SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Zou niet eens zo erg zijn als het niet al dit tijdstip wasquote:Op donderdag 23 december 2021 00:01 schreef Szura het volgende:
Echt woestmakend hoe hij hem laat leven
Ja Borland, RJR en Aspinall vielen wel tegen.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had veel verwacht van Searle-Borland en Humphries-RJR vanmiddag. Ook van Kleermaker en Aspinall had ik op zijn minst een hoger niveautje verwacht.
Nee, met deze ben ik zelf eigenlijk ook niet blij. Laat maar.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie mijzelf als iemand die zowel grote gaten maakt als vult.
Je kunt nog afhaken.quote:
Maakt reclame voor de SLIMME SPELER allen.quote:
Morgen hoef ik in principe alleen maar een ochtendje te werkenquote:
Vink?quote:Op donderdag 23 december 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog een kwisvraagje voor in de reclame. Estaban schopte ooit een idiote fan van Ajax die het veld op kwam voor zijn bakkes. Wie was daar de scheids die rood gaf?
Nijhuisquote:Op donderdag 23 december 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog een kwisvraagje voor in de reclame. Esteban schopte ooit een idiote fan van Ajax die het veld op kwam voor zijn bakkes. Wie was daar de scheids die rood gaf?
Nijhuisquote:Op donderdag 23 december 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog een kwisvraagje voor in de reclame. Esteban schopte ooit een idiote fan van Ajax die het veld op kwam voor zijn bakkes. Wie was daar de scheids die rood gaf?
Basact.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Staan al onder de plaktoetsquote:Op donderdag 23 december 2021 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga pitten. @:Szura doe jij de antwoorden in het Nostratopic straks?![]()
Bis morgen liebe Freunde
quote:Op donderdag 23 december 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Hij vond het een belachelijke beslissing en terechtquote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef Szura het volgende:
Verbeek die toen het veld afliep ‘vanwege de veiligheid’![]()
Vorige week ook al.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
Flash die na 12en gaat pitten, wow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Gister ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is alweer 10 jaar geleden volgens mij
Denk Janssenquote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke Ajacied is dat op de achtergrond?
Ja maar het was lulkoek dat het vanwege de veiligheid was, want hij vertrok pas toen de rode kaart werd getrokkenquote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vond het een belachelijke beslissing en terecht
febo theoquote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Theo?quote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt ja. Weet nog dat ik toen met mijn examenklas naar Londen was, dat is ook alweer tien jaar terug dus.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is alweer 10 jaar geleden volgens mij
quote:Op donderdag 23 december 2021 00:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iedereen die nu inschakelt voor Wonderbroeders (5.8/10 op IMDB) komt zwaar bedrogen uit
Het was volgens mij een waardeloze dag voor de bingo.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:09 schreef Tagliano het volgende:
Nu graag 5 legs achter elkaar naar Kleren
Ik ben hier wel klaar mee maar ook dit is het WK
Boh boh. Vanavond ook een (saaie salami) pizza op.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eet ook wel een paar pizza's per avond ja.
Het was wel een gevaarlijk precedent om een speler rood te geven nadat ie aangevallen werd door een doorgeslagen supporter, kan ik hem niet geheel ongelijk in geven.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja maar het was lulkoek dat het vanwege de veiligheid was, want hij vertrok pas toen de rode kaart werd getrokken
Dirk gooide hem ook al zo lekker hequote:
Of een oliebol met mayo.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eet ook wel een paar pizza's per avond ja.
En het was een aidswedstrijdquote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
Die wedstrijd werd overgespeeld en toen zaten er allemaal hele irritante schoolkinderen op de tribune.
Ik had van de week mokergoede kebab.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Boh boh. Vanavond ook een (saaie salami) pizza op.
Dit kun je blind zeggen over vrijwel iedere pot in dat tijdperkquote:
Oh dat was echt vreselijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
Die wedstrijd werd overgespeeld en toen zaten er allemaal hele irritante schoolkinderen op de tribune.
Dat was heel irritant ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
Dit weet ik nog goed, dit zat de plaatselijke AZ-fan in de collegezaal te kijken en we zagen daar op het scherm vooral hoe ze steeds de wave deden en zaten dat collectief belachelijk te makenquote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
Dat ga ik binnenkort ook weer een keer halen. Dat is lang geleden zegquote:Op donderdag 23 december 2021 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van de week mokergoede kebab.
In mijn geheugen wel ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat was echt vreselijk.
Was ook op een donderdagmiddag volgens mij.
Het is vooral ook dat je daarna naar dubbel 9 moet. Die je dan weer niet aan de binnenkant mag gooien.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dirk gooide hem ook al zo lekker he
quote:Op donderdag 23 december 2021 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt ja. Weet nog dat ik toen met mijn examenklas naar Londen was, dat is ook alweer tien jaar terug dus.
Man ik voel mij oud nu.
Dat geldt ook bij de Mensurquote:Op donderdag 23 december 2021 00:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is vooral ook dat je daarna naar dubbel 9 moet. Die je dan weer niet aan de binnenkant mag gooien.
Dat gaat er bij mij eigenlijk altijd wel in.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ga ik binnenkort ook weer een keer halen. Dat is lang geleden zeg
Ik een saaie margherita van Gorilla’s.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Boh boh. Vanavond ook een (saaie salami) pizza op.
Hallo Maxi-musquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie kreeg er ook alweer een stijfje van D12?
Jelle K.?quote:Op donderdag 23 december 2021 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie kreeg er ook alweer een stijfje van D12?
Ik had dus een jaar of drie geen echte kapsalon op, tijdens mijn studententijd at ik het zoveel dat het ging tegenstaan en sinds een jaar of twee eet ik vnl vegetarisch dus dan valt het wel af.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ga ik binnenkort ook weer een keer halen. Dat is lang geleden zeg
quote:Op donderdag 23 december 2021 00:19 schreef fetX het volgende:
Respect voor de mensen die nog in DRT zitten.
Het bord is sowieso behoorlijk kapot steeds dit jaar, maar bij Witlof is het altijd wel nog erger jaquote:Op donderdag 23 december 2021 00:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Whitlock heeft het bord kapot gemaakt
Ah, had @Coco al behandeld.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:19 schreef fetX het volgende:
Respect voor de mensen die nog in de zaal DRT zitten.
Ik kan de hele middagsessie niet kijkenquote:Op donderdag 23 december 2021 00:22 schreef Tagliano het volgende:
Zo, genot
Het was me weer een genoegen kijkbuiskindertjes, tot morgen 13:30
Morgenavond pak ik wel even meequote:Op donderdag 23 december 2021 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
Thursday December 23
Afternoon Session (1230 GMT)
4x Second Round
Damon Heta v Luke Woodhouse
Brendan Dolan v Callan Rydz
Mensur Suljovic v Alan Soutar
Jose de Sousa v Jason Lowe
Evening Session (1900 GMT)
4x Second Round
Danny Noppert v Jason Heaver
Gabriel Clemens v Lewy Williams
Rob Cross v Raymond van Barneveld
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez
Monday December 27
3x Third Round
Ross Smith v Dirk Van Duijvenbode
Michael Smith v William O'Connor
Florian Hempel v Raymond Smith
3x Third Round
James Wade v Vincent Van der Voort
Gerwyn Price v Kim Huybrechts/Steve Beaton
Jonny Clayton v Gabriel Clemens/Lewy Williams
Tuesday December 28
3x Third Round
Steve Lennon v Mervyn King
Ryan Searle v Danny Noppert/Jason Heaver
Joe Cullen v Dartsmartijn
3x Third Round
Rob Cross/Raymond Van Barneveld v Daryl Gurney
Peter Wright v Damon Heta/Luke Woodhouse
Michael van Gerwen v Chris Dobey/Rusty Jake Rodriguez
Wednesday December 29
3x Third Round
Jose De Sousa/Jason Lowe v Mensur Suljovic/Alan Soutar
Dave Chisnall v Luke Humphries
Nathan Aspinall v Brendan Dolan/Callan Rydz
1x Third Round, 2x Fourth Round
Gary Anderson v Ian White
Superspread event, alle Nederlanders eruitquote:Op donderdag 23 december 2021 00:33 schreef De_Kraam het volgende:
Gourmetten op de hotelkamer met fat Vinny en de Gies.
Met Arjan erbij kan je ook alvast een plekje op de IC reserverenquote:Op donderdag 23 december 2021 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Superspread event, alle Nederlanders eruit
Gies mag wel drie boosterprikken halen met zo'n lichaam.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Arjan erbij kan je ook alvast een plekje op de IC reserveren
Die vreet de hele gourmet ook op.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:34 schreef BB-King het volgende:
Kleermaker gaat vleesjes oppeuzelen 2de kerstdag.
Feather mag mee eten. Dat wordt een verdomd hoge rekening.
Met Heta, Dolan en Suljovic als dé spelers van de sessiequote:Op donderdag 23 december 2021 00:39 schreef wimderon het volgende:
Programma om je vingers bij af te likken.
Vooralsnog vind ik Heta meer een vloergod dan een TV-god. Desondanks 3-1.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:39 schreef Szura het volgende:
Wat moeten we van Heta verwachten @:el-stinho?
Weet het nooit met die gast, ziet er altijd uit als een bang hertje dat gaat sjokenquote:Op donderdag 23 december 2021 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik Heta meer een vloergod dan een TV-god. Desondanks 3-1.
Koert zit er morgenmiddag, dus in de avond Marcel of Nollesquote:Op donderdag 23 december 2021 00:40 schreef wimderon het volgende:
Jou spreek ik hopelijk morgen niet, Marcel.
Soort mislukte Wade, minder autistisch maar wel vaak 90-92 gemiddeld.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet het nooit met die gast, ziet er altijd uit als een bang hertje dat gaat sjoken
Behalve Raymond natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Superspread event, alle Nederlanders eruit
Marcel zei dat hij 'ons morgen weer spreekt'quote:Op donderdag 23 december 2021 00:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Koert zit er morgenmiddag, dus in de avond Marcel of Nolles
Gaat Marcel naar viaplay eigenlijk?quote:Op donderdag 23 december 2021 00:40 schreef wimderon het volgende:
Jou spreek ik hopelijk morgen niet, Marcel.
Zijleaids?quote:Op donderdag 23 december 2021 00:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij moet niet te laat vertrekken!quote:Op donderdag 23 december 2021 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raya komt pas na twaalven uit zijn bed
quote:Op donderdag 23 december 2021 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij moet niet te laat vertrekken!
[ afbeelding ]
Zelfs Zjak weet het niet, zegt hij.quote:Op donderdag 23 december 2021 06:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat Marcel naar viaplay eigenlijk?
Toen ze nog mooi en jong waren.quote:
Roland heeft zijn haar tussen 1998 en 1999 gekortwiekt.quote:
Dat 1e.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Zjak als ZZP'er in dienst bij RTL of heeft ie vast contract? Maijer krijgt subsidie bij RTL dus die zal wel daar blijven
Dat was maar beter ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Roland heeft zijn haar tussen 1998 en 1999 gekortwiekt.
Hij doet soms dingen op locatie geloof ik. Ik zap dan altijd weg.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:25 schreef Szura het volgende:
Maijer doet ook dingen voor RTL Nieuws, voor zijn kwaliteiten zit hij geramd
RTL krijgt toch subsidie voor Maijer?quote:Op donderdag 23 december 2021 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Zjak als ZZP'er in dienst bij RTL of heeft ie vast contract? Maijer krijgt subsidie bij RTL dus die zal wel daar blijven
Uitgescheurd van voor tot achter als je pech hebt.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:44 schreef Kopiko het volgende:
Hoe is het intussen in huize @:poepz0r ?
Poep jr schijt hele huis onderquote:Op donderdag 23 december 2021 10:44 schreef Kopiko het volgende:
Hoe is het intussen in huize @:poepz0r ?
stukje spetterpoep allenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Poep jr schijt hele huis onder
Dit vergroot wel de kans op HOLLANDSE AVONDquote:Op donderdag 23 december 2021 00:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ook ontdekt ja. De stappenteller kan vandaag mooi de hik krijgenquote:
Ik ga het opnieuw proberen. Hond wil graag dingen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ook ontdekt ja. De stappenteller kan vandaag mooi de hik krijgen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)volgens-nrc-a4071643quote:Op donderdag 23 december 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier niet glad maar wel ontzettend teringweer. En ik zou de kerstkaarten vandaag langsbrengen. Zo maar even een loopje doen met de nieuwe podcast van Marcel. (@:slobeend)
Vast wel, dank. Ze hebben ook een interview met Haggod.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)volgens-nrc-a4071643
Kan je hier nog iets mee?
Neem ik morgenavond wel de tijd voor met de kerstavondbiertjes. Zal zeker bij de kerstbijlage van de Courant horen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast wel, dank. Ze hebben ook een interview met Haggod.
Beetje staan kijken naar knikkers waar je verder geen invloed op hebt.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik had er heel veel zin in vanmiddag. Totdat ik las dat RvB, MvG en VvdV meedoen aan Marble Mania. Ik verheug mij nu slechts op deze aflevering, het WK is bijzaak geworden
Dit is het taaie stuk van de lotingquote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beetje enge middagsessie. Hopelijk is kijkwijzer aangepast naar 16+
Kon het niet zo snel terugvinden maar waar staan @maxi-mus en @T3hTommay?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe Nostra tussenstand. DeLuna ongedeeld aan kop beste mensen
PEC en Fortuna.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Kon het niet zo snel terugvinden maar waar staan @:maxi-mus en @:t3htommay?
Afgrijselijk dilemma.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet toch echt naar supermarkt straks. Anders heb ik niets te vreten vanavond...
Zal ik met fiets gaan of toch maar lopen?
Met fiets! Met m'n uitstekende stuurmanskunsten veilig thuis gekomenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Afgrijselijk dilemma.
Wat is het geworden?
Dan had je dus maximaal drie kratten pils bij jequote:Op donderdag 23 december 2021 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met fiets! Met m'n uitstekende stuurmanskunsten veilig thuis gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |