Was in eerste instantie een Franse Youtuber en was vooral een “troll” nummer. Snap op zich wel dat dat een juryselectie niet doorkomt als je bijbehorende Youtubeviews niet kent.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:39 schreef aarontje112 het volgende:
Huh hoort dat nummer met 25 miljoen views nou niet bij die 45? Wat denken ze daar in Roemeni
Ah okay, snapte het al niet helemaalquote:Op donderdag 23 december 2021 08:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was in eerste instantie een Franse Youtuber en was vooral een “troll” nummer. Snap op zich wel dat dat een juryselectie niet doorkomt als je bijbehorende Youtubeviews niet kent.
Iemand op Reddit heeft er toch nog een aantal gevonden die wel op youtube staanquote:Op donderdag 23 december 2021 10:01 schreef Momo het volgende:
Volgens mij hebben de nummers die al online te horen waren het niet gehaald?
Ik vind dit echt heel goed gezongen.quote:
Deze was mij eerder niet zo opgevallen, maar dit komt live wel goed uit de verfquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik verwacht dat jij deze ook wel kan waarderen @:Momo?
Doet het ook goed qua views.
Vanmiddag """even""" allemaal bekeken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:20 schreef aarontje112 het volgende:
Op het YouTube kanaal van de Roemeense omroep zijn alle audities geplaatst. Dit vind ik ook nog niet zo slecht:
Malere was in eerste instantie al niet voor de beste 46 gekozen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:18 schreef Momo het volgende:
Maar geen goed teken dat Malere gered moest worden door het publiekEn geen Top of the Rainbow
Nee het is andersom: die 5 publieksplekken waren de eerste die gekozen zijn, die andere 15 zijn “gered” door de jury. Als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:18 schreef Momo het volgende:
Maar geen goed teken dat Malere gered moest worden door het publiekEn geen Top of the Rainbow
Ah ok, sowieso is er veel gered door de jury's dan. We weten nu niet of de jury Malere in hun top 15 had.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee het is andersom: die 5 publieksplekken waren de eerste die gekozen zijn, die andere 15 zijn “gered” door de jury. Als ik het goed begrijp.
Nee, zullen we zaterdag snel genoeg weten denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah ok, sowieso is er veel gered door de jury's dan. We weten nu niet of de jury Malere in hun top 15 had.
Zal ik je taggen als ik het zie?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:24 schreef Momo het volgende:
Ik heb nog nergens een running order gezien, geen idee wanneer Malere komt
quote:
Volgens deze site als 17equote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]Al zal het vast zijn als de uitslagen van Estland, Letland, Litouwen en Oekraine allemaal tegelijk komen
Van de 20 is dat bijna aan het eind dusquote:
Dat haar verven is toch behoorlijk mis gegaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:40 schreef H_T het volgende:
Een van de zangeressen heeft opvallend rood haar en meerdere bandleden hebben opvallend rode handen. Nummer kan er mee door, weinig bijzonders maar ook niet gruwelijk slecht
Precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat haar verven is toch behoorlijk mis gegaan
Is het nog bezig?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:41 schreef H_T het volgende:
Toch minder leuk zo'n topic als je de enige bent
Ja, maar er is nu een reclameblok aan de gang. De vorige duurde 10 minuten, dus je hoeft je niet te haastenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar er is nu een reclameblok aan de gang. De vorige duurde 10 minuten, dus je hoeft je niet te haasten
Mooi, kan ik even uitvogelen hoe die site van hun in elkaar zit, want ik zie nu alleen iets waar ik attentie voor moet hebben oid.quote:
Je kan ook escplus kijken he eventueel als het niet lukt, ik kom zo na de uitslag in Letlandquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Mooi, kan ik even uitvogelen hoe die site van hun in elkaar zit, want ik zie nu alleen iets waar ik attentie voor moet hebben oid.
Ik kijk via ESC-Plus, want na het eerste uur kreeg ik ook een melding in het Roemeens over waarom ik niet kon kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Mooi, kan ik even uitvogelen hoe die site van hun in elkaar zit, want ik zie nu alleen iets waar ik attentie voor moet hebben oid.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan ook escplus kijken he eventueel als het niet lukt, ik kom zo na de uitslag in Letland
Dat zal idd moeten, op hun eigen site zit een locatiebeperking. Geen uitzendrechten voor dit land.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk via ESC-Plus, want na het eerste uur kreeg ik ook een melding in het Roemeens over waarom ik niet kon kijken
Neuhquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef NailQueen het volgende:
De finales gingen mij even voor. Heb ik nog wat gemist?
Een beetje Nightwish vibesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit vind ik best prima klinken, wat violen, beetje duister
Jaquote:
Jep, we zijn straks 3 jaar verderquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Within Temptation/Evanescence trouwens weer uitgesteld he
Zo komt Cezar (ja die Cezar)quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:27 schreef NailQueen het volgende:
We zijn een half uur verder: Heb ik nog iets gemist?
Echt bizarquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:28 schreef Momo het volgende:
Zo te zien hebben ze alle favorieten aan het eind gezet speciaal voor ons
Ik kreeg van de week ook een mail waarvan ik al verwacht had dat ik die zou krijgen.quote:
Toen ik het wist, zag ik het. En ik herkende zijn stem toen hij de hoogte in gingquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Het is dat jullie zeggen dat dit Cezar is, anders had ik hem niet herkend.
En om eerlijk te zijn... nog steeds niet.
Die zijn geoblockedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:35 schreef molloot200 het volgende:
Hallo! Is hier ook nog een andere link voor dan alleen ESC plus?
In welke browser?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
SadESC plus loopt vaak vast bij mij
Eerder vanavond zag ik op ESC-plus een soort schakelprogramma met een Twitch-stream. Die hebben vast niet veel te schakelen nu, misschien is dat nog een optiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gebruik Firefox inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In welke browser?
In firefox is het bij mij ook niet te doen, in chrome is hij alleen nogal traag, maar loopt de stream verder prima (in klein scherm)
Bij mij ook vanavond heel vaak, maar tot nu toe nog helemaal niet! Ik heb de rest van de linkjes ook weggeslikt, misschien scheelt dat watquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Roemeens is dan ook gewoon een van de Romaanse talen (zoals de naam zegt)quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:37 schreef usagi414 het volgende:
Ik geloof dat @:NailQueen de opmerking maakte bij Moldavi dat het wel erg Italiaans klinkt.
Bij Roemeni valt het mij ook weer op.
2 tegen 1, meeste stemmen gelden, firefox is het probleem.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal geen problemen in Firefox bijna
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh is het tijd voor Malere?
quote:
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh is het tijd voor Malere?
Misschien kunnen ze het op een akkoordje gooien, dat ze die man thuislaat en dat die zangeres het nummer alleen met die dino doet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:48 schreef Momo het volgende:
Ik ben bang dat de jury dit gaat vermoorden vanavond
Ik begrijp @Momo en @molloot200 ook wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaa dit is leukLekker hard en lekkere folklore
En dan hadden wij Thijs van Leer met z`n dwarsluit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:54 schreef Momo het volgende:
Als je iets anders wil luisteren in deze pauze
Thijs van Leer speelt nog steeds dwarsfluit met Ayreon de laatste jarenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan hadden wij Thijs van Leer met z`n dwarsluit.
Weltrusten!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:59 schreef Sableheart het volgende:
Het is voor mij genoeg geweest voor vanavond. Deze pauze duurt me iets te lang. Welterusten allemaal!
* usagi414 Gaat zich even verder verdiepen in Ayreonquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Thijs van Leer speelt nog steeds dwarsfluit met Ayreon de laatste jaren
quote:E-an-na - Malere 10124
Dora Gaitanovici - Ana 3218
VIZI - Sparrow 2753
Oana Tăbultoc - Utopia 2629
Mălina - Prisoner 2336
Gabriel Basco - One night 2140
Andra Oproiu - Younique 1860
Andrei Petruş - Take me 1650
Cream, Minodora şi Diana Bucşă - Romnia mea 1497
Outflow - Running in Circles 1430
Aldo Blaga - Embers 1423
Dan Helciug - 241 1271
Aris - Do Svidaniya 1110
VANU - Never give up 1084
Belachelijk systeem helaasquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:04 schreef Momo het volgende:
Volgens mij is het niet positief nee
Vergeet niet de televote, maar die telt nu niet meeDaar had Malere zo een groot gat op de rest
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:03 schreef NailQueen het volgende:
Het zal wel een plottwist zijn als Freek Vonk in het dinopak zit.
Ayreon (Arjen) heeft ook veel met Jorn gewerktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
* usagi414 Gaat zich even verder verdiepen in Ayreon
Ja. Het was interessant toen ze begon, maar het duurde me wel wat te lang.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:08 schreef Momo het volgende:
Deuntje is hier wel geinig, maar wel te laf een beetje
Ik heb morgen iets te doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ayreon (Arjen) heeft ook veel met Jorn gewerkt
Ik heb het niet direct als Italiaans herkend.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
Dat van net klonk wel echt Italiaans trouwens
Klopt, allebei Romaanse talen, dus kan al gauw op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb het niet direct als Italiaans herkend.
Ik weet wel dat Roemeens en Italiaans op sommige vlakken best dicht bij elkaar liggen.
Ja was het volgens mij ook want die mevrouw kon geen Roemeens in de postcard dus ik denk wel dat het een andere taal was (en dan gok ik ook Italiaans).quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt, allebei Romaanse talen, dus kan al gauw op elkaar lijkenMaar kreeg even het idee dat er cht iets Italiaans tussen zat.
Weet het ook niet precies, want ken de tekst niet
Tot zo als je weer bovengronds komtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben even afwezig want er is De Mol BE nieuwsTot zo
Scheelt wel tijd met tekstschrijven als je af en toe yodelahiho kan invoegenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Lijkt me wel vervelend als je in elk nummer van jezelf een jodel moet stoppen omdat dat je trademark is
Godzijdankquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit is ernstig. Ik dacht dat Ilinca weer als deelneemster meedeedMaar dit is dus een intervalact
#IlincaTooquote:
Ze is de hele avond al de hostquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit is ernstig. Ik dacht dat Ilinca weer als deelneemster meedeedMaar dit is dus een intervalact
We worden oud, Ik dacht hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ok ik ga mezelf even ondergravenquote:
Samen oud met Usagiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We worden oud, Ik dacht hetzelfde.
Ilinca doet een ESF-medleyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Elke keer weer een leuke verrassing, zo'n crash.![]()
Zit ik weer minutenlang dingen opnieuw op te starten en te laden, zo te lezen heb ik nog best wat gemist.
Stukjes koek, hoop ik dan?quote:
Pardon?quote:
FUCK MIJN AUTOCORRECTquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Stukjes koek, hoop ik dan?
Ja, wat ze nu doet hoor ik ook, ik ben immers weer terug.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ilinca doet een ESF-medley![]()
Ze doet nu de Netta kippengeluiden maar dan jodelend
Welkom terugquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, wat ze nu doet hoor ik ook, ik ben immers weer terug.
Nooouuhoouuuquote:
Zeker omdat het, imo iig, bij lange na niet hun beste ding is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:38 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds sneu dat dit Maneskins grootste hit is met zo'n goede backlog
Tja, bekende cover...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker omdat het, imo iig, bij lange na niet hun beste ding is.
Een cover van zowel Zitti e Buoni als Beggin' door Ilincaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik was compleet afgeleid door wat anders. Ik heb maneskin gemist?
Dacht het ook even, misschien stukje miscommunicatie tussen regisseur en de persoon aan de knopjes.quote:
Ik leef nog.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:39 schreef Momo het volgende:
@:usagi414 is ondertussen in de Ayreon tunnel gevallen
Niet van die moeilijke vragen stellen he!quote:
Deze theorie ga ik opschrijven in mijn molboekje!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als ik hier iets uit op kan maken dan is het wel dat je de meeste kans maakt als je in het zwart gekleed gaat.
Ik denk dat je beter naar de mensen kan luisteren dan naar 3 juryleden, Roemeni...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Deze zijn gekwalificeerd qua televote stemmen:
E-an-na - Malere 10124
Dora Gaitanovici - Ana 3218
VIZI - Sparrow 2753
Oana Tăbultoc - Utopia 2629
Mălina - Prisoner 2336
Gabriel Basco - One night 2140
Andra Oproiu - Younique 1860
Andrei Petruş - Take me 1650
Cream, Minodora şi Diana Bucşă - Romnia mea 1497
Outflow - Running in Circles 1430
Aldo Blaga - Embers 1423
Dan Helciug - 241 1271
Aris - Do Svidaniya 1110
VANU - Never give up 1084
Eugenia Nicolae feat Cazanoi Brothers - Doina 1042
Alina Amon - Without you 985
Romeo Zaharia - Until the fight is over 915
Miryam - Top of the rainbow 902
Roberta-Maria Popa - Indigo 896
Alexa - Hoodies and Cold Nights 863
WRS - Llamame 842
Stelian - Remember 839
Cezar Ouatu - For everyone 598
Carmen Trandafir - Măşti 588
Eliza G - The other half of me 566
MISE - Guilty 537
Leyah - I'll be fine 534
Andrea Stocchino - Avere paura 502
Letiţia Moisescu - Mirunica 500
Giulia-Georgia - Find your way 457
Alex Parker feat. Bastien - All this love 453
Bogdan Dumitraş - Sign 444
Forţele de muncă - Hai afară, frate! 420
Sophia - Beautiful lies 410
Ana - Youngster 380
Othello - You're worthy 329
Olivia Miheţ - Fragile 274
Ayona - Let me come to you 254
Jessie - Regret 251
Petra - Ireligios 218
Kyrie Mendl - Hurricane 148
Ciro De Luca - Imperdonabile 147
Seeya - Save me 71
Ivel - Neverending 25
FABI - That way 4
Ik voorspel een petitie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Deze zijn gekwalificeerd qua televote stemmen:
E-an-na - Malere 10124
Vreemd.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:25 schreef Momo het volgende:
Nu we toch over rigged hebben in Oekraine, ik vermoed ook zeer dat hier ook zoiets is gebeurd.
Letterlijk elke favoriet behalve Dora is eruit gevlogen deze ronde
[ twitter ]
Dit waren letterlijk de kandidaten met de meeste views op YouTube.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon raar hoor
Ik vind het best een goede entry, maar denk eigenlijk niet dat het een qualifer is.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vreemd.
Maar zou ik niet erg vinden want ik vind het lied van Dora best goed (m’n nummer 2 uit deze voorronde)
Nee, maar dat waren die anderen ook niet denk ik (behalve Malere).quote:Op zondag 13 februari 2022 10:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het best een goede entry, maar denk eigenlijk niet dat het een qualifer is.
Dat wordt een latertje.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gastoptredens deze zaterdag, leuk
Dit klopt toch niet. Ik las overal dat de publieksstem "het zesde jurylid is". Wat neer zou komen op 17% publiek en 83% jury. Waarschijnlijk heeft het publiek dus niks te zeggen maar het is niet een 100% totale jurybeslissing.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:19 schreef Momo het volgende:
De winnaar wordt morgen bepaald door enkel een jury (Hallo scam)
Ah op eurovisionworld lees ik enkel jury, maar misschien is dat een sarcastisch statementquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit klopt toch niet. Ik las overal dat de publieksstem "het zesde jurylid is". Wat neer zou komen op 17% publiek en 83% jury. Waarschijnlijk heeft het publiek dus niks te zeggen maar het is niet een 100% totale jurybeslissing.
Dit is dat poepsysteem waardoor in 2019 Ester Peony won over Laura Bretan (Dear Father) dankzij de Wiwi's.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah op eurovisionworld lees ik enkel jury, maar misschien is dat een sarcastisch statement
Laura Bretan was toch dat rare homo fobische kind? Dan had ik toch veel liever Ester.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is dat poepsysteem waardoor in 2019 Ester Peony won over Laura Bretan (Dear Father) dankzij de Wiwi's.
Ja, maar dat even buiten beschouwing houdend, had die Laura toen 13 (!!) keer zo veel televotes gekregen als Ester. Het stemsysteem klopt dan van geen kanten lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laura Bretan was toch dat rare homo fobische kind? Dan had ik toch veel liever Ester.
Die eerste drie zou ik als inzending best wel prima vinden.quote:
Zong hij ook maar net zo goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:30 schreef koffieleuk het volgende:
Meende even dat Barbari Pravi er was, de jongen die nu bezig is heeft exact hetzelfde kapsel.
Ja precies, die backing track nu schreeuwt demo nummer...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ja klinkt behoorlijk! Vind de styling ook wel passen.
Ze hadden nog ietwat budget over voor een revamp, hopelijk haalt dat wat uit.
Stefan en Andrea zijn de echtenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:03 schreef joko97 het volgende:
Oke dikke minpunten voor de playback weer..
ughquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |