Die komt uit Grunn. Niet uit frieslandquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:50 schreef Momo het volgende:
Arjen Robben ofzo zou wel hilarisch zijn.
Moeten al die hints kloppen ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die komt uit Grunn. Niet uit friesland
Nee, zitten ook een aantal valse tussen.quote:
Volgens de kaart lag dat eiland in de Indische Oceaan, en daar ligt Robbeneiland niet.quote:
Al die 'influencers'quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:55 schreef H_T het volgende:
Bokshandschoenen zou nog kunnen slaan op Boxing Influencers, dan is heel veel van dat tuig ook ineens een optie
De Nederlandse boksers die ik ken zijn een stuk groter. Ik verwacht meer dat het met Boxing Influencers te maken gaat hebbenquote:
Ik ken ze niet en vind het prima om dat zo te houdenquote:
Dat zei ik net ookquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:55 schreef H_T het volgende:
Bokshandschoenen zou nog kunnen slaan op Boxing Influencers, dan is heel veel van dat tuig ook ineens een optie
Klinkt logisch. We hebben er nu 3 gehad en zijn ongeveer op de helft, maar we moeten nog een sing-off en een onthullingquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:01 schreef Momo het volgende:
15 kandidaten, dus deze avond 5 kandidaten?
Dat kan heel goedquote:
Ja 5, werd aan het begin verteld.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:01 schreef Momo het volgende:
15 kandidaten, dus deze avond 5 kandidaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |