Multicultureel landquote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een Belg en een Ethiopiër zijn Sportman en Sportvrouw van Nederland geworden.
Heb je je vriendin al zo ver gekregen dat de tv aan mag tijdens het wijn drinkenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
We kunnen al voorzichtig beginnen met Dirk uitzwaaien zie ik. Hoe staat volksmenner Boris zich te gedragen?
Het antwoord is jaquote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik schakel net in na pubquiz van mn werk, speelde Dirk zo slecht of wat is er aan de hand?
Matig ja, het is wel een leuke show.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik schakel net in na pubquiz van mn werk, speelde Dirk zo slecht of wat is er aan de hand?
Zekerquote:Op woensdag 22 december 2021 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je je vriendin al zo ver gekregen dat de tv aan mag tijdens het wijn drinken
Opkomst was geweldig.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
speelde Dirk zo slecht of wat is er aan de hand?
Kijk eens aan, wijntjes gingen hard>quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
We kunnen al voorzichtig beginnen met Dirk uitzwaaien zie ik. Hoe staat volksmenner Boris zich te gedragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |