Klopt, heeft ze best een tijd in gespeeld als het vriendinnetje van Junior. Rol werd toen overgenomen door Anna Speller van K-Otic toen ze zwanger werd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Onderweg naar Morgen volgens mij
Jaaaaaaaa kloptquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Onderweg naar Morgen volgens mij
Heb je de batsbajonet ook nog even ter hand genomen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:45 schreef Djeez het volgende:
Ik krijg altijd een stijfje als Milfjoeska op tv is
Ik kreeg net spontaan een stijfje, dus de heks is Miljuschka
En ze is naar mexico gewest met de oude mannen. In een programma.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:40 schreef ook_gek het volgende:
olcay gulsen
make up
Hotter than my dochter ( rood haar )
Zachte G meende ik te horen
Klein rolletje in de bold and the beautiful
Ze kookt altijd pittig ( picanto )
Kloptquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:45 schreef SiGNe het volgende:
Miljuschka heeft ook dat snackmasters gepresenteerd
Uiteraard 👍🏻quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je de batsbajonet ook nog even ter hand genomen?
Doet wel aan Padel toch?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:50 schreef Momo het volgende:
Arjen Robben ofzo zou wel hilarisch zijn.
Jaaaquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:50 schreef Momo het volgende:
Die komt uit Grunn. Niet uit frieslandquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:50 schreef Momo het volgende:
Moeten al die hints kloppen ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die komt uit Grunn. Niet uit friesland
Nee, zitten ook een aantal valse tussen.quote:
Volgens de kaart lag dat eiland in de Indische Oceaan, en daar ligt Robbeneiland niet.quote:
Al die 'influencers'quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:55 schreef H_T het volgende:
Bokshandschoenen zou nog kunnen slaan op Boxing Influencers, dan is heel veel van dat tuig ook ineens een optie
De Nederlandse boksers die ik ken zijn een stuk groter. Ik verwacht meer dat het met Boxing Influencers te maken gaat hebbenquote:
Ik ken ze niet en vind het prima om dat zo te houdenquote:
Dat zei ik net ookquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:55 schreef H_T het volgende:
Bokshandschoenen zou nog kunnen slaan op Boxing Influencers, dan is heel veel van dat tuig ook ineens een optie
Klinkt logisch. We hebben er nu 3 gehad en zijn ongeveer op de helft, maar we moeten nog een sing-off en een onthullingquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:01 schreef Momo het volgende:
15 kandidaten, dus deze avond 5 kandidaten?
Dat kan heel goedquote:
Ja 5, werd aan het begin verteld.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:01 schreef Momo het volgende:
15 kandidaten, dus deze avond 5 kandidaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |