Het was wel een gevaarlijk precedent om een speler rood te geven nadat ie aangevallen werd door een doorgeslagen supporter, kan ik hem niet geheel ongelijk in geven.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja maar het was lulkoek dat het vanwege de veiligheid was, want hij vertrok pas toen de rode kaart werd getrokken
Dirk gooide hem ook al zo lekker hequote:
Of een oliebol met mayo.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eet ook wel een paar pizza's per avond ja.
En het was een aidswedstrijdquote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
Die wedstrijd werd overgespeeld en toen zaten er allemaal hele irritante schoolkinderen op de tribune.
Ik had van de week mokergoede kebab.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Boh boh. Vanavond ook een (saaie salami) pizza op.
Dit kun je blind zeggen over vrijwel iedere pot in dat tijdperkquote:
Oh dat was echt vreselijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
Die wedstrijd werd overgespeeld en toen zaten er allemaal hele irritante schoolkinderen op de tribune.
Dat was heel irritant ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
Dit weet ik nog goed, dit zat de plaatselijke AZ-fan in de collegezaal te kijken en we zagen daar op het scherm vooral hoe ze steeds de wave deden en zaten dat collectief belachelijk te makenquote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
Dat ga ik binnenkort ook weer een keer halen. Dat is lang geleden zegquote:Op donderdag 23 december 2021 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van de week mokergoede kebab.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |