Vink?quote:Op donderdag 23 december 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog een kwisvraagje voor in de reclame. Estaban schopte ooit een idiote fan van Ajax die het veld op kwam voor zijn bakkes. Wie was daar de scheids die rood gaf?
Nijhuisquote:Op donderdag 23 december 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog een kwisvraagje voor in de reclame. Esteban schopte ooit een idiote fan van Ajax die het veld op kwam voor zijn bakkes. Wie was daar de scheids die rood gaf?
Nijhuisquote:Op donderdag 23 december 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog een kwisvraagje voor in de reclame. Esteban schopte ooit een idiote fan van Ajax die het veld op kwam voor zijn bakkes. Wie was daar de scheids die rood gaf?
Basact.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Staan al onder de plaktoetsquote:Op donderdag 23 december 2021 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga pitten. @:Szura doe jij de antwoorden in het Nostratopic straks?![]()
Bis morgen liebe Freunde
quote:Op donderdag 23 december 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Hij vond het een belachelijke beslissing en terechtquote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef Szura het volgende:
Verbeek die toen het veld afliep ‘vanwege de veiligheid’![]()
Vorige week ook al.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
Flash die na 12en gaat pitten, wow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Gister ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is alweer 10 jaar geleden volgens mij
Denk Janssenquote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke Ajacied is dat op de achtergrond?
Ja maar het was lulkoek dat het vanwege de veiligheid was, want hij vertrok pas toen de rode kaart werd getrokkenquote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vond het een belachelijke beslissing en terecht
febo theoquote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Theo?quote:Op donderdag 23 december 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt ja. Weet nog dat ik toen met mijn examenklas naar Londen was, dat is ook alweer tien jaar terug dus.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is alweer 10 jaar geleden volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |