In welke browser?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
SadESC plus loopt vaak vast bij mij
Eerder vanavond zag ik op ESC-plus een soort schakelprogramma met een Twitch-stream. Die hebben vast niet veel te schakelen nu, misschien is dat nog een optiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gebruik Firefox inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In welke browser?
In firefox is het bij mij ook niet te doen, in chrome is hij alleen nogal traag, maar loopt de stream verder prima (in klein scherm)
Bij mij ook vanavond heel vaak, maar tot nu toe nog helemaal niet! Ik heb de rest van de linkjes ook weggeslikt, misschien scheelt dat watquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Roemeens is dan ook gewoon een van de Romaanse talen (zoals de naam zegt)quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:37 schreef usagi414 het volgende:
Ik geloof dat @:NailQueen de opmerking maakte bij Moldavië dat het wel erg Italiaans klinkt.
Bij Roemenië valt het mij ook weer op.
2 tegen 1, meeste stemmen gelden, firefox is het probleem.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal geen problemen in Firefox bijna
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh is het tijd voor Malere?
quote:
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh is het tijd voor Malere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |