quote:Op donderdag 23 december 2021 00:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iedereen die nu inschakelt voor Wonderbroeders (5.8/10 op IMDB) komt zwaar bedrogen uit
Het was volgens mij een waardeloze dag voor de bingo.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:09 schreef Tagliano het volgende:
Nu graag 5 legs achter elkaar naar Kleren
Ik ben hier wel klaar mee maar ook dit is het WK
Boh boh. Vanavond ook een (saaie salami) pizza op.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eet ook wel een paar pizza's per avond ja.
Het was wel een gevaarlijk precedent om een speler rood te geven nadat ie aangevallen werd door een doorgeslagen supporter, kan ik hem niet geheel ongelijk in geven.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja maar het was lulkoek dat het vanwege de veiligheid was, want hij vertrok pas toen de rode kaart werd getrokken
Dirk gooide hem ook al zo lekker hequote:
Of een oliebol met mayo.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eet ook wel een paar pizza's per avond ja.
En het was een aidswedstrijdquote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
Die wedstrijd werd overgespeeld en toen zaten er allemaal hele irritante schoolkinderen op de tribune.
Ik had van de week mokergoede kebab.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Boh boh. Vanavond ook een (saaie salami) pizza op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |