SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@capricia. Omdat Omikron dan ook veel sneller zich gaat verspreiden. De verhouding Omikron vs Delta zal het zelfde verlopen. Omikron zal delta snel vernietigen en alleen maar sneller naarmate de maatschappij verder open is. Althans, zo heb ik het begrepen. Dus enige twijfel heb ik wel nu ik dit zo type.![]()
We krijgen geen grafieken meer over Delta dus het is niet duidelijk hoe die zich momenteel nog verspreidt. Maar als Omicron iedereen sneller besmet dan Delta, zal Delta wegebben want die andere mutaties zijn er ook niet meer. Wel is het zo dat Delta veel ziekmakender is dus als je pech hebt en tegen Delta aanloopt, nu, terwijl je ongevaccineerd bent, ben je nog steeds de klos.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:01 schreef aartstyle het volgende:
@:capricia. Omdat Omikron dan ook veel sneller zich gaat verspreiden. De verhouding Omikron vs Delta zal het zelfde verlopen. Omikron zal delta snel vernietigen en alleen maar sneller naarmate de maatschappij verder open is. Althans, zo heb ik het begrepen. Dus enige twijfel heb ik wel nu ik dit zo type.
Als Delta samengaat met Omicron en één virus wordt, hebben we een probleem.![]()
Dan heb je ruim 98% kans dat je er amper iets van merkt. Dat je "de klos" bent als je Delta krijgt als ongevaccineerde is volgens de officiële cijfers schromelijk overdreven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:07 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
dus als je pech hebt en tegen Delta aanloopt, nu, terwijl je ongevaccineerd bent, ben je nog steeds de klos.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Dus ga weg met je fakenews en angstzaaijerij
#vrolijkkerstfeestDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Sorry ik wilde je niet bang maken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:13 schreef vosss het volgende:
#vrolijkkerstfeest![]()
Dus als de Delta gaat heulen met Omicron dan zijn we echt fucked en doomed.
Come at me..Go hard or go home![]()
Het enige waar ik bang voor ben is de overheid die waanzinnige maatregelen oplegt en inmiddels een vaccinatieplicht niet meer uit sluit.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:13 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Sorry ik wilde je niet bang maken.
Heel dat virus zal me aan mijn ballen jeuken verder.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Zelfs als Omikron straks alles over heeft genomen en de ziekenhuizen eventueel leegstromen blijven we gewoon een hoop maatregelen houden hoor. Er zal vast weer wat open mogen om ons "tevreden" te houden maar we moeten zorgvuldig blijven!![]()
![]()
Jeuk aan je balzak schijnt wel een van de symptomen van de nieuwste wezijnerklaarmeevariant te zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Het enige waar ik bang voor ben is de overheid die waanzinnige maatregelen oplegt en inmiddels een vaccinatieplicht niet meer uit sluit.
Heel dat virus zal me aan mijn ballen jeuken verder.![]()
daar moeten ze samen eerst zorgvuldig over vergaderenquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:07 schreef Mondkapje het volgende:
Als Delta samengaat met Omicron en één virus wordt, hebben we een probleem.![]()
dat denk ik niet maar het duurt nog wel even voor de ziekenhuizen leegstromen, ze gaan eerst weer volstromenquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:24 schreef Oriente het volgende:
Zelfs als Omikron straks alles over heeft genomen en de ziekenhuizen eventueel leegstromen blijven we gewoon een hoop maatregelen houden hoor. Er zal vast weer wat open mogen om ons "tevreden" te houden maar we moeten zorgvuldig blijven!![]()
Hoezo zouden dan dingen dicht blijven?quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:24 schreef Oriente het volgende:
Zelfs als Omikron straks alles over heeft genomen en de ziekenhuizen eventueel leegstromen blijven we gewoon een hoop maatregelen houden hoor. Er zal vast weer wat open mogen om ons "tevreden" te houden maar we moeten zorgvuldig blijven!Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Corona was al weinig mensen gevaarlijk en momenteel neemt ‘t nog verder af. Toch laat de overheid laat deze wurggreep niet snel los; beschouw hun beperkinkjes als gegeven en doe gewoon waar je zelf zin in hebt. Anders hou je het ook geen jaren vol, steeds bibberend tv kijken of je volgende week 2 of 3 mensen mag zien.. :’)Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Gezellig naar de familie
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
die angstcultuur zie ik gewoon niet maar dat de ziekenhuizen inmiddels een paar keer zijn overgestroomd wel, had jij dan gewoon een "let's wait and see" benadering van je overheid verwacht?quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:33 schreef GemMagic het volgende:
Corona was al weinig mensen gevaarlijk en momenteel neemt ‘t nog verder af. Toch laat de overheid laat deze wurggreep niet snel los; beschouw hun beperkinkjes als gegeven en doe gewoon waar je zelf zin in hebt. Anders hou je het ook geen jaren vol, steeds bibberend tv kijken of je volgende week 2 of 3 mensen mag zien.. :’)![]()
Dat Delta verdwijnt komt omdat de R onder de 1 zit.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:01 schreef aartstyle het volgende:
@:capricia. Omdat Omikron dan ook veel sneller zich gaat verspreiden. De verhouding Omikron vs Delta zal het zelfde verlopen. Omikron zal delta snel vernietigen en alleen maar sneller naarmate de maatschappij verder open is. Althans, zo heb ik het begrepen. Dus enige twijfel heb ik wel nu ik dit zo type.
Als we de maatregelen loslaten, komt Delta toch gewoon weer op?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zou een enkel buitenevenement op Times Square dat toch al teruggeschroefd was nou echt zo'n groter risico vormen dan de tig passanten die zich er op een normale werkdag langs begeven?quote:Jaarwisseling Times Square New York drastisch teruggeschroefd
De traditionele jaarwisseling op Times Square in New York wordt "drastisch teruggeschroefd". Burgemeester Bill de Blasio, die vorige maand nog aankondigde dat het evenement in tegenstelling tot vorig jaar door kon gaan, heeft die beslissing genomen wegens het "onthutsende" aantal nieuwe coronabesmettingen.
Het maximumaantal bezoekers op Times Square op oudejaarsavond wordt teruggebracht van 58.000 naar 15.000 en iedereen moet volledig gevaccineerd zijn en een mondkapje dragen, kondigde de burgemeester aan. Door deze extra maatregelen kan "de gevaccineerde mensenmenigte op een veilige manier het nieuwe jaar inluiden", aldus De Blasio.
Times Square was vorig jaar grotendeels leeg op oudejaarsavond. Alleen een paar honderd hulpverleners en hun familie waren uitgenodigd als eerbetoon. Dit jaar hoopte De Blasio op een "groots feest, vol leven", vertelde hij vorige maand.
Normaal verzamelen zich op het plein honderdduizenden mensen om de 'ball drop' te zien, waarbij een tijdbal op een vlaggenmast 43 meter naar beneden zakt om het nieuwe jaar in te luiden.
Burgemeesters van andere wereldsteden zoals Londen en Parijs besloten eerder al nieuwjaarsfestiviteiten grotendeels af te gelasten.![]()
Het is mij eindelik gelukt een Xbox series X te scoren. Ik zit goed voor de komende lockdown maanden![]()
![]()
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
die angstcultuur zie ik gewoon niet maar dat de ziekenhuizen inmiddels een paar keer zijn overgestroomd wel, had jij dan gewoon een "let's wait and see" benadering van je overheid verwacht?
Ik bespeur ook helemaal geen angst bij mensen in mijn omgeving, maar vooral een stukje realiteitszin en pragmatisme: iedereen vindt de beperkingen vreselijk, maar men snapt ook dat we nog verder van huis zijn als de zorg het niet meer aan kan.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Nee maar voor de symboolpolitiek...quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou een enkel buitenevenement op Times Square dat toch al teruggeschroefd was nou echt zo'n groter risico vormen dan de tig passanten die zich er op een normale werkdag langs begeven?Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
En DUS zou men werk moeten maken van het uitbreiden daarvan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik bespeur ook helemaal geen angst bij mensen in mijn omgeving, maar vooral een stukje realiteitszin en pragmatisme: iedereen vindt de beperkingen vreselijk, maar men snapt ook dat we nog verder van huis zijn als de zorg het niet meer aan kan.
Het kabinet doet het tegenovergestelde.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ik heb geen balzak maar ik herken dit welquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jeuk aan je balzak schijnt wel een van de symptomen van de nieuwste wezijnerklaarmeevariant te zijn.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik denk ook niet dat alles dichtblijft, maar wel dingen als horeca dicht om 17/18, niet essentiële sectoren ook, evt. 2G, mondkapjes overal behalve op straat, etc.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:30 schreef popje het volgende:
[..]
Hoezo zouden dan dingen dicht blijven?![]()
Niet iedereen is in gevaar of het probleem dus ik ga me ook niet aan generieke maatregelen gericht op kwetsbare groepen houden waar ik als jonge godin vol vaccinaties geen nut van in zie voor mezelfquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik bespeur ook helemaal geen angst bij mensen in mijn omgeving, maar vooral een stukje realiteitszin en pragmatisme: iedereen vindt de beperkingen vreselijk, maar men snapt ook dat we nog verder van huis zijn als de zorg het niet meer aan kan.
De zorg uitbreiden is de oplossing niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:46 schreef vosss het volgende:
[..]
En DUS zou men werk moeten maken van het uitbreiden daarvan.
Het kabinet doet het tegenovergestelde.
Zorgen dat de kans dat je in de zorg terecht komt en anderen besmet afneemt wel.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Met dien verstande dat het de vórige, "lichtere", set maatregelen was die de R van delta onder de 1 heeft gebracht.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat Delta verdwijnt komt omdat de R onder de 1 zit.
Als we de maatregelen loslaten, komt Delta toch gewoon weer op?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Het zou dan nu het moment voor 2g zijn en niet horeca weer dicht om 17u.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat alles dichtblijft, maar wel dingen als horeca dicht om 17/18, niet essentiële sectoren ook, evt. 2G, mondkapjes overal behalve op straat, etc.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Dan heb je dus eeuwig maatregelen nodig...quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De zorg uitbreiden is de oplossing niet.
Zorgen dat de kans dat je in de zorg terecht komt en anderen besmet afneemt wel.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Vaccineren ook niet. Wel een ontzettend helpende hand. Net als de zorg uitbreiden zou zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De zorg uitbreiden is de oplossing niet.![]()
Ik pak hem wel even op voor @Da_Sandmanquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:00 schreef popje het volgende:
[..]
Dan heb je dus eeuwig maatregelen nodig...
"Jij snapt het!"![]()
![]()
Nee? Overigens, met een uitgebreide zorg hadden we ook lockdowns gehad.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:00 schreef popje het volgende:
[..]
Dan heb je dus eeuwig maatregelen nodig...'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Volgens de rekenwonders van het RIVM, het is nog maar zeer de vraag of ze gaan volstromen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik niet maar het duurt nog wel even voor de ziekenhuizen leegstromen, ze gaan eerst weer volstromen
Het GT zegt het volgende:quote:Volgens het model van Van Dissel van half december zou ongeveer nu de stijging van de bezetting van de IC’s moeten gaan ontstaan, waarbij dan rond 1 januari het aantal rond de 750 zou zijn.
Gezien het feit dat we (nog) niet de stijging van de PCR-testen in Nederland hebben waargenomen, is het zeer onwaarschijnlijk dat dit aantal van 750 IC-bezetting op 1 januari het geval zal zijn. Een cijfer dat tussen de 525 en 600 zal liggen is voor die datum waarschijnlijker.![]()
Dat hebben we afgelopen jaar wel gezien dat dat de oplossing ook niet is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zorgen dat de kans dat je in de zorg terecht komt en anderen besmet afneemt wel.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Of beidequote:Op vrijdag 24 december 2021 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zorgen dat de kans dat je in de zorg terecht komt en anderen besmet afneemt wel.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee, we zaten al in een daling voordat de maatregelen ingevoerd werden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat Delta verdwijnt komt omdat de R onder de 1 zit.
Als we de maatregelen loslaten, komt Delta toch gewoon weer op?![]()
Geen cynische vraag maar wanneer hebben die modellen het bij het rechte eind gehad tot dusver?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:05 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
Volgens de rekenwonders van het RIVM, het is nog maar zeer de vraag of ze gaan volstromen.
Het GT zegt het volgende:
[..]![]()
Zoals jij met je hetze tegen vaccins?quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:13 schreef vosss het volgende:
#vrolijkkerstfeest![]()
GT?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:05 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
Volgens de rekenwonders van het RIVM, het is nog maar zeer de vraag of ze gaan volstromen.
Het GT zegt het volgende:
[..]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zolang er dwarse figuren blijven zullen we dát helaas nooit weten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat hebben we afgelopen jaar wel gezien dat dat de oplossing ook niet is.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Die is verse papa geworden dus even niet aan het werk maar met flessen bezig denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:06 schreef Oriente het volgende:
@:Lenny_Leonard gaat dit weekend een hele hoop klappen in zijn gezicht krijgen. Sterke alvast maat.
Van het RIVM? niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Geen cynische vraag maar wanneer hebben die modellen het bij het rechte eind gehad tot dusver?![]()
Zijn hetze tegen vaccins?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Zoals jij met je hetze tegen vaccins?
Je bedoelt in geval van gezond en jong zijn en al antistoffen hebben?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ahaquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:09 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
Het Green Team op de website van Maurice de Hond.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja, ik bedoel precies dat. Heel goed.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn hetze tegen vaccins?
Je bedoelt in geval van gezond en jong zijn en al antistoffen hebben?![]()
Topquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel precies dat. Heel goed.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoezo? Het aantal opnames is extreem gedaald onder gevaccineerden. Hoezo is vaccineren dan geen (deel van de) oplossing?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat hebben we afgelopen jaar wel gezien dat dat de oplossing ook niet is.![]()
Hoezo is vaccineren geen oplossing?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vaccineren ook niet. Wel een ontzettend helpende hand. Net als de zorg uitbreiden zou zijn.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ja, zijn hetze tegen vaccins.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn hetze tegen vaccins?
Je bedoelt in geval van gezond en jong zijn en al antistoffen hebben?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Rutte blijft maar roepen dat zijn fouten vooral 'communicatie' betreft. Dat hij het in feite aan het achterlijke volk gewoon niet heeft kunnen uitleggen.
Geen excuses voor de slachting in de verpleeghuizen, code zwart, tekort aan mondkapjes en andere beschermingsmiddelen, vaccinaties, boosters, testcapaciteit.
Die man is ontzettend glad. De media staat nu wel vol met Rutte erkent fouten en verschuift de aandacht van zijn echte fouten.![]()
Het gaat niet om generiek iedereen vaccineren en ge stiekem maatregelen overalquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Het aantal opnames is extreem gedaald onder gevaccineerden. Hoezo is vaccineren dan geen (deel van de) oplossing?
Richten op waar het effect heeft. Kwetsbare mensen moet je zoveel als kan vaccineren, maatregelen inzetten om specifieke risico's te verminderen en alleen daar, bij wie en wanneer het effect sorteert.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat kanquote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik vind het sowieso altijd maar raar dat het volk de aandacht vooral op Rutte richt, helemaal in het stelsel dat we hebben. We zijn hier geen VS of Frankrijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:18 schreef Confetti het volgende:
Rutte blijft maar roepen dat zijn fouten vooral 'communicatie' betreft. Dat hij het in feite aan het achterlijke volk gewoon niet heeft kunnen uitleggen.
Geen excuses voor de slachting in de verpleeghuizen, code zwart, tekort aan mondkapjes en andere beschermingsmiddelen, vaccinaties, boosters, testcapaciteit.
Die man is ontzettend glad. De media staat nu wel vol met Rutte erkent fouten en verschuift de aandacht van zijn echte fouten.
Maargoed, het is natuurlijk wel lekker makkelijk om één of twee man de schuld van alles te kunnen geven. Helemaal als je gewoon erg weinig kaas hebt gegeten van hoe dingen in een land geregeld zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het vermindert transmissie. Het heeft dus bij iedereen effect.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Het gaat niet om generiek iedereen vaccineren en ge stiekem maatregelen overal
Richten op waar het effect heeft. Kwetsbare mensen moet je zoveel als kan vaccineren, maatregelen inzetten om specifieke risico's te verminderen en alleen daar, bij wie en wanneer het effect sorteert.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Eh, dat zie je toch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hoezo is vaccineren geen oplossing?![]()
Amper, afnemend en tevens alleen bij besmetting én contact met kwetsbaren relevantquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het vermindert transmissie. Het heeft dus bij iedereen effect.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Een slang die vervelt veranderd niet is een van zijn recente uitspraken. Denk dat Rutte IV dus weer gewoon meer van hetzelfde gaat worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:18 schreef Confetti het volgende:
Die man is ontzettend glad. De media staat nu wel vol met Rutte erkent fouten en verschuift de aandacht van zijn echte fouten.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Het is gebracht alsof het de oplossing zou zijn omdat ze dachten dat het vaccin de transmissie zou tegenhouden. Dit bleek niet het geval, integendeel, er komen geluiden dat gevaccineerde mensen net zo besmettelijk zijn dan ongevaccineerde mensen en dus is het vaccin niet de oplossing gebleken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hoezo is vaccineren geen oplossing?To BG or not to BG!![]()
Zou je denken?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een slang die vervelt veranderd niet is een van zijn recente uitspraken. Denk dat Rutte IV dus weer gewoon meer van hetzelfde gaat worden.
Nee wat je ziet is dat een groep ongevaccineerden de zorg overbelasten.quote:Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Oh?quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Preciesquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee wat je ziet is dat een groep ongevaccineerden de zorg overbelasten.. En dus...?
![]()
Omicron en afname effectiviteitquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nou ik hoop van niet maar Rutte sluit verplicht vaccineren niet uit. Daarnaast als je aan activiteiten wil mee doen zal je of veel moeten testen of je toch laten vaccineren.quote:Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Boost.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Zozo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een vaccinatie plicht en als je niet wilt op de trein naar een heropvoeding kamp.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Onzin natuurlijk mensen opsluiten in kampen tegen hun wil kan niet. Het is hier geen Noord-Korea.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een vaccinatie plicht en als je niet wilt op de trein naar een heropvoeding kamp.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ik ben ook tegen een plicht, absoluut, maar dat zorgt er wel voor dat vaccinatie niet de uitweg is. En ook dan blijf ik tegen een plicht, ik vind dat we daar mee moeten dealen en het dus op een andere manier moeten gaan oplossen, al ben ik er nu heilig van overtuigd dat het opgelost gaat worden door de natuur en dat we 2022, misschien niet in januari al, maar zeker richting de lente weer terug keren in wat normaal was.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou ik hoop van niet maar Rutte sluit verplicht vaccineren niet uit. Daarnaast als je aan activiteiten wil mee doen zal je of veel moeten testen of je toch laten vaccineren.![]()
Ja, nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een vaccinatie plicht en als je niet wilt op de trein naar een heropvoeding kamp.![]()
Dus voor iedereen effectief. Cirkeltje rond.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen een plicht, absoluut, maar dat zorgt er wel voor dat vaccinatie niet de uitweg is. En ook dan blijf ik tegen een plicht, ik vind dat we daar mee moeten dealen en het dus op een andere manier moeten gaan oplossen, al ben ik er nu heilig van overtuigd dat het opgelost gaat worden door de natuur en dat we 2022, misschien niet in januari al, maar zeker richting de lente weer terug keren in wat normaal was.![]()
Vaccins zijn er voor iedereen. Als die boosters én de eiwitvaccins straks voor alle leeftijden beschikbaar zijn moet het maar eens afgelopen zijn met alle maatregelen
Informatiecampagne mag stuk beter maar dat is het dan ook
Niet gevaccineerd zonder medische reden, prima, stik er dan maar in.
Gaan we weer gewoon eens normaal doen met zijn allen
Zin in
Ik durf over nieuwe corona varianten geen voorspellingen te doen. En ook is het niet te voorspelen welke ontwikkelingen er nog uit de medische wereld komen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen een plicht, absoluut, maar dat zorgt er wel voor dat vaccinatie niet de uitweg is. En ook dan blijf ik tegen een plicht, ik vind dat we daar mee moeten dealen en het dus op een andere manier moeten gaan oplossen, al ben ik er nu heilig van overtuigd dat het opgelost gaat worden door de natuur en dat we 2022, misschien niet in januari al, maar zeker richting de lente weer terug keren in wat normaal was.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Dat is niet wat effectief betekentquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus voor iedereen effectief. Cirkeltje rond.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Toch nog eens vanmorgenquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef Molo het volgende:
Als die boosters én de eiwitvaccins straks voor alle leeftijden beschikbaar zijn moet het maar eens afgelopen zijn met alle maatregelen..
Al denk ik nog steeds dat het minder dwars zijn van mensen beter werkt, maar goed.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Even de definitie erbij gepakt; doeltreffend, ongeacht de manier waarop het doel wordt bereikt.quote:
Ik zie niet in hoe 'transmissie verminderend' hier niet onder valt.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Niet dé oplossing, wel zeer belangrijk om de boel niet helemaal te laten escaleren. Dat geldt in meer of mindere mate ook voor de zorgcapaciteit. Daar koop je ook tijd en vooral ruimte mee om minder lomp, minder hard en met betere data voor je modelleringen in te grijpen. Dat steeds maar afserveren met "is geen oplossing, exponentieel" is gewoon te simpel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hoezo is vaccineren geen oplossing?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Probleem blijft dat het corona virus hier dus geen boodschap aan heeft.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef Molo het volgende:
Vaccins zijn er voor iedereen. Als die boosters én de eiwitvaccins straks voor alle leeftijden beschikbaar zijn moet het maar eens afgelopen zijn met alle maatregelen
Zin inWordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ze hoeven daar ook niet te blijven. Als ze zich laten vaccineren mogen ze weer weg hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk mensen opsluiten in kampen tegen hun wil kan niet. Het is hier geen Noord-Korea.
En ondertussen kunnen ze zich nuttig maken. Win win.![]()
Dit soort inhumane achterlijke plannen gaan het niet worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze hoeven daar ook niet te blijven. Als ze zich laten vaccineren mogen ze weer weg hoor.
En ondertussen kunnen ze zich nuttig maken. Win win.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
en de vaccins zijn alleen daarvoor?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het is gebracht alsof het de oplossing zou zijn omdat ze dachten dat het vaccin de transmissie zou tegenhouden. Dit bleek niet het geval, integendeel, er komen geluiden dat gevaccineerde mensen net zo besmettelijk zijn dan ongevaccineerde mensen en dus is het vaccin niet de oplossing gebleken.![]()
Dat is dan maar zoquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Probleem blijft dat het corona virus hier dus geen boodschap aan heeft.
Er is ook nog steeds HIV
Bescherm jezelf lekker en leef er weer op los, mét corona ipv gebukt gaan onder coronaOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dit is idd wel behóórlijk kritischquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze hoeven daar ook niet te blijven. Als ze zich laten vaccineren mogen ze weer weg hoor.
En ondertussen kunnen ze zich nuttig maken. Win win.
![]()
Verwacht niet, maar het micromanagen van alles wat wel en niet zou mogen is het andere uiterste. Kom op zeg, die idiote adviezen, die steevast 'de regels' genoemd worden, met hoe veel mensen ik thuis zou mogen zijn. Of nog erger, dat je niet buiten mag wandelen met je familie die op een ander adres woont. Ik heb nul komma nul respect voor dergelijke maatregelen. Maar goed, zo lang het overgrote deel van NL daar anders over denkt, worden ze grotendeels nageleefd, toch? Ik verwacht eigenlijk dat er heel veel mensen die dergelijke regels naast zich neer leggen, maar er iets minder uitgesproken over zijn in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
die angstcultuur zie ik gewoon niet maar dat de ziekenhuizen inmiddels een paar keer zijn overgestroomd wel, had jij dan gewoon een "let's wait and see" benadering van je overheid verwacht?Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
HIV is nu een chronische ziekte wat met medicijnen goed beheersbaar is. Daar is in het geval van corona helaas nog geen sprake van. En zelf weet je natuurlijk heel goed dat jou plan het derhalve nog niet gaat worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo
Er is ook nog steeds HIV
Bescherm jezelf lekker en leef er weer op los, mét corona ipv gebukt gaan onder coronaWordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
ik ben ook tegen en niet zozeer omdat ik de non vaxxers begrijp maar zie het meer als een belediging en beperking van de vaxxersquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen een plicht, absoluut, maar dat zorgt er wel voor dat vaccinatie niet de uitweg is. En ook dan blijf ik tegen een plicht, ik vind dat we daar mee moeten dealen en het dus op een andere manier moeten gaan oplossen, al ben ik er nu heilig van overtuigd dat het opgelost gaat worden door de natuur en dat we 2022, misschien niet in januari al, maar zeker richting de lente weer terug keren in wat normaal was.![]()
Die lange termijn plannen voor een covidmaatschappij zullen trouwens wel extra koren op de wappiemolen zijn inclusief alle wankele twijfelaars die (nog) geen wappie zijn
Echt hoor, wie die communicatie en die absurde plannen daar bedenkt
Mensen opsluiten in kampen is daar denk ik geen onderdeel van.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat er in het leven om dat je kansen ziet.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Waarom niet meteen naar een vaccinatie kamp. Veel makkelijker.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een vaccinatie plicht en als je niet wilt op de trein naar een heropvoeding kamp.![]()
Dus geen zorg voor ongevaccineerde mensen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef Molo het volgende:
Zin in![]()
Omikron lijkt echt vaak milder
Mensen met omikron hebben 50 tot 70
procent minder kans in het ziekenhuis
te belanden dan mensen die besmet zijn
met andere coronavarianten,zegt het
Brits Gezondheidsagentschap.
Omikron pakt vaak milder uit door een
combinatie van opgebouwde immuniteit en
veranderingen in het virus zelf.Het
virus is beter in het infecteren van de
luchtwegen,maar dringt minder makkelijk
door tot de diepe longweefsels.
De dienst benadrukt dat de resultaten
voorlopig zijn,dat het absolute aantal
ziekenhuisopnames nog steeds flink kan
oplopen en dat er ook signalen zijn dat
de boosters snel in effect afnemen.
Bron: nos teletekst![]()
Nog een maandje mensen, dan zijn we van deze ellende af.![]()
De vaccins zouden de transmissie stoppen en corona uitdoven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
en de vaccins zijn alleen daarvoor?
Nu blijken ze alleen ernstige ziekte te voorkomen en dus stoppen de vaccins corona niet, als ze dit wel deden dan kon je na 20 a 30% enten al zien dat de besmettingen zouden teruglopen. Nu zag je de besmettingen juist oplopen tijdens het vaccineren, tegenovergestelde van wat wetenschappers ons vertelden wat er zou gebeuren.To BG or not to BG!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: