Alleen set 2 was geweldig.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:56 schreef The_Undertone het volgende:
Ja, Cross speelt op die eerste set na gewoon goed, als je dan de dubbels niet meer gooit
Wat een bullshit in deze post.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef Jiyar86 het volgende:
Weer zo'n jankerd..doe normaal, je bent een volwassen vent, neem je verlies sportief op
wat een kutpartij. Dat Dobey uberhaupt een seed is, is lachwekkendquote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef The_Undertone het volgende:
En dan nu Dobey-Rusty Snowflake
Het voelt alsof ik deze post ongeveer 38 keer gelezen heb (en verder niks anders zie)quote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef Jiyar86 het volgende:
Weer zo'n jankerd..doe normaal, je bent een volwassen vent, neem je verlies sportief op
Het is Barney.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef Wertha het volgende:
Wat een inzinking. Waar kwam dat nou weer vandaan.
Is ook wel zo maar ik ken geen topsporter die wanneer het nog kan al begint te jammeren dat hij gaat verliezen, kommop een beetje veerkracht heb je toch wel in je donderquote:
Je hebt me overtuigd, tijd voor het volgende biertjequote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef The_Undertone het volgende:
En dan nu Dobey-Rusty Snowflake
Duosessies met Wattimenaquote:Op donderdag 23 december 2021 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een psychiater op afroep beschikbaar daar?
Dat is natuurlijk ook zo rationeel gezienquote:Op donderdag 23 december 2021 22:58 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Is ook wel zo maar ik ken geen topsporter die wanneer het nog kan al begint te jammeren dat hij gaat verliezen, kommop een beetje veerkracht heb je toch wel in je donder
Hoeveel veerkracht heb jij na een dramatische Nostra-dag?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:58 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Is ook wel zo maar ik ken geen topsporter die wanneer het nog kan al begint te jammeren dat hij gaat verliezen, kommop een beetje veerkracht heb je toch wel in je donder
De ultieme anti-held.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo rationeel gezien
Ik kan een beetje sympathie voor Ray niet onderdrukken
Murnan überhaupt een held noemen gaat ver hoor Tagquote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met Murnan
Ach, hij zette het snel weer recht. Je moet ook niet te goed tegen je verlies kunnenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hoezo, sportief was het zeker niet op Cross zo te negeren in eerste instantie.
Heeft zn dart dan toch 1x de dubbel getroffenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Tevens feliciteer ik @:poepz0r definitief met zijn vaderschap want die was hier anders wel geweest ondertussen
Da's wel wat anders dan 'Wat een jankerd het is een volwassen man doe normaal"quote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hoezo, sportief was het zeker niet op Cross zo te negeren in eerste instantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |