SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Een echte Rus.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:44 schreef The_Undertone het volgende:
Koltsov is echt zo'n kroegvechter die iedereen die hem aankijkt op z'n bek timmert
En precies dan gaat ie beginnenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:44 schreef engine het volgende:
Die gekke Rus heeft wel wat minder maniertjes vandaag.
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:46 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
En precies dan gaat ie beginnen
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:47 schreef The_Undertone het volgende:
Volgens Brian Raman is Koltsov een topgozer en comedian
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Was wel mijn fout hoor. (net ook al)quote:Op woensdag 22 december 2021 21:48 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Tweet kwam niet door, nu wel
Hier staat een overbodig woord in.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Marcel is echt heel kut vanavond.
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Marcel is echt heel kut vanavond.
Ik ook. Lang genoeg gewacht nu.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we het verdiend hebben.
Lekkere witte kerst naar binnen snuiven en dan gaanquote:Op woensdag 22 december 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
Dirk zit met Kerst lekker thuis.
Pompen bij de kerstboom.
Klaassen als middenvelder die veel aan de bal zou moeten komen is altijd kut. Hij staat weer ouderwets op de minste balcontacten en, op Haller na, de minste passes.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:51 schreef Szura het volgende:
Stelling: Middenveld met Klaassen-Berghuis is kut
Zo kan je ook een witte kerst creerenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekkere witte kerst naar binnen snuiven en dan gaan
Zit alleen maar op z’n goaltje te azen met z’n loopactiesquote:Op woensdag 22 december 2021 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klaassen als middenvelder die veel aan de bal zou moeten komen is altijd kut. Hij staat weer ouderwets op de minste balcontacten en, op Haller na, de minste passes.
De kans is dit jaar trouwens best groot op een witte kerst.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekkere witte kerst naar binnen snuiven en dan gaan
Niet waar. Misschien een beetje drek in het noorden, that it.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
De kans is dit jaar trouwens best groot op een witte kerst.
En dan heb ik het over sneeuw. Echte sneeuw.
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet waar. Misschien een beetje drek in het noorden, that it.
Dit kan nietquote:Op woensdag 22 december 2021 22:00 schreef Caland het volgende:
Die Rus gooit zijn dubbels met BUK-achtige precisie
Morgen Meulenkampfquote:Op woensdag 22 december 2021 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dirk mag 27 december aanschuiven in studio
en hij gooit gelijk 180 x2.quote:
FvD denkt pas als derde aan sneeuw bij ‘witte kerst’.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
De kans is dit jaar trouwens best groot op een witte kerst.
En dan heb ik het over sneeuw. Echte sneeuw.
Hoi Ron we gaan eerst het interview uitzenden en daarna de wedstrijd zelf nog even herhalen.quote:
Meulenkamp moet je gewoon doodzwijgen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoi Ron we gaan eerst het interview uitzenden en daarna de wedstrijd zelf nog even herhalen.
En, hoe vond je het zelf gaan?
Er komen tribunalen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:00 schreef Caland het volgende:
Die Rus gooit zijn dubbels met BUK-achtige precisie
De hele wedstrijd van Dirk is een gifje.quote:
Daar worden bekjes geslagenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:03 schreef Tagliano het volgende:
Mocht Dirk verliezen heb ik wel ongenadig veel zin in het interview
Of het restant van zijn pauze ritueelquote:Op woensdag 22 december 2021 22:03 schreef BB-King het volgende:
Dirk peutert bijna een aubergine uit zijn neus.
Hoe dan ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:03 schreef Tagliano het volgende:
Mocht Dirk verliezen heb ik wel ongenadig veel zin in het interview
Dansen na afloop daarentegen..quote:Op woensdag 22 december 2021 22:04 schreef The_Undertone het volgende:
Conclusie is duidelijk, mensen die 'dansend' opkomen verliezen
Laat je vlaggetje maar in de steekquote:Op woensdag 22 december 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even shoppen, tot bij de volgende pot
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Plottwist, jij bent de vriendin van @:poepz0r!
Dit was een intikkertje.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
Je zat er boenk op @:el-stinho
Op wat losse flodders na werd Willem II nauwelijks gevaarlijk. 'We speelden vandaag geen goede steekbal, losten geen schot op goal en gaven niet op het juiste moment de voorzet. Op zulke momenten ontbreekt het ons aan dat beetje overzicht en creativiteit.'
Volgens Grim had zijn ploeg moeite met de vijfmansdefensie van de bezoekers. 'Dat is bij iedere ploeg die zo speelt lastig en vraagt kwaliteit om daar doorheen te voetballen. Ook daar horen dingen als op het juiste moment aansluiten bij. Dat is op dit moment niet honderd procent aanwezig in dit team.'
Ik vind dit lastig.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een Belg en een Ethiopiër zijn Sportman en Sportvrouw van Nederland geworden.
Multicultureel landquote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je je vriendin al zo ver gekregen dat de tv aan mag tijdens het wijn drinkenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
We kunnen al voorzichtig beginnen met Dirk uitzwaaien zie ik. Hoe staat volksmenner Boris zich te gedragen?
Het antwoord is jaquote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik schakel net in na pubquiz van mn werk, speelde Dirk zo slecht of wat is er aan de hand?
Matig ja, het is wel een leuke show.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik schakel net in na pubquiz van mn werk, speelde Dirk zo slecht of wat is er aan de hand?
Zekerquote:Op woensdag 22 december 2021 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je je vriendin al zo ver gekregen dat de tv aan mag tijdens het wijn drinken
Opkomst was geweldig.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
speelde Dirk zo slecht of wat is er aan de hand?
Kijk eens aan, wijntjes gingen hard>quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
We kunnen al voorzichtig beginnen met Dirk uitzwaaien zie ik. Hoe staat volksmenner Boris zich te gedragen?
hihiquote:
Nober met het schuim op de bek?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dat zag ik op Twitter. Wel mooi. Liever The Asp dan Joe Murnan. goed ventje die Nathanquote:Op woensdag 22 december 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:Scorpion_17 The Asp is ook ontzettend ontsnapt.
2e fles gaat zo openquote:Op woensdag 22 december 2021 22:10 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Kijk eens aan, wijntjes gingen hard>
Uiteraard.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nober met het schuim op de bek?
"Sport"quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Koe in de kut kijken genot @Poepz0rquote:Op woensdag 22 december 2021 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK wenst Fatima en Wappiez0r veel succes.
geen Bean helaas. Dan maar Psycho Beanquote:Op woensdag 22 december 2021 22:13 schreef Chippiegang het volgende:
Dit wordt wel diep in de nacht!!
Joe Murnan?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:13 schreef bechirti het volgende:
Er kan geen darter meer normaal dien tegenwoordig
Echt verschrikkelijk die agressieve overacting Inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2021 22:13 schreef bechirti het volgende:
Er kan geen darter meer normaal dien tegenwoordig
Gay forum is een deur verder.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Antony is zo ontzettend lekker op de eerste meters
Genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |