Van de 20 is dat bijna aan het eind dusquote:
Dat haar verven is toch behoorlijk mis gegaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:40 schreef H_T het volgende:
Een van de zangeressen heeft opvallend rood haar en meerdere bandleden hebben opvallend rode handen. Nummer kan er mee door, weinig bijzonders maar ook niet gruwelijk slecht
Precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat haar verven is toch behoorlijk mis gegaan
Is het nog bezig?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:41 schreef H_T het volgende:
Toch minder leuk zo'n topic als je de enige bent
Ja, maar er is nu een reclameblok aan de gang. De vorige duurde 10 minuten, dus je hoeft je niet te haastenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar er is nu een reclameblok aan de gang. De vorige duurde 10 minuten, dus je hoeft je niet te haasten
Mooi, kan ik even uitvogelen hoe die site van hun in elkaar zit, want ik zie nu alleen iets waar ik attentie voor moet hebben oid.quote:
Je kan ook escplus kijken he eventueel als het niet lukt, ik kom zo na de uitslag in Letlandquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Mooi, kan ik even uitvogelen hoe die site van hun in elkaar zit, want ik zie nu alleen iets waar ik attentie voor moet hebben oid.
Ik kijk via ESC-Plus, want na het eerste uur kreeg ik ook een melding in het Roemeens over waarom ik niet kon kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Mooi, kan ik even uitvogelen hoe die site van hun in elkaar zit, want ik zie nu alleen iets waar ik attentie voor moet hebben oid.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan ook escplus kijken he eventueel als het niet lukt, ik kom zo na de uitslag in Letland
Dat zal idd moeten, op hun eigen site zit een locatiebeperking. Geen uitzendrechten voor dit land.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk via ESC-Plus, want na het eerste uur kreeg ik ook een melding in het Roemeens over waarom ik niet kon kijken
Neuhquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef NailQueen het volgende:
De finales gingen mij even voor. Heb ik nog wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |