SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Het zal ook eens een keer niet he. Een en al pathetisch deze manquote:
Dan wordt Barney de Heintje Davids van het dartenquote:Op donderdag 23 december 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Kunnen we inzetten op dat Barney zijn pensioen gaat aankondigen?
Afscheid*quote:Op donderdag 23 december 2021 22:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Barney gaat zo zn interview weer aankondigen bij Feather
Ik ben gewoon een amateur net als iedereen hierquote:Op donderdag 23 december 2021 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben een loser. Mijn leven heeft geen zin meer.
- RayBar
Dat valt wel mee. Met zoveel gemiste dubbels van Cross moet je er meer mee doenquote:
Daar heeft dit niks mee te makenquote:Op donderdag 23 december 2021 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel zin om Cross op zn irritant gezicht te slaan
Hij heeft een wedstrijd gewonnen, dat is al meer dan z'n vorige 2 deelnamesquote:Op donderdag 23 december 2021 22:55 schreef Tagliano het volgende:
Toch kan je niet zeggen dat ie een slecht WK heeft gehad
Klein beetje gegrinnikt.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:55 schreef fetX het volgende:
Die kleine shafts zijn het toch niet he Barney
Gaat er dan uit tegen de nr11 van de wereld, geen schande wat mij betreftquote:Op donderdag 23 december 2021 22:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij heeft een wedstrijd gewonnnen, dat is al wat ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Alleen set 2 was geweldig.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:56 schreef The_Undertone het volgende:
Ja, Cross speelt op die eerste set na gewoon goed, als je dan de dubbels niet meer gooit
Wat een bullshit in deze post.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef Jiyar86 het volgende:
Weer zo'n jankerd..doe normaal, je bent een volwassen vent, neem je verlies sportief op
wat een kutpartij. Dat Dobey uberhaupt een seed is, is lachwekkendquote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef The_Undertone het volgende:
En dan nu Dobey-Rusty Snowflake
Het voelt alsof ik deze post ongeveer 38 keer gelezen heb (en verder niks anders zie)quote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef Jiyar86 het volgende:
Weer zo'n jankerd..doe normaal, je bent een volwassen vent, neem je verlies sportief op
Het is Barney.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef Wertha het volgende:
Wat een inzinking. Waar kwam dat nou weer vandaan.
Is ook wel zo maar ik ken geen topsporter die wanneer het nog kan al begint te jammeren dat hij gaat verliezen, kommop een beetje veerkracht heb je toch wel in je donderquote:
Je hebt me overtuigd, tijd voor het volgende biertjequote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef The_Undertone het volgende:
En dan nu Dobey-Rusty Snowflake
Duosessies met Wattimenaquote:Op donderdag 23 december 2021 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een psychiater op afroep beschikbaar daar?
Dat is natuurlijk ook zo rationeel gezienquote:Op donderdag 23 december 2021 22:58 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Is ook wel zo maar ik ken geen topsporter die wanneer het nog kan al begint te jammeren dat hij gaat verliezen, kommop een beetje veerkracht heb je toch wel in je donder
Hoeveel veerkracht heb jij na een dramatische Nostra-dag?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:58 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Is ook wel zo maar ik ken geen topsporter die wanneer het nog kan al begint te jammeren dat hij gaat verliezen, kommop een beetje veerkracht heb je toch wel in je donder
De ultieme anti-held.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo rationeel gezien
Ik kan een beetje sympathie voor Ray niet onderdrukken
Murnan überhaupt een held noemen gaat ver hoor Tagquote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met Murnan
Ach, hij zette het snel weer recht. Je moet ook niet te goed tegen je verlies kunnenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hoezo, sportief was het zeker niet op Cross zo te negeren in eerste instantie.
Heeft zn dart dan toch 1x de dubbel getroffenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Tevens feliciteer ik @:poepz0r definitief met zijn vaderschap want die was hier anders wel geweest ondertussen
Da's wel wat anders dan 'Wat een jankerd het is een volwassen man doe normaal"quote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Wij condoleren de wereldquote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Tevens feliciteer ik @:poepz0r definitief met zijn vaderschap want die was hier anders wel geweest ondertussen
Ik kan mijn gevoelens helaas niet verder verantwoordenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Murnan überhaupt een held noemen gaat ver hoor Tag
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barney kan weer op naar de borrelplank
Wat dat betreft positief nieuws voor hem maar ook voor onsquote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Laminaat op de overloop leggenquote:Op donderdag 23 december 2021 22:58 schreef AllesKaputt het volgende:
Hij gaat zo Sylvia smeken om terug te komen.
Echt een lekker wijf.quote:
En dit. Hij draaide zich zo weer om om m alsnog te feliciteren. Als je even 3x moet slikken voor je een ander kan feliciteren is dat geen schande.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ach, hij zette het snel weer recht. Je moet ook niet te goed tegen je verlies kunnen
Totdat hij 5 weken verlof opneemtquote:Op donderdag 23 december 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat dat betreft positief nieuws voor hem maar ook voor ons
Volgens mij hadden ze daar juist wat probleempjes mee en is het een kunstmatige softtipdart geworden om het zo maar te zeggenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft zn dart dan toch 1x de dubbel getroffen
Gewoon ff insuline bijspuiten ja tochquote:Op donderdag 23 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dit mag allemaal wel voor zn suiker?
Dus we hebben kunstmiddelen ingezet om een nieuwe wappie te barenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar juist wat probleempjes mee en is het een kunstmatige softtipdart geworden om het zo maar te zeggen
Hij corrigeerde het gelukkig wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Zo is de maatschappij ouwe reusquote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus we hebben kunstmiddelen ingezet om een nieuwe wappie te baren
Net als lefvevre toen ?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef Doevelaer het volgende:
Barney heeft een hypo gehad denk ik
Inseminatiegenot @Poepz0rquote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar juist wat probleempjes mee en is het een kunstmatige softtipdart geworden om het zo maar te zeggen
Tijd voor Viaplay.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef bechirti het volgende:
Wat lullen ze in tegenstrijdigheden, die Rtl-lui
Het zijn net darters.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef bechirti het volgende:
Welkom bij Marcel Maijerquote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef bechirti het volgende:
Is hem inderdaad - wat mij betreft - vergeven.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dit. Hij draaide zich zo weer om om m alsnog te feliciteren. Als je even 3x moet slikken voor je een ander kan feliciteren is dat geen schande.
Als ie geleerd heeft van de vorige keren zou dat wel verstandig zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat Ray Arjan gewoon even overslaat
nog een paar weken amigo. Vanaf maart op NENTquote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef bechirti het volgende:
Marcel Maijer is echt een schande voor de Nederlandse tv.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef bechirti het volgende:
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 23 december 2021 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Een klein polletje:
Poll: Wat hangt Barney bij thuiskomst op?
• Zijn dartbord
• Zichzelf
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Kingflopland.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Een klein polletje:
• Zijn dartbord
• Zichzelf
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Voor de gehele mensheid.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Marcel Maijer is echt een schande voor de Nederlandse tv.
Je hebt tegenwoordig gewoon een pollknop hequote:Op donderdag 23 december 2021 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Een klein polletje:
• Zijn dartbord
• Zichzelf
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 23 december 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb een like ontvangen van @:testhere. 0 posts sinds 2016. Hebben we een @:Poepz0r kloon gevonden?
quote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inseminatiegenot @:poepz0r
Kindje zonder geslacht genot
quote:Op donderdag 23 december 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig gewoon een pollknop he
quote:
Ik kom nooit meer op fok maat. Dank!quote:Op donderdag 23 december 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig gewoon een pollknop he
handjevol kijkers genotquote:Op donderdag 23 december 2021 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nog een paar weken amigo. Vanaf maart op NENT
Dat hebben we hier allemaalquote:Op donderdag 23 december 2021 23:08 schreef DeLuna het volgende:
Nentjes heeft wel zin in een interview met RayBar
Je wordt regelmatig genoemd als Rensch speelt.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer op fok maat. Dank!
Hee hee dit geen terror hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 23:09 schreef The_Undertone het volgende:
Bad Habits in een terror-remix ?
Leuk!quote:Op donderdag 23 december 2021 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Je wordt regelmatig genoemd als Rensch speelt.
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveel veerkracht heb jij na een dramatische Nostra-dag?
Sorry, die nuances ontgaan mequote:Op donderdag 23 december 2021 23:10 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Hee hee dit geen terror hoor
Ed sheeran telt de centen toch welquote:Op donderdag 23 december 2021 23:09 schreef The_Undertone het volgende:
Bad Habits in een terror-remix ?
Ha maagd!quote:Op donderdag 23 december 2021 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had destijds ook zulke puisten
Tot zondag bij de pl.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:09 schreef Bolasie het volgende:
Het dagjesvolk verlaat het topic
Fijne avond
Dit was een of ander voor hem gemaakt nummer, sinds vorig jaar volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2021 23:11 schreef H_T het volgende:
Matig nummer voor Dobey. Die kwam toch altijd op met 2Unlimited-goden?
Erg matigquote:Op donderdag 23 december 2021 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit was een of ander voor hem gemaakt nummer, sinds vorig jaar volgens mij
Eerste sessie is gelijk alweer ontzettend RUKquote:Op donderdag 23 december 2021 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slechtewoordgrappen Na de laatste pijl post ik METEEN het schema voor de derde ronde van het sympathieke voorspelspel.
Lijkt inderdaad op Ollie 'deb' Naessenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:11 schreef AllesKaputt het volgende:
Dobey heeft ook al zo'n Belgische wielrennerkop (Naessen, Vanmarcke)
Ja, jammer.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
Jammer dat dit de afsluiter is.
Ja, jammer.
En de middagsessie van dinsdag is ook ruk.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Eerste sessie is gelijk alweer ontzettend RUK
Zo is dat. We hebben een topicrecord te verbreken.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:12 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
oei pas nou op, kunnen jou niet ook missen met een ban
Mehquote:Op donderdag 23 december 2021 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Andrew Cushin (wie ??) met Hollywood blijkbaarquote:Op donderdag 23 december 2021 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan je daar nog aan mee doen ? Laat instappenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slechtewoordgrappen Na de laatste pijl post ik METEEN het schema voor de derde ronde van het sympathieke voorspelspel.
Wel goeie vergelijkingquote:
Je hebt een aardige puntenachterstand na R1/R2. Maar je weet het nooit. Het zwaartepunt ligt later in het toernooi.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:13 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Kan je daar nog aan mee doen ? Laat instappen
Maar eens even gaan kijken dan,quote:Op donderdag 23 december 2021 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt een aardige puntenachterstand na R1/R2. Maar je weet het nooit. Het zwaartepunt ligt later in het toernooi.
R1: 1(correcte winnaar) + 1 correcte uitslagquote:Op donderdag 23 december 2021 23:15 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Maar eens even gaan kijken dan,
Fijne kerstquote:Op donderdag 23 december 2021 23:15 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dit ga ik niet kijken.
Weltrusten.
Yesquote:Op donderdag 23 december 2021 23:16 schreef Momo het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk vanaf nu als een speler positief test op covid, gaat zijn tegenstander automatisch door?
Twee tikje matige middagsessiesquote:Op donderdag 23 december 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Maandag 27 december - 13:30
R3: Ross Smith v Dirk van Duijvenbode
R3: Michael Smith v William O'Connor
R3: Florian Hempel v Raymond Smith
Maandag 27 december - 20:00
R3: James Wade v Vincent van der Voort
R3: Gerwyn Price v Kim Huybrechts
R3: Jonny Clayton v Gabriel Clemens
Dinsdag 28 december - 13:30
R3: Steve Lennon v Mervyn King
R3: Ryan Searle v Danny Noppert
R3: Joe Cullen v Martijn Kleermaker
Dinsdag 28 december - 20:00
R3: Rob Cross v Daryl Gurney
R3: Peter Wright v Damon Heta
R3: Michael van Gerwen v
Woensdag 29 december - 13:30
R3: José de Sousa v Alan Soutar
R3: Dave Chisnall v Luke Humphries
R3: Nathan Aspinall v Callan Rydz
Woensdag 29 december - 20:00
R3: Gary Anderson v Ian White
Speelt voor de vorm een wedstrijd tegen Jeffrey. Anders is hij ook voor niets gekomenquote:
Lennon v King en Searle v Noppert heeft niemand niemand zin in.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twee tikje matige middagsessies
Keurig als voorspeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |