geniet ervanquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar laatst zat ik dus twee uur te wachten.
Edit: Jij je zin, ik heb hem telefonisch besteld.
Dank je wel.quote:
Oei, dat is inderdaad niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Slecht idee. Een stukje pizza warmt natuurlijk heel anders op dan een hele pizza, dus ik stel voor dit met 1000 pizza's te doen.
Alles beter dan een diepvriespizza.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
Nooit NYP gehad, maar gisteren weer bij de Italiaan besteld. Ik vrees dat ik verpest ben voor het leven. Er bestaat geen betere pizza dan die van deze Italiaan. Een diepvriespizza zal nooit meer hetzelfde zijn, een pizza van NYP kan alleen maar teleurstellen. Italiaanse pizza's FTW
hahaha geweldigquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
Voor degenen die zich afvragen hoe het avontuur is afgelopen: ik heb dus uiteindelijk telefonisch een pizza besteld bij NYP en hij was nog goed te doen toen hij werd bezorgd.
EN WIE GA JE HIERVOOR BEDANKEN???quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
Voor degenen die zich afvragen hoe het avontuur is afgelopen: ik heb dus uiteindelijk telefonisch een pizza besteld bij NYP en hij was nog goed te doen toen hij werd bezorgd.
Ja, en dan zijn er mensen die zeggen dat ik niet avontuurlijk ben.quote:
Jou.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
EN WIE GA JE HIERVOOR BEDANKEN???
900 graden nog wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik gooi overgebleven pizzapunten altijd in de magnetron, anderhalve minuut op 900 graden met een schaaltje water ernaast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |