all-in vakantie eigenlijk, je krijgt alleen geen bandje om je pols, maar een naald in je arm.
Jij hebt niks met blonde dames in uniform?quote:
Nee, meisje van de bouwmarktquote:Op maandag 27 december 2021 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt niks met blonde dames in uniform?
Bier en slappe frietjes om 10:00?quote:Op maandag 27 december 2021 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blonde dames in uniform die je verzorgen, super relaxte stoelen om in te liggen, gratis drinken en eten. Meer service dan een all-in vakantie eigenlijk, je krijgt alleen geen bandje om je pols, maar een naald in je arm.
Jukquote:Op maandag 27 december 2021 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bier en slappe frietjes om 10:00?
Mijn afspraak is rond lunchtijd.quote:Op maandag 27 december 2021 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bier en slappe frietjes om 10:00?
Gaat wel lekker snel anders!quote:Op maandag 27 december 2021 09:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Met gladheid met de honden lopen is geen succes
Niet als een het gras op wil en de zware poemel denkt dat het een goed moment is om als een konijntje rond te springenquote:
Goeje tijd voor bier en slappe frietjesquote:
Bijna tijd voor tussendoortjequote:Op maandag 27 december 2021 09:22 schreef ArTiC het volgende:
Ik hoef even geen bier en friet, zit nog vol
Arrenslee trekken en jezelf laten voorttrekken.quote:Op maandag 27 december 2021 09:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Niet als een het gras op wil en de zware poemel denkt dat het een goed moment is om als een konijntje rond te springen
Volgend jaar zou dat wel kunnen met husky´s in Zweden, maar die van mij doen alleen maar raar, op een een of andere manier heb ik altijd de TBS patienten van het nestquote:Op maandag 27 december 2021 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arrenslee trekken en jezelf laten voorttrekken.
Alleen in een flesjequote:Op maandag 27 december 2021 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar een warm, zonnig land. Waar geen corona is.
Ook!quote:Op maandag 27 december 2021 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker de locals besmettenquote:Op maandag 27 december 2021 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jouw vriendin een fetisj heeft voor (Corona)gezeur? Als dat het geval is komt ze aan werken niet meer toe denk ik, want die is de hele dag alleen maar aan het klaarkomen nu jullie samenwonen.quote:Op maandag 27 december 2021 09:58 schreef Q. het volgende:
Misschien is het alleen zijn online alter egoquote:Op maandag 27 december 2021 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jouw vriendin een fetisj heeft voor (Corona)gezeur? Als dat het geval is komt ze aan werken niet meer toe denk ik, want die is de hele dag alleen maar aan het klaarkomen nu jullie samenwonen.
Welke gezellige dingen?quote:Op maandag 27 december 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier over iets zeiken zodat je het elders over gezellige dingen kan hebben.
Maandag de 3e!quote:Op maandag 27 december 2021 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dan pas 30 januari aan de beurt
lekker snel, en dus wel in de buurt nu?quote:Op maandag 27 december 2021 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Maandag de 3e!Moest wel beetje proberen met andere postcodes want het werd steeds verder weg qua locatie en tijd.
Nieuwegein. Goed te doen.quote:Op maandag 27 december 2021 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
lekker snel, en dus wel in de buurt nu?
Bekende oorzaak.quote:Op maandag 27 december 2021 11:58 schreef Vaiana het volgende:
Hallon. Ik ben werkontwijkend gedrag aan het vertonen dus kom hier weer eens spieken.
Vertel eens iets grappigsquote:Op maandag 27 december 2021 11:58 schreef Vaiana het volgende:
Hallon. Ik ben werkontwijkend gedrag aan het vertonen dus kom hier weer eens spieken.
Daar moeten vrouwen toch de eerste stap maken?quote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iedereen op bumble is fit boy anno 2021, rot toch op
De wat op de wat op de wanneer?quote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker samen juicen op die eerste datequote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Snap er nog niet veel van was alleen aan t swipenquote:Op maandag 27 december 2021 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moeten vrouwen toch de eerste stap maken?
Dit gebeurd bij vrouwen even vaak zo.quote:Op maandag 27 december 2021 12:05 schreef Senn88 het volgende:
En anders hebben ze fotos waarbij ze overduidelijk gelogen hebben over hun leeftijd
Stomquote:Op maandag 27 december 2021 12:26 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Dit gebeurd bij vrouwen even vaak zo.
Of iets van "20 maar mijn profiel zegt 25"
Met kilo’s vergissen ze zich ook soms.quote:Op maandag 27 december 2021 12:26 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Dit gebeurd bij vrouwen even vaak zo.
Of iets van "20 maar mijn profiel zegt 25"
quote:Op maandag 27 december 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met kilo’s vergissen ze zich ook soms.
Hugo was te druk met nieuwe schoenen aan het poetsen. Echt niemand heeft die SMS gehad. Het is echt schandalig.quote:Op maandag 27 december 2021 12:45 schreef DrMarten het volgende:
Zo, afpraak voor de booster ingepland. Was aan de beurt op leeftijd. Heb ondanks dat ik in de griepprikgroep val nog steeds geen sms van Hugo gehad
snap die beloofde sms ook niet zo goed, als die booster zo snel gaat als beloofd (en wat tot nu toe aardig lukt) is het toch ook totaal onzinnig om dan zo'n ingewikkelde uitzondering weer in te zetten. die 3 weken maken ook geen verschil meer.quote:Op maandag 27 december 2021 12:45 schreef DrMarten het volgende:
Zo, afpraak voor de booster ingepland. Was aan de beurt op leeftijd. Heb ondanks dat ik in de griepprikgroep val nog steeds geen sms van Hugo gehad
Nou jij lekker volgevreten met kerst?quote:Op maandag 27 december 2021 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
snap die beloofde sms ook niet zo goed, als die booster zo snel gaat als beloofd (en wat tot nu toe aardig lukt) is het toch ook totaal onzinnig om dan zo'n ingewikkelde uitzondering weer in te zetten. die 3 weken maken ook geen verschil meer.
Niet aan jou maar dus aan beleid.
Uiteraard, waar is kerst anders voor?quote:Op maandag 27 december 2021 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou jij lekker volgevreten met kerst?
Heb zaterdag mijn afspraak met mijn doodvonnis om 14:30![]()
Uitslapen, vreten, zuipen en all you need is love.quote:Op maandag 27 december 2021 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uiteraard, waar is kerst anders voor?
Fixedquote:Op maandag 27 december 2021 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uitslapen, vreten, zuipen en all you need is love.
Liever een dikkie in bed dan iemand die toch geen 21 wasquote:Op maandag 27 december 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met kilo’s vergissen ze zich ook soms.
Het is aan alle kanten weer een faalorganisatie van heb ik jou daar.quote:Op maandag 27 december 2021 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
snap die beloofde sms ook niet zo goed, als die booster zo snel gaat als beloofd (en wat tot nu toe aardig lukt) is het toch ook totaal onzinnig om dan zo'n ingewikkelde uitzondering weer in te zetten. die 3 weken maken ook geen verschil meer.
Niet aan jou maar dus aan beleid.
Precies! *trekt flesje wijn openquote:Op maandag 27 december 2021 13:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Tis de laatste maandag van het jaar, dat moet gevierd worden!
Perpetually drunk = best kind of drunkquote:Op maandag 27 december 2021 13:10 schreef Tyranoesauroes het volgende:
En morgen de laatste dinsdag, moet ook gevierd worden, en woensdag, donderdag....![]()
![]()
![]()
21 is de doelgroep toch al niet meer.quote:Op maandag 27 december 2021 13:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Liever een dikkie in bed dan iemand die toch geen 21 was
8 uur was ook te vroegquote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef TaMieke het volgende:
5 uur was echt te vroeg om op te staan
Ik wil naar bed/mn hotel en niets doen.
Op 3e kerstdag verhuizen? Dat is ook kutquote:Op maandag 27 december 2021 14:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
8 uur was ook te vroeg
Had in de planning staan om de halve dag in bed te liggen tot ik gisteravond de vraag kreeg of ik vrienden even kon helpen ivm verhuizing.
3e kerstdag bestaan niet he, dat wist je?quote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Op 3e kerstdag verhuizen? Dat is ook kut
Halve dag in bed liggen of op de bank hangen is sowieso een goed idee met deze dagen
Als je het goed aanpakt heb je een Kerstvibe van 25 december t/m 1 januari. Verhuizen hoort wmb niet tot een goede Kerstvibe.quote:Op maandag 27 december 2021 14:59 schreef gcjoel het volgende:
3e kerstdag bestaan niet he, dat wist je?
dus op zich geen gekke verhuisdag
Ik krijg al een jetlag als ik er alleen maar aan denkquote:Op maandag 27 december 2021 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het goed aanpakt heb je een Kerstvibe van 25 december t/m 1 januari. Verhuizen hoort wmb niet tot een goede Kerstvibe.
vrienden helpen is totaal passend bij de kerstgedachte.quote:Op maandag 27 december 2021 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het goed aanpakt heb je een Kerstvibe van 25 december t/m 1 januari. Verhuizen hoort wmb niet tot een goede Kerstvibe.
Ja dat weet ik. Anders had ik ook wel vrij nuquote:Op maandag 27 december 2021 14:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
3e kerstdag bestaan niet he, dat wist je?
dus op zich geen gekke verhuisdag
Zo herkenbaar ditquote:Op maandag 27 december 2021 15:26 schreef Tegan het volgende:
Vantevoren vind ik het altijd zonde van de vrije dagen om alles tussen Kerst en Nieuwjaar vrij te nemen, maar het feit dat ik morgen moet werken doet wel pijn nu.
Ik zou ze helpen door niet in de weg te lopen.quote:Op maandag 27 december 2021 15:16 schreef gcjoel het volgende:
vrienden helpen is totaal passend bij de kerstgedachte.![]()
Daarna lekker hun in de zooi laten zitten, fijne dagen wensen en naar huis.
Same here, al is dit het eerste jaar dat ik geen vrij heb genomenquote:Op maandag 27 december 2021 15:26 schreef Tegan het volgende:
Vantevoren vind ik het altijd zonde van de vrije dagen om alles tussen Kerst en Nieuwjaar vrij te nemen, maar het feit dat ik morgen moet werken doet wel pijn nu.
Niet zo erg als je thuiswerkt.quote:Op maandag 27 december 2021 15:26 schreef Tegan het volgende:
Iemand heeft ook tijd gehad om te neuken deze Kerst.quote:Op maandag 27 december 2021 16:09 schreef STING het volgende:
Dat is ook weer zo, maar dit lange weekend smaakt naar meer
Het telt wel minder als je er meerdere keren over opscheptquote:Op maandag 27 december 2021 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou ze helpen door niet in de weg te lopen.
Ik heb zieke mensen geholpen vandaag. Ik vink af voor 'invulling geven aan de kerstgedachte'.
Het was mijn 107e donatie vandaag. Tikt hard aan zo. Alles voor de medemens. Want zo ben ik.quote:Op maandag 27 december 2021 16:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het telt wel minder als je er meerdere keren over opschept.
De reactie die je wist die ging komen, hue huequote:Op maandag 27 december 2021 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand heeft ook tijd gehad om te neuken deze Kerst.
Nee eigenlijk niet hé maar ja je zal maar net een leuk grietje op je pad tegen komenquote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
21 is de doelgroep toch al niet meer.
Prima hoor. Kleinere kamer deze keer, maar ziet er prima uit. Bed slaapt goed, eten is goed.quote:
Heb je een bad?quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Prima hoor. Kleinere kamer deze keer, maar ziet er prima uit. Bed slaapt goed, eten is goed.
Ik klaag niet
Ja hoe zit dat met eten - op de kamer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Prima hoor. Kleinere kamer deze keer, maar ziet er prima uit. Bed slaapt goed, eten is goed.
Ik klaag niet
Eten is op de kamer idd. Als ik terug kom in het hotel kan ik kiezen wat ik wil hebben en een tijd doorgeven. Dan komen ze het brengen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat met eten - op de kamer?
Ik moet dan ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet schijnbaar ergens in January of February naar Amsterdam
Jij ook al?quote:
Het feit dat TaMieke nu wekelijks in Amsterdam zit, komt in enen ook in een heel ander licht te staan.quote:
Ow iedereen komt bij mij op bezoek? Wat gezelligquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat TaMieke nu wekelijks in Amsterdam zit, komt in enen ook in een heel ander licht te staan.
Wachten nu op iemand die begint over een super spreader event.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:19 schreef Barbusse het volgende:
Gaat gezellig druk worden in Amsterdam dus, ondanks dat ik er dan ben
Noemen we een orgie tegenwoordig zo?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten nu op iemand die begint over een super spreader event.
Iewlquote:
Nu al geil bij het idee van jouw behaarde tetten.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al geil bij het idee van jouw behaarde tetten.
Prikken of afspraak maken?quote:
Al prikken. Wel iets van 20 minuten rijden, valt nog mee.quote:
Jij hebt de hotelkamer al dus dat is wel handig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow iedereen komt bij mij op bezoek? Wat gezellig
Bizar hoe het per locatie verschilt idd. Bij de XL-priklocatie in de buurt kon ik snel terecht. Bij de overige locaties pas over 1,5 ā 2 weken. Al is het sowieso een luxe dat ik uit drie locaties op max. 15 minuten fietsen kan kiezen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef STING het volgende:
Al prikken. Wel iets van 20 minuten rijden, valt nog mee.
Op het moment van afspraak maken en een hoop ge-F5 kon het hier meer in de buurt pas over >=2 weken, ain't nobody got time fo that
Benieuwd hoe haar werkgever reageert als de rekening met al die biertjes en bittergarnituur komt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Jij hebt de hotelkamer al dus dat is wel handig.
Uhm.....quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd hoe haar werkgever reageert als de rekening met al die biertjes en bittergarnituur komt.
mn huidige kamer is niet zo groot, dus dat wordt mssn wat lastig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hebt de hotelkamer al dus dat is wel handig.
Om een upgrade vragen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uhm.....![]()
Niet teveel overnadenken
[..]
mn huidige kamer is niet zo groot, dus dat wordt mssn wat lastig.
Welnee, dan bepaal jij wie er binnen mag komen en wie niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:50 schreef TaMieke het volgende:
Heb je een bank waar ik op kan? Of delen we het bed weer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uhm.....![]()
Niet teveel overnadenken
[..]
Bed pas je wel in hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je een bank waar ik op kan? Of delen we het bed weer?
quote:
Alles om maar niet te hoeven werken.quote:
Ik ben niet geknipt voor sociaal wenselijke posts.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:03 schreef STING het volgende:
Je kunt je niet achter zijn post scharen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |