Net als lefvevre toen ?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef Doevelaer het volgende:
Barney heeft een hypo gehad denk ik
Inseminatiegenot @Poepz0rquote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar juist wat probleempjes mee en is het een kunstmatige softtipdart geworden om het zo maar te zeggen
Tijd voor Viaplay.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef bechirti het volgende:
Wat lullen ze in tegenstrijdigheden, die Rtl-lui
Het zijn net darters.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef bechirti het volgende:
Welkom bij Marcel Maijerquote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef bechirti het volgende:
Is hem inderdaad - wat mij betreft - vergeven.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dit. Hij draaide zich zo weer om om m alsnog te feliciteren. Als je even 3x moet slikken voor je een ander kan feliciteren is dat geen schande.
Als ie geleerd heeft van de vorige keren zou dat wel verstandig zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat Ray Arjan gewoon even overslaat
nog een paar weken amigo. Vanaf maart op NENTquote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef bechirti het volgende:
Marcel Maijer is echt een schande voor de Nederlandse tv.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef bechirti het volgende:
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 23 december 2021 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Een klein polletje:
Poll: Wat hangt Barney bij thuiskomst op?
• Zijn dartbord
• Zichzelf
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Kingflopland.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Een klein polletje:
Poll: Wat hangt Barney bij thuiskomst op?
• Zijn dartbord
• Zichzelf
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Voor de gehele mensheid.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Marcel Maijer is echt een schande voor de Nederlandse tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |