Ja, zijn hetze tegen vaccins.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn hetze tegen vaccins?
Je bedoelt in geval van gezond en jong zijn en al antistoffen hebben?
Het gaat niet om generiek iedereen vaccineren en ge stiekem maatregelen overalquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Het aantal opnames is extreem gedaald onder gevaccineerden. Hoezo is vaccineren dan geen (deel van de) oplossing?
Dat kanquote:
Ik vind het sowieso altijd maar raar dat het volk de aandacht vooral op Rutte richt, helemaal in het stelsel dat we hebben. We zijn hier geen VS of Frankrijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:18 schreef Confetti het volgende:
Rutte blijft maar roepen dat zijn fouten vooral 'communicatie' betreft. Dat hij het in feite aan het achterlijke volk gewoon niet heeft kunnen uitleggen.
Geen excuses voor de slachting in de verpleeghuizen, code zwart, tekort aan mondkapjes en andere beschermingsmiddelen, vaccinaties, boosters, testcapaciteit.
Die man is ontzettend glad. De media staat nu wel vol met Rutte erkent fouten en verschuift de aandacht van zijn echte fouten.
Het vermindert transmissie. Het heeft dus bij iedereen effect.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Het gaat niet om generiek iedereen vaccineren en ge stiekem maatregelen overal
Richten op waar het effect heeft. Kwetsbare mensen moet je zoveel als kan vaccineren, maatregelen inzetten om specifieke risico's te verminderen en alleen daar, bij wie en wanneer het effect sorteert.
Eh, dat zie je toch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hoezo is vaccineren geen oplossing?
Amper, afnemend en tevens alleen bij besmetting én contact met kwetsbaren relevantquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het vermindert transmissie. Het heeft dus bij iedereen effect.
Een slang die vervelt veranderd niet is een van zijn recente uitspraken. Denk dat Rutte IV dus weer gewoon meer van hetzelfde gaat worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:18 schreef Confetti het volgende:
Rutte blijft maar roepen dat zijn fouten vooral 'communicatie' betreft. Dat hij het in feite aan het achterlijke volk gewoon niet heeft kunnen uitleggen.
Geen excuses voor de slachting in de verpleeghuizen, code zwart, tekort aan mondkapjes en andere beschermingsmiddelen, vaccinaties, boosters, testcapaciteit.
Die man is ontzettend glad. De media staat nu wel vol met Rutte erkent fouten en verschuift de aandacht van zijn echte fouten.
Het is gebracht alsof het de oplossing zou zijn omdat ze dachten dat het vaccin de transmissie zou tegenhouden. Dit bleek niet het geval, integendeel, er komen geluiden dat gevaccineerde mensen net zo besmettelijk zijn dan ongevaccineerde mensen en dus is het vaccin niet de oplossing gebleken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zou je denken?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een slang die vervelt veranderd niet is een van zijn recente uitspraken. Denk dat Rutte IV dus weer gewoon meer van hetzelfde gaat worden.
Nee wat je ziet is dat een groep ongevaccineerden de zorg overbelasten.quote:
Oh?quote:
Preciesquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee wat je ziet is dat een groep ongevaccineerden de zorg overbelasten.
Omicron en afname effectiviteitquote:
Nou ik hoop van niet maar Rutte sluit verplicht vaccineren niet uit. Daarnaast als je aan activiteiten wil mee doen zal je of veel moeten testen of je toch laten vaccineren.quote:
Boost.quote:
Zozo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een vaccinatie plicht en als je niet wilt op de trein naar een heropvoeding kamp.
Onzin natuurlijk mensen opsluiten in kampen tegen hun wil kan niet. Het is hier geen Noord-Korea.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een vaccinatie plicht en als je niet wilt op de trein naar een heropvoeding kamp.
Ik ben ook tegen een plicht, absoluut, maar dat zorgt er wel voor dat vaccinatie niet de uitweg is. En ook dan blijf ik tegen een plicht, ik vind dat we daar mee moeten dealen en het dus op een andere manier moeten gaan oplossen, al ben ik er nu heilig van overtuigd dat het opgelost gaat worden door de natuur en dat we 2022, misschien niet in januari al, maar zeker richting de lente weer terug keren in wat normaal was.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou ik hoop van niet maar Rutte sluit verplicht vaccineren niet uit. Daarnaast als je aan activiteiten wil mee doen zal je of veel moeten testen of je toch laten vaccineren.
Ja, nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus voor iedereen effectief. Cirkeltje rond.quote:
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen een plicht, absoluut, maar dat zorgt er wel voor dat vaccinatie niet de uitweg is. En ook dan blijf ik tegen een plicht, ik vind dat we daar mee moeten dealen en het dus op een andere manier moeten gaan oplossen, al ben ik er nu heilig van overtuigd dat het opgelost gaat worden door de natuur en dat we 2022, misschien niet in januari al, maar zeker richting de lente weer terug keren in wat normaal was.
Ik durf over nieuwe corona varianten geen voorspellingen te doen. En ook is het niet te voorspelen welke ontwikkelingen er nog uit de medische wereld komen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen een plicht, absoluut, maar dat zorgt er wel voor dat vaccinatie niet de uitweg is. En ook dan blijf ik tegen een plicht, ik vind dat we daar mee moeten dealen en het dus op een andere manier moeten gaan oplossen, al ben ik er nu heilig van overtuigd dat het opgelost gaat worden door de natuur en dat we 2022, misschien niet in januari al, maar zeker richting de lente weer terug keren in wat normaal was.
Dat is niet wat effectief betekentquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus voor iedereen effectief. Cirkeltje rond.
Toch nog eens vanmorgenquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef Molo het volgende:
Als die boosters én de eiwitvaccins straks voor alle leeftijden beschikbaar zijn moet het maar eens afgelopen zijn met alle maatregelen.
Even de definitie erbij gepakt; doeltreffend, ongeacht de manier waarop het doel wordt bereikt.quote:
Niet dé oplossing, wel zeer belangrijk om de boel niet helemaal te laten escaleren. Dat geldt in meer of mindere mate ook voor de zorgcapaciteit. Daar koop je ook tijd en vooral ruimte mee om minder lomp, minder hard en met betere data voor je modelleringen in te grijpen. Dat steeds maar afserveren met "is geen oplossing, exponentieel" is gewoon te simpel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Probleem blijft dat het corona virus hier dus geen boodschap aan heeft.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef Molo het volgende:
Vaccins zijn er voor iedereen. Als die boosters én de eiwitvaccins straks voor alle leeftijden beschikbaar zijn moet het maar eens afgelopen zijn met alle maatregelen
Informatiecampagne mag stuk beter maar dat is het dan ook
Niet gevaccineerd zonder medische reden, prima, stik er dan maar in.
Gaan we weer gewoon eens normaal doen met zijn allen
Zin in
Ze hoeven daar ook niet te blijven. Als ze zich laten vaccineren mogen ze weer weg hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk mensen opsluiten in kampen tegen hun wil kan niet. Het is hier geen Noord-Korea.
Dit soort inhumane achterlijke plannen gaan het niet worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze hoeven daar ook niet te blijven. Als ze zich laten vaccineren mogen ze weer weg hoor.
En ondertussen kunnen ze zich nuttig maken. Win win.
en de vaccins zijn alleen daarvoor?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het is gebracht alsof het de oplossing zou zijn omdat ze dachten dat het vaccin de transmissie zou tegenhouden. Dit bleek niet het geval, integendeel, er komen geluiden dat gevaccineerde mensen net zo besmettelijk zijn dan ongevaccineerde mensen en dus is het vaccin niet de oplossing gebleken.
Dat is dan maar zoquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Probleem blijft dat het corona virus hier dus geen boodschap aan heeft.
Dit is idd wel behóórlijk kritischquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze hoeven daar ook niet te blijven. Als ze zich laten vaccineren mogen ze weer weg hoor.
En ondertussen kunnen ze zich nuttig maken. Win win.
Verwacht niet, maar het micromanagen van alles wat wel en niet zou mogen is het andere uiterste. Kom op zeg, die idiote adviezen, die steevast 'de regels' genoemd worden, met hoe veel mensen ik thuis zou mogen zijn. Of nog erger, dat je niet buiten mag wandelen met je familie die op een ander adres woont. Ik heb nul komma nul respect voor dergelijke maatregelen. Maar goed, zo lang het overgrote deel van NL daar anders over denkt, worden ze grotendeels nageleefd, toch? Ik verwacht eigenlijk dat er heel veel mensen die dergelijke regels naast zich neer leggen, maar er iets minder uitgesproken over zijn in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
die angstcultuur zie ik gewoon niet maar dat de ziekenhuizen inmiddels een paar keer zijn overgestroomd wel, had jij dan gewoon een "let's wait and see" benadering van je overheid verwacht?
HIV is nu een chronische ziekte wat met medicijnen goed beheersbaar is. Daar is in het geval van corona helaas nog geen sprake van. En zelf weet je natuurlijk heel goed dat jou plan het derhalve nog niet gaat worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo
Er is ook nog steeds HIV
Bescherm jezelf lekker en leef er weer op los, mét corona ipv gebukt gaan onder corona
ik ben ook tegen en niet zozeer omdat ik de non vaxxers begrijp maar zie het meer als een belediging en beperking van de vaxxersquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen opsluiten in kampen is daar denk ik geen onderdeel van.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat er in het leven om dat je kansen ziet.
Waarom niet meteen naar een vaccinatie kamp. Veel makkelijker.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus geen zorg voor ongevaccineerde mensen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef Molo het volgende:
Vaccins zijn er voor iedereen. Als die boosters én de eiwitvaccins straks voor alle leeftijden beschikbaar zijn moet het maar eens afgelopen zijn met alle maatregelen
Informatiecampagne mag stuk beter maar dat is het dan ook
Niet gevaccineerd zonder medische reden, prima, stik er dan maar in.
Gaan we weer gewoon eens normaal doen met zijn allen
Zin in
De vaccins zouden de transmissie stoppen en corona uitdoven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
en de vaccins zijn alleen daarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |