Tot zo als je weer bovengronds komtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben even afwezig want er is De Mol BE nieuwsTot zo
Scheelt wel tijd met tekstschrijven als je af en toe yodelahiho kan invoegenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Lijkt me wel vervelend als je in elk nummer van jezelf een jodel moet stoppen omdat dat je trademark is
Godzijdankquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit is ernstig. Ik dacht dat Ilinca weer als deelneemster meedeedMaar dit is dus een intervalact
#IlincaTooquote:
Ze is de hele avond al de hostquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit is ernstig. Ik dacht dat Ilinca weer als deelneemster meedeedMaar dit is dus een intervalact
We worden oud, Ik dacht hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Oké ik ga mezelf even ondergravenquote:
Samen oud met Usagiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We worden oud, Ik dacht hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |