Wij condoleren de wereldquote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Tevens feliciteer ik @:poepz0r definitief met zijn vaderschap want die was hier anders wel geweest ondertussen
Ik kan mijn gevoelens helaas niet verder verantwoordenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Murnan überhaupt een held noemen gaat ver hoor Tag
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barney kan weer op naar de borrelplank
Wat dat betreft positief nieuws voor hem maar ook voor onsquote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Tevens feliciteer ik @:poepz0r definitief met zijn vaderschap want die was hier anders wel geweest ondertussen
Laminaat op de overloop leggenquote:Op donderdag 23 december 2021 22:58 schreef AllesKaputt het volgende:
Hij gaat zo Sylvia smeken om terug te komen.
Echt een lekker wijf.quote:
En dit. Hij draaide zich zo weer om om m alsnog te feliciteren. Als je even 3x moet slikken voor je een ander kan feliciteren is dat geen schande.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ach, hij zette het snel weer recht. Je moet ook niet te goed tegen je verlies kunnen
Totdat hij 5 weken verlof opneemtquote:Op donderdag 23 december 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat dat betreft positief nieuws voor hem maar ook voor ons
Volgens mij hadden ze daar juist wat probleempjes mee en is het een kunstmatige softtipdart geworden om het zo maar te zeggenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft zn dart dan toch 1x de dubbel getroffen
Gewoon ff insuline bijspuiten ja tochquote:Op donderdag 23 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dit mag allemaal wel voor zn suiker?
Dus we hebben kunstmiddelen ingezet om een nieuwe wappie te barenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar juist wat probleempjes mee en is het een kunstmatige softtipdart geworden om het zo maar te zeggen
Hij corrigeerde het gelukkig wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hoezo, sportief was het zeker niet op Cross zo te negeren in eerste instantie.
Zo is de maatschappij ouwe reusquote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus we hebben kunstmiddelen ingezet om een nieuwe wappie te baren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |