abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202759063
Bobobobobob
Spoilers!
pi_202759109
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik ga het morgen pas eten als lunch. Vrijdag de rest.

Dat meisje dat bij de kraam stond was echt de traagste ever. Het was een ware marteling om haar te zien werken. Nul snelheid en vooral nul klantvriendelijkheid.
Dat langzame heb ik nu echte elke keer bij verschillende mensen gehad. :') Al is de man die er vaak staat wel heel vriendelijk. Maar tempo zit er nooit in.
  woensdag 22 december 2021 @ 20:36:39 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202759134
Waarom is konijn zo duur tegenwoordig? :(

Vrieger aten we het gewoon op een doordeweekse dag (nou ja, niet speciaal met kerst i.i.g.).

En meestal vond ik het nogal droog vlees ook..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202759198
Het was een mooie dag O+

pi_202759237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat langzame heb ik nu echte elke keer bij verschillende mensen gehad. :') Al is de man die er vaak staat wel heel vriendelijk. Maar tempo zit er nooit in.
Wat een verschrikking zeg. Dit was echt een van de traagste mensen die ik ooit heb gezien. Ik zou het niet eens na kunnen doen, zo erg was het.
Op een ander moment had het vermakelijk kunnen zijn.

Ik zag ook veel mensen met een doosje gözleme lopen, dat zag er heel goed uit. Dat wil ik volgende keer :9
Spoilers!
pi_202759466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]
.
Hier kwam de gözleme vandaan. Die hele kaart ziet er geweldig uit. Geen wonder dat het zo druk was bij die kraam.
Spoilers!
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 20:53:21 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202759490
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wij eten ook konijn 1 dag. Wat is dat duuuuur tegenwoordig (wij hebben geen groothandelspassen) 😱

Geen idee wat ie kost, dat zien we dan wel.

De groothandel is niet per definitie goedkoper hoor. Wel een ruim assortiment en personeel met warenkennis :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 december 2021 @ 21:05:19 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202759823
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen idee wat ie kost, dat zien we dan wel.

De groothandel is niet per definitie goedkoper hoor. Wel een ruim assortiment en personeel met warenkennis :Y
Ik was bij de Makro begin van de maand. Het is net een supermarkt tegenwoordig. :{ Mijn vorige bezoek was 15 jaar geleden oid :P
Sligro is nog echt een groothandel zoals ik een groothandel in gedachten heb. De toko's bij Duivendrecht dus :s)

[ Bericht 5% gewijzigd door borisz op 22-12-2021 21:19:13 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202760190
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hier kwam de gözleme vandaan. Die hele kaart ziet er geweldig uit. Geen wonder dat het zo druk was bij die kraam.
Ja, is inderdaad altijd druk. Is een keten, zit op meerdere plekken. Wel erg lekker, ja. :9 Rij gaat overigens altijd wel snel.
pi_202760349
De traagheid is overigens één van de redenen dat ik altijd voor de pakketjes kies bij de Cigkoftem. Dat zou makkelijker en sneller moeten zijn, maar zelfs dat krijgen ze heel langzaam voor elkaar. En er heeft blijkbaar ook nog nooit iemand bedacht dat je sommige dingen echt wel kan voorbereiden, zoals vast wat cupjes met saus vullen.
pi_202760611
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:25 schreef Myraela het volgende:
De traagheid is overigens één van de redenen dat ik altijd voor de pakketjes kies bij de Cigkoftem. Dat zou makkelijker en sneller moeten zijn, maar zelfs dat krijgen ze heel langzaam voor elkaar. En er heeft blijkbaar ook nog nooit iemand bedacht dat je sommige dingen echt wel kan voorbereiden, zoals vast wat cupjes met saus vullen.
Die kerel in Dordrecht was echt snel. En dat terwijl ik er nog voor openingstijd was en die zaak vol dozen sla enzo stond.

Ik verwonderde me ook over die cupjes saus ja _O- Dan heb je zo'n simpel product en kleine kaart en dan kan je het nog steeds niet aan _O-
Spoilers!
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 21:37:15 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202760645
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:05 schreef borisz het volgende:

[..]
Ik was bij de Makro begin van de maand. Het is net een supermarkt tegenwoordig. :{ Mijn vorige bezoek was 15 jaar geleden oid :P
Sligro is nog echt een groothandel zoals ik een groothandel in gedachten heb. De toko's bij Duivendrecht dus :s)
Ik ben nog nooit bij de Makro geweest, ik zag deze week op tv dat de familie Gillis in de (Belgische) Makro was, ik zag veel klein verpakkingen. Soms is het onhandig voor, ik moest ook nog een pot kersen hebben. Die kun je alleen per zes kopen. Of zakken paneermeel van 2,5kg :D
pi_202760692
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ben nog nooit bij de Makro geweest, ik zag deze week op tv dat de familie Gillis in de (Belgische) Makro was, ik zag veel klein verpakkingen. Soms is het onhandig voor, ik moest ook nog een pot kersen hebben. Die kun je alleen per zes kopen. Of zakken paneermeel van 2,5kg :D
Dat kan bij de Makro allemaal in consumentenverpakkingen gekocht worden tegenwoordig. Het is inderdaad net een supermarkt.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 december 2021 @ 21:41:08 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202760737
quote:

[..]
Nou bij de Makro kon je gewoon 1 blikje tomatenblokjes kopen a 400ml.... Daar ging iets mis in mijn hoofd. Al waren de grote blikken er ook wel.
Sligro is dat niet. Of een stuk minder.

Mijn oom haalt bij de Sligo of Hanos ook altijd zijn vlees wegens goed spul. Weet alleen niet meer uit mijn hoofd welke vd twee. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202760774
Ik vind Makro en Sligro beide eigenlijk gewoon supermarkten. Hanos vind ik dan toffer spul hebben.
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 21:52:09 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202760935
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Makro en Sligro beide eigenlijk gewoon supermarkten. Hanos vind ik dan toffer spul hebben.
Hanos is een uur rijden en heb ik nooit iets van mijn aanvraag voor een pasje gehoord.

Ik weet niet hoe zulke supermarkten ze bij jullie hebben, maar ik hier hebben ze geen double cream, drooggerijpte t-bone of verse vis. Ja tilapia misschien :r
pi_202760946
*plop*

Maandag overdag en avond een rondje a la Sarabi, maar dan met kerstpakketten. Nette ronde van 260 km was dat.
Gisteren de wekker om 5.30 om te werken, door naar online vergadering, door naar collega met dienstjubileum. Zou groter feest worden, nu klein samenzijn met drie mensen en lekkere hapjes. Volgend jaar groot feest op repeat.

Vandaag thuiswerkdag en vanavond klein rondje kerstpakketten en koffie gedronken bij peettante en meteen kerstkaart afgeleverd.

Morgen laatste werkdag voor vakantie. Wekker vroeg zetten, want ik weet niet meer zeker of ze morgen of vrijdag de gasleiding om 7.30 uur komen vervangen :') Hopelijk morgen, want dan kan ik vrijdag uitslapen (en diverse bestellingen ophalen/in ontvangst nemen), maar ik ben er bang voor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 22 december 2021 @ 22:04:06 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202761233
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef Myraela het volgende:
Sligro heeft wel meer dingen die je in de super niet kan vinden.
Voor ons kerstdiner wel wat moeilijke dingen daar kunnen vinden *O*
  woensdag 22 december 2021 @ 22:10:28 #19
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202761378
quote:

[..]
Makro is ook eigenlijk niet écht een horecagroothandel, het is vooral een hypermarche op een industrieterrein waar je een pasje voor nodig hebt om binnen de regels te blijven.
De Macro in Duiven is wel erg goed verder, kom daar graag, vanmiddag was ik ff bij de Hanos in Apeldoorn, en bij Amazing Oriental in Duiven, heerlijke Toko.
  woensdag 22 december 2021 @ 22:15:24 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202761510
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Sligro heeft wel meer dingen die je in de super niet kan vinden.
Voor ons kerstdiner wel wat moeilijke dingen daar kunnen vinden *O*
Sligro heeft tijd terug mijn pas ingenomen omdat ik niet vaak genoeg kwam, maar pas na ik mijn inkopen had afgerekend. Die kunnen me wat verder.
pi_202761739
Ik heb ook veel gehaald bij de Sligro en Makro. Ik wilde eigenlijk naar de Hanks maar kwam niet meer in de buurt van west Brabant voor de pas. Zou die net zo makkelijk aan te vragen zijn als Sligro en Makro? Anders zelf maar eens aanvragen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202761748
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 22:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Sligro heeft tijd terug mijn pas ingenomen omdat ik niet vaak genoeg kwam, maar pas na ik mijn inkopen had afgerekend. Die kunnen me wat verder.
Doen ze dat :') Ik kom er ook echt maar af e tie naar nog nooit problemen mee gehad. Ook stom zeg.
pi_202762437
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Doen ze dat :') Ik kom er ook echt maar af e tie naar nog nooit problemen mee gehad. Ook stom zeg.
Ja hoor. Ik ging met een pasje van vrienden. Sligro hield het want te lang niet gebruikt (ook na betalen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202762517
Ik ga denk ik 1, max 2x per jaar naar de Sligro en dit is mij nog nooit gebeurd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202762670
Iedereen lijkt tegenwoordig ook zo'n pasje te hebben, misschien niet raar dat ze ze daarom ook weer sneller innemen.
  woensdag 22 december 2021 @ 22:56:43 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202762713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Vriendin van mij ook, wellicht is het wat van de vestiging in Apeldoorn
pi_202762759
Wat stom zeg.
pi_202763005
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 22:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb ook veel gehaald bij de Sligro en Makro. Ik wilde eigenlijk naar de Hanks maar kwam niet meer in de buurt van west Brabant voor de pas. Zou die net zo makkelijk aan te vragen zijn als Sligro en Makro? Anders zelf maar eens aanvragen.
Hanos is alleen aan te vragen als je een bedrijf in de levensmiddelen hebt.
Ik heb onlangs mijn KvK inschrijving gewijzigd dus ik ga wel een pas aanvragen. Ik hoop dat ik hem krijg.

Jij zult trouwens wel spierballen hebben gekweekt de afgelopen weken :o

Sligro Rotterdam Zuid doet ook moeilijk als je langer dan een half jaar niet komt. Ze namen ons pasje niet in maar het scheelde weinig.
Spoilers!
pi_202763145
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:39 schreef Sarabi het volgende:
Het was een mooie dag O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi zeg O+ O+ !
pi_202763245
2x janken vandaag :D
1x bij kaartje van directe collega qua tekst over mij en afgelopen maanden. Die snapt het.
(kenjenagaan in het begin, 2007 praat ik dan over, was ik altijd een beetje bang voor haar :? ze is zó lief en ze snapt mij zó goed)
En net op twitter notabene, een paard dat afscheid neemt van zijn terminaal zieke 'bazinnetje'. Zó mooi O+
pi_202763259
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hanos is alleen aan te vragen als je een bedrijf in de levensmiddelen hebt.
Ik heb onlangs mijn KvK inschrijving gewijzigd dus ik ga wel een pas aanvragen. Ik hoop dat ik hem krijg.

Jij zult trouwens wel spierballen hebben gekweekt de afgelopen weken :o

Sligro Rotterdam Zuid doet ook moeilijk als je langer dan een half jaar niet komt. Ze namen ons pasje niet in maar het scheelde weinig.
Oh nou nu kom ik tegenwoordig voornamelijk bij die in Helmond. Maar in Roosendaal heb ik ook nooit problemen gehad.

Hanos zal hem wel niet worden dan gezien het een IT bedrijf is haha.

En ja spierballen, overbelaste knieën en enkels mijn lichaam heeft het wel een beetje gehad zeg maar :+
pi_202763295
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 22:55 schreef Sarabi het volgende:
Iedereen lijkt tegenwoordig ook zo'n pasje te hebben, misschien niet raar dat ze ze daarom ook weer sneller innemen.
Dit was zeker 10 jaar geleden en ik weet niet hoe lang die vrienden er niet meer waren geweest. Van mijn vorige baan had ik een makro pas. Niemand had mij verteld dat de pas ongeldig was verklaard, kwam daar achter toen ik naar binnen wilde…niet leuk
pi_202763326
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dit was zeker 10 jaar geleden en ik weet niet hoe lang die vrienden er niet meer waren geweest. Van mijn vorige baan had ik een makro pas. Niemand had mij verteld dat de pas ongeldig was verklaard, kwam daar achter toen ik naar binnen wilde…niet leuk
Oh nee dat voelt. Jet prettig nee :{
pi_202763328
Oh en Lucky, dat wilde ik nog ff zeggen, wel gedacht (natuurlijk :+ dat is ook een soort FOK! wet) dat ik ook meega met zo ongeveer wat Annex tegen je zei.
Sterker en beter belastbaar.
Je kan van een 5 een 7 maken. :*
pi_202763367
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Oh nou nu kom ik tegenwoordig voornamelijk bij die in Helmond. Maar in Roosendaal heb ik ook nooit problemen gehad.

Hanos zal hem wel niet worden dan gezien het een IT bedrijf is haha.

En ja spierballen, overbelaste knieën en enkels mijn lichaam heeft het wel een beetje gehad zeg maar :+
Als je aannemelijk kan maken dat er een kantine is (of wat daarvoor door kan gaan) lukt het wel (voorheen in ieder geval)
pi_202763384
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Echt lullig.

Enneh, als jij zo'n last van je handen/polsen had heb je toch teveel gedaan *O* -O-
Harde, pijnlijke leerscholen :*
Dus toch nog ietsssss minder next time !
pi_202763422
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Als je aannemelijk kan maken dat er een kantine is (of wat daarvoor door kan gaan) lukt het wel (voorheen in ieder geval)
We hebben een keuken in ons huis staan met een goedgevulde koelkast _O-
pi_202763448
Heb het morgen 'druk'!
FOK!wet nr. 2, optypelen zodat het allemaal gebeurd :P

*Zuurdesembrood voor de 2e keer maken met eigen moederrrrr om het smakelijker (meer zout) en luchtiger (meer, langere rijs) te krijgen.
*Sessie van mijn 20e-30e levensjaren doorspreken/eruit gooien bij psych morgenochtend
*Veel boskippen met kaartje voor versche Australische ( :? ) schoondochter O+
*Naar zieke coll, want ik heb een extra kerstpakket die iedereen vergeten was losgepeuterd bij de artsen voor haar, dat ga ik op de bonnafooi langsbrengen

Dus. :s)
pi_202763899
Paul Newman O+ Wat een persoonlijkheid en wat een acteur. _O_

Wat goed Blues, dat je nog een kerstpakket hebt losgepeuterd.
Sterkte morgen bij de praatmevrouw. :*

Gisteravond werd nog een doosje Kerst chocolaatjes gebracht door een ‘werkgever’ van mnX. ~:)
pi_202763999
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef AnneX het volgende:
Paul Newman O+ Wat een persoonlijkheid en wat een acteur. _O_

Wat goed Blues, dat je nog een kerstpakket hebt losgepeuterd.
Sterkte morgen bij de praatmevrouw. :*

Gisteravond werd nog een doosje Kerst chocolaatjes gebracht door een ‘werkgever’ van mnX. ~:)
Wat lief!

Ik heb ook nog een piepklein leuk met uiltjes, opvouwbaar zelfgemaakt kerstboompje (gemaakt door zus, ik kreeg er 5) met een toepasselijk, geen traditioneel, feestdagenkaartje dus, maar een soort beeldhouwwerkje van ijs, van een opera, met de tekst: o.a. nieuwe perspectieven, omdat ik haar pas eind jan weer zie en ik zo blij ben met haar hulp _O_
pi_202765195
Haai, ik val even binnen met een vraagje. Ik weet dat MaximusTG een chili con carne recept had wat in de smaak viel, maar de afbeelding die ik tot dusver via search vind is niet meer te bekijken. Heeft iemand toevallig dat recept bij de hand? Scheelt mijn slaaphoofd weer verder zoeken :@ :+
  donderdag 23 december 2021 @ 07:53:09 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202765324
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 07:41 schreef Holyme het volgende:
Haai, ik val even binnen met een vraagje. Ik weet dat MaximusTG een chili con carne recept had wat in de smaak viel, maar de afbeelding die ik tot dusver via search vind is niet meer te bekijken. Heeft iemand toevallig dat recept bij de hand? Scheelt mijn slaaphoofd weer verder zoeken :@ :+
Post 4. CUL / Chili con carne (recepten?)
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 december 2021 @ 07:58:26 #43
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202765407
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:27 schreef Blues het volgende:
Heb het morgen 'druk'!

*Zuurdesembrood voor de 2e keer maken met eigen moederrrrr om het smakelijker (meer zout) en luchtiger (meer, langere rijs) te krijgen.
*Sessie van mijn 20e-30e levensjaren doorspreken/eruit gooien bij psych morgenochtend
*Naar zieke coll, want ik heb een extra kerstpakket die iedereen vergeten was losgepeuterd bij de artsen voor haar, dat ga ik op de bonnafooi langsbrengen

Welk recept gebruik jij voor de desem?
Wij zijn deze week een starter begonnen en we willen voor kerst kleine broodjes voor bij het diner bakken *O*
pi_202765409
quote:
Held! Dankjewel Lienekien O+
pi_202765757
Goedemorgen :W
Zo maar eens naar de huisarts.
pi_202765962
Gaat er vanavond iemand naar herman en alain kijken?? Kookklunzen.
speak only if it improves the silence.
pi_202766174
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:27 schreef Blues het volgende:
Heb het morgen 'druk'!

Wat ik nog wou zeggen: brood kan inderdaad luchtiger worden van langer rijzen, zeker de tweede rijs is daarin belangrijk. Pas in de oven schuiven als je je vinger er in drukt en het niet helemaal terug veert. Zie ook hier:
Te lang laten rijzen is ook niet goed, want dan zakt het brood in elkaar.

Naar mijn mening wat een brood het luchtigste maakt is de hoeveelheid water, of het procentuele aandeel water ten opzichte van meel. In het recept dat ik hier een tijd posste is het aandeel water ten opzichte van meel 65%. Hoe hoger het aandeel water, hoe luchtiger het brood (denk aan ciabatta, dat is een erg vochtig deeg), maar hoe moeilijker het is om te werken. 65%-67% vind ik nog te doen, daarboven wordt het moeilijk om te handelen.
pi_202766176
-gaap- Werk op de werkplek bij de baas vandaag.
Grote stilte. We zijn met 2.

En ja, ik houd me aan " werk zo veel mogelijk thuis " maar vandaag moet even hands on bezig met een medisch apparaat..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202766356
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Zo maar eens naar de huisarts.
Helaas zat er geen viezigheid in -O-
Ze zag wel een teruggetrokken trommelvlies dus moet een week neusspray gebruiken.
Vorige week ookal even geprobeerd maar was er misschien te voorzichtig mee.

Had een beetje gehoopt op een quick fix, maar we gaan het zien.
  donderdag 23 december 2021 @ 09:57:37 #50
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202766463
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

Vrieger aten we het gewoon op een doordeweekse dag (nou ja, niet speciaal met kerst i.i.g.).

En meestal vond ik het nogal droog vlees ook..
Hoe duur is konijn dan?
Siesta & Fiesta!
  donderdag 23 december 2021 @ 10:02:45 #51
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202766523
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

Konijn is niet duur tegenwoordig, het is alleen nu voor kerst duurder.
pi_202766780
Kkkkoud thuiswerken :X

Gasleiding wordt vervangen. Buiten is het frisser maar aan het gebonk te horen hameren de mannen zich wel warm.

Toch maar even geen kaarsjes aan tot ze klaar zijn /para
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202766804
Taffesglad buiten. :{
Langs de huizen geschuifeld tot Dora plas deed, terug geschuifeld. Moet straks met auto met Poes2 naar de DA. En vanmiddag op de fiets. En ook nog wel significant met de hond lopen.
pi_202766857
Mogge!

Brrr @Cat-astrophe, maar je kunt wel morgen uitslapen

@Blues, ja teveel gedaan inderdaad dus vandaag maar wat minder doen dan gepland. En lief van het lospeuteren van het kerstpakket

Fijn toch wel dat je geen oorontsteking hebt @Sarabi
pi_202766896
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Konijn is niet duur tegenwoordig, het is alleen nu voor kerst duurder.
Ik koop mijn rijstolie altijd voor grofweg dezelfde prijs. Nu bij beide grootgruttersketens ineens 2,- per kan duurder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202766921
Ik betaalde ineens 3,29 voor een fles Karvan Cevitam. Schrok ik ook van. :{
pi_202766944
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Brrr @:Cat-astrophe, maar je kunt wel morgen uitslapen

@:Blues, ja teveel gedaan inderdaad dus vandaag maar wat minder doen dan gepland. En lief van het lospeuteren van het kerstpakket

Fijn toch wel dat je geen oorontsteking hebt @:Sarabi
Das waar :Y
Ookal had ik misschien wel liever even kort en pijnlijk, dan een maand aanmodderen.
Maarja niets aan te doen.

Zometeen nog een grote bestelling wegbrengen (14 dozen!). En dan nog een paar dagen echt vakantie vieren *O*
pi_202766987
1 gerookt kipfiletje, ongesneden. Bij AH 3,08.
pi_202767013
@Blues “ soort beeldhouwwerkje van ijs, van een opera, ” wat staat hier nou? In post #40

@Isabeau er was een fok topic over een amerikaanse mevrouw, die een kwartier per dag het huishouden deed. Wie was dat? Jij postte daar ook wel eens.
Oa. “A shiny sink is a joy forever” oid was een uitspraak van haar.
Vraag het voor Kaatje 😎
En anders de zoekskills van @sigme

Vanmorgen af en toe eens spieken op het linkje met een kaartje waarop ik de besteller zie aanrijden over de dijk met een kerst maaltijdbox.
Dat vind ik al voorpret tussen 11 en 12. Daarna wat boodschappen doen.
pi_202767024
Fly Lady.
pi_202767031
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:43 schreef Lonaa het volgende:
Fly Lady.
Of de zoekskills van @Lonaa 😂

@Kaatje1 http://www.flylady.net/d/zones/ was een tijd een hype op fok oa.
pi_202767036
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Of de zoekskills van @:Lonaa 😂
Was gewoon parate kennis. :@ :')
pi_202767037
Maar nog steeds geen schoon huis, trouwens. :7
pi_202767073
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was gewoon parate kennis. :@ :')
Daarvoor heb je toch internet ook. Ofwel ik ‘heb’ jullie om op terug te vallen.
En de hulp w/ waarvoor ik nog een kerstpakket wil maken.
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:45 schreef Lonaa het volgende:
Maar nog steeds geen schoon huis, trouwens. :7
Zolang je jezelve niet vergiftigt. >:O

# hoofd leeg
pi_202767102
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
Daarvoor heb je toch internet ook. Ofwel ik ‘heb’ jullie om op terug te vallen.
En de hulp w/ waarvoor ik nog een kerstpakket wil maken.
[..]
Zolang je jezelve niet vergiftigt. >:O

# hoofd leeg
Nah, mijn huis is nooit smerig maar bijna altijd "niet schoon". Zand, kattenhaar, afgespoelde afwas, mount washmore in verschillende stadia, niet-dichtgeslagen-dekbed.

Het is ook geen enorme puinzooi ofzo hoor, maar er wordt wel geleefd.
pi_202767161
Zojuist even doorgelezen: bekende kreten herkennen als ‘declutteren’ doe ik iedere avond wel. En sla de 2 m2 van mn.X over oa. ongelezen kranten.
Die hoek is 1 x week aan de beurt. Oud papier.

Bed wordt altijd opengeslagen en keurig in 3 zigzag vouwen op het voeteneind, zodat hoofdeinde dekbed níet op het voeteneinde dekbed ligt.
In before hartstikke gek ja, o|O _O- oO/ 8)7
Zo’n berg dekbed vind ik leuk om te zien als ik erlangs loop.
En de term ‘babysteps’ gebruik ik voor van alles en nog wat.

** AnneX leest verder bij flylady.

Nog 6 bestellingen voor mij. Counting down.
pi_202767252
@Kaatje1 jouw engels is prima. Ook in Nederlands https://overheerlijkleven.nl/2020/07/29/fly-lady-routines-1/ of zelfs een app. w/ 🤣
pi_202767438
Zes topics FoK flylady’s begonnen door Isa. LIF / FOK! FlyLadies #6
Dat laatste, dat Isa erover begon, had ik goed onthouden.
pi_202767451
De schoonmaakster kwam vandaag niet en dat had ik niet in de gaten }:| Nu ga ik vanavond de hut maar even poetsen, want ik ben toch wel zo truttig dat ik schoon de kerst in wil :+ Snel opruimen en doekjes over dingen doe ik wel dagelijks. Bed opmaken is het eerst wat ik doe in de ochtend zodra ik eruit stap.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202767667
Flylady, dan moet ik opeens gestructureerd gaan leven :o dat gaat ‘m niet worden.

Hier volgt het een eigenlijk op het ander. Stofzuigen iedere dag maar overal dweilen niet zo vaak. Maar een van de katten had overgegeven dus was het wel even nodig. En och, als ik dan toch bezig ben, neem ik de badkamer voor een extra goede beurt mee.

Maar vandaag maar even alleen zuigen en nog een paar boodschappen doen, morgen de andere kant van de keuken en dweilen. Maar voordat ik de keuken doe, een pavlova maken voor kerstdessert
pi_202767760
Geen gasten voor kerst dus geen reden om flink te poetsen.
Wel Mount Dishmore nog wegwerken, maar dat is vooral omdat ik morgen wat dingetjes moet voorbereiden en plek/keukengereedschap nodig heb.

@Kaatje1 : morgen uitslapen ja *O*

Dekbed bij opstaan altijd richting voeteneinde. En gedurende de dag bed weer opmaken. Want ik vind het zo knus mijn dekbed open te slaan om in bed te kruipen. Bed voelt ‘kouder’ als dekbed open ligt* _O- :')

*Nog steeds dag en nacht raam open dus slaapkamer is gewoon een vrieskist O+

Kakelverse gasleiding is gelegd, huis is op aan het warmen *O*
En ik ben gigantisch aan het WOGgen.

Straks vast panna cotta maken, als de Plus geleverd heeft.
  donderdag 23 december 2021 @ 11:44:28 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202767806
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nah, mijn huis is nooit smerig maar bijna altijd "niet schoon". Zand, kattenhaar, afgespoelde afwas, mount washmore in verschillende stadia, niet-dichtgeslagen-dekbed.

Het is ook geen enorme puinzooi ofzo hoor, maar er wordt wel geleefd.
Niet dicht geslagen bed is juist super schoon! *O*
Bed opmaken is onfris. :D
  donderdag 23 december 2021 @ 11:45:22 #73
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202767817
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen gasten voor kerst dus geen reden om flink te poetsen.
Wel Mount Dishmore nog wegwerken, maar dat is vooral omdat ik morgen wat dingetjes moet voorbereiden en plek/keukengereedschap nodig heb.

@:Kaatje1 : morgen uitslapen ja *O*

Dekbed bij opstaan altijd richting voeteneinde. En gedurende de dag bed weer opmaken. Want ik vind het zo knus mijn dekbed open te slaan om in bed te kruipen. Bed voelt ‘kouder’ als dekbed open ligt* _O- :')

*Nog steeds dag en nacht raam open dus slaapkamer is gewoon een vrieskist O+

Kakelverse gasleiding is gelegd, huis is op aan het warmen *O*
En ik ben gigantisch aan het WOGgen.

Straks vast panna cotta maken, als de Plus geleverd heeft.
maar wel morgen uitslapen dus! *O*
pi_202767882
Zo. Uitgewerkt voor vandaag en dus voor deze week en eigenlijk wel voor dit jaar.
Maar er is nog iets niet af dus er gaat dit weekend ofzo nog wel even wat gedaan worden.
Nu eerst maar eens een rondje lopen met honden. Niet glad hier, gelukkig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202767915
Ik vond net een VVV bon in een envelopje met mijn naam in de bus. Gulle gever heeft zich langs de gasleidingmannen moeten werken.
Was fijn geweest als de afzender zich bekend had gemaakt. Ik verdenk mijn vrijwilligerswerk, maar daarvoor is het saldo van de bon wel weer erg royaal :D Kunnen ze beter aan de zwemmertjes spenderen.
pi_202768148
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vond net een VVV bon in een envelopje met mijn naam in de bus. Gulle gever heeft zich langs de gasleidingmannen moeten werken.
Was fijn geweest als de afzender zich bekend had gemaakt. Ik verdenk mijn vrijwilligerswerk, maar daarvoor is het saldo van de bon wel weer erg royaal :D Kunnen ze beter aan de zwemmertjes spenderen.
Wel erg lief
  donderdag 23 december 2021 @ 12:33:27 #77
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202768403
Mijn Kroepoek droogt nu in de oven, ben bang dat ik ze te dun heb gesneden.
pi_202768582
Fijne verrassing Cat!

Ik heb vier wasmanden, ooit bedoeld voor wit/rood/overige kleur/60° was. Daarna toen ex wegging voor sportkleren/60° was/40° was/koude was.

In de praktijk staat er 1 in de badkamer met vieze was en staan er al 1-8 weken 3 in mijn werkkamer met schone was.

Verder heb ik wel een relaxt dagje, beetje kort nachtje, ochtend rondje gelopen, beetje gewerkt, 2.5 afleveringen Prince charming gekeken, nog beetje gewerkt, geluncht en ga zo laatste helft Prince charming afkijken. Dan om 14u even een meeting met m'n onderzoeksassistent en dan ga ik daarna denk ik twee uur in bad liggen met muziekje op ofzo. Heerlijk O+
pi_202768755
Ik ben benieuwd @Jan_Onderwater , deel je foto's? O+ :9

Huishoud: ik heb uitgevogeld wat het minimale is dat ik moet doen om de boel hier naar mijn maatstaven "schoon" te houden en dat doe ik 8-)
Uiteindelijk houdt dat in dat ik eens in de week stofzuig, en eens in de twee weken bed verschoon, afstof en badkamer poets. Dweilen alleen als ik iets gemorst heb, zelfde geldt voor nat doekje over dingen. 60-gradenwas als het bed verschoond is, 30-gradenwas als m'n sportkleding bijzonder begint te ruiken. :')
Oh en de keuken poets ik niet, ik haal er alleen na de afwas even een lapje over :')

Bijzonder dat het op sommige plekken zo glad is en andere niet. Op het nieuws was een gladheidswaarschuwing voor alles boven de rivieren dus dan zou je verwachten dat het bij @sigme ook glad is.
Hier was het in ieder geval niet glad. Het was vanochtend wel koud, tijdens het survivallen hadden we zelfs even ijsregen :X
Inmiddels heeft het gedooid denk ik, ik zie geen wit meer op gras, stoep en auto's.
pi_202768949
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:42 schreef AnneX het volgende:
@:Blues “ soort beeldhouwwerkje van ijs, van een opera, ” wat staat hier nou? In post #40
.
Ja dat staat er :D Een kaartje met beeltenis van een gebeeldhouwd operafiguurtje, lijkt wel of het ijs is of zo, of glas. Kunstig wel.
Ze was er blij mee :) O+
En het was een heftige sessie met ook puur lichamelijke reacties.
  donderdag 23 december 2021 @ 13:15:03 #81
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202768991
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben benieuwd @:Jan_Onderwater , deel je foto's? O+ :9

Huishoud: ik heb uitgevogeld wat het minimale is dat ik moet doen om de boel hier naar mijn maatstaven "schoon" te houden en dat doe ik 8-)
Uiteindelijk houdt dat in dat ik eens in de week stofzuig, en eens in de twee weken bed verschoon, afstof en badkamer poets. Dweilen alleen als ik iets gemorst heb, zelfde geldt voor nat doekje over dingen. 60-gradenwas als het bed verschoond is, 30-gradenwas als m'n sportkleding bijzonder begint te ruiken. :')
Oh en de keuken poets ik niet, ik haal er alleen na de afwas even een lapje over :')

Bijzonder dat het op sommige plekken zo glad is en andere niet. Op het nieuws was een gladheidswaarschuwing voor alles boven de rivieren dus dan zou je verwachten dat het bij @:sigme ook glad is.
Hier was het in ieder geval niet glad. Het was vanochtend wel koud, tijdens het survivallen hadden we zelfs even ijsregen :X
Inmiddels heeft het gedooid denk ik, ik zie geen wit meer op gras, stoep en auto's.
Maar nu is er ijswind, lijkt wel kouder dan gister ;(
Inderdaad geen wit gras meer dus is het niet kouder.
pi_202769393
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar nu is er ijswind, lijkt wel kouder dan gister ;(
Inderdaad geen wit gras meer dus is het niet kouder.
Ja, het weerbericht zei iets over een "warme zuidwester wind" die ons land zou bereiken vandaag. FAKE NEWS. :(
pi_202769475
@Blues een pittige therapiesessie kan soms lichamelijk uitputtender voelen dan een sporttraining.
Lief dat je een kerstkaartje had voor je therapeut.

Ik heb mijne niks gegeven :@ vind de relatie cliënt-therapeut best wel lastig, elke therapeut lijkt het ook weer anders te doen. Degene die ik begin dit jaar had, was heel formeel en onpersoonlijk (sprak me ook aan met mevrouw en u) en die ik nu heb is amper ouder dan ik en veel informeler. Mijn allereerste therapeut kom ik in mijn wijk regelmatig tegen en dan doe ik alsof ik haar niet ken :@
pi_202769799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben benieuwd @:Jan_Onderwater , deel je foto's? O+ :9

Bijzonder dat het op sommige plekken zo glad is en andere niet. Op het nieuws was een gladheidswaarschuwing voor alles boven de rivieren dus dan zou je verwachten dat het bij @:sigme ook glad is.
Nu ja bij mij was het gisteren koud, met echt vriestemperaturen, maar vannacht gewoon lauw en vanmorgen ook boven nul om 7:00. Dus hoe dat echt vette ijzel had moeten opleveren weet ik niet, zo diep kan die vorst niet gezeten hebben
pi_202770050
Opstopping voor de deur, zeker 40 langzaamaan rijdende tractoren. Denk dat ze nu weer op weg naar huis zijn want vanochtend kwamen ze van de andere kant.

Heb besloten vandaag toch maar geen huishoudelijke dingen te doen, alleen even stoofpeertjes schillen en koken
pi_202770223
Ik zie net dat vanavond bij “Streken van van Boven” krokettenkunst komt
  donderdag 23 december 2021 @ 14:37:35 #87
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202770234
Heb de koelkast en het aanrecht schoon, vers vet in de friteuse. Nu het fornuis nog en verder wat opruimen en de keuken is klaar voor kerst.
pi_202771664
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues een pittige therapiesessie kan soms lichamelijk uitputtender voelen dan een sporttraining.
Lief dat je een kerstkaartje had voor je therapeut.

Ik heb mijne niks gegeven :@ vind de relatie cliënt-therapeut best wel lastig, elke therapeut lijkt het ook weer anders te doen. Degene die ik begin dit jaar had, was heel formeel en onpersoonlijk (sprak me ook aan met mevrouw en u) en die ik nu heb is amper ouder dan ik en veel informeler. Mijn allereerste therapeut kom ik in mijn wijk regelmatig tegen en dan doe ik alsof ik haar niet ken :@
Groet zij jou wel?
Informeler lijkt me prettiger.
Deze therapeute zou een collega van me kunnen zijn. Beetje zelfde level en ik voel me mezelf bij haar en ik goor er alles uit zonder dat ik het gevoel heb me ergens voor te moeten schamen of te moeten inhouden. Steeds meer eigenlijk. ^O^

Het was een impulsieve gedachte, dat kaartje, met een sterke onderbuik dat ik dat wilde doen. Zij helpt me zó vooruit, ik ben gewoon blij met haar en ik weet niet of t gebruikelijk of wenselijk is, ze was er iig oprecht erg blij mee.

Ik heb nog nooit therapie gehad natuurlijk.
We hebben afspraken tot ergens halverwege maart 22, dan zijn we door de tijdlijnen heen en wil ik er een tijdje of helemaal mee stoppen.
pi_202771716
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Groet zij jou wel?
Mag niet :)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202771794
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Groet zij jou wel?
Informeler lijkt me prettiger.
Deze therapeute zou een collega van me kunnen zijn. Beetje zelfde level en ik voel me mezelf bij haar en ik goor er alles uit zonder dat ik het gevoel heb me ergens voor te moeten schamen of te moeten inhouden. Steeds meer eigenlijk. ^O^

Het was een impulsieve gedachte, dat kaartje, met een sterke onderbuik dat ik dat wilde doen. Zij helpt me zó vooruit, ik ben gewoon blij met haar en ik weet niet of t gebruikelijk of wenselijk is, ze was er iig oprecht erg blij mee.

Ik heb nog nooit therapie gehad natuurlijk.
We hebben afspraken tot ergens halverwege maart 22, dan zijn we door de tijdlijnen heen en wil ik er een tijdje of helemaal mee stoppen.
Zij groet mij ook niet. Als ze wel wat zou zeggen, zou ik wel wat terugzeggen (ik groet totaal onbekenden ook als ze hoi zeggen)

Informeel is prettig, maar professioneel ook. Ik heb een begeleider gehad die me wat te persoonlijk werd (me vertelde over haar eigen persoonlijke problemen, me haar privé-telefoonnummer gaf) en dat vond ik lastig.

Ik ben benieuwd hoe het tegen die tijd met je gaat. Wel fijn om een overzicht te hebben van wat je wilt doen met therapie :Y
  Moderator donderdag 23 december 2021 @ 16:16:43 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202771935
Massa is kassa hoor :')

Honderd setjes lichtschermen besteld. Van ¤195.000 voor ¤54.500

72% (zegge: tweeënzeventig procent) korting. Dan is je bruto prijs best wel asociaal 8)7
  Moderator donderdag 23 december 2021 @ 16:20:21 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202771988
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Opstopping voor de deur, zeker 40 langzaamaan rijdende tractoren. Denk dat ze nu weer op weg naar huis zijn want vanochtend kwamen ze van de andere kant.

Heb besloten vandaag toch maar geen huishoudelijke dingen te doen, alleen even stoofpeertjes schillen en koken
De Gelderlander heeft gegevens opgevraagd van veehouders als WOB verzoek.

Journalisten zitten niet zelden aan de kant van de activisten dus ik snap de commotie wel. Nog even afgezien van het feit dat ik vind dat er nog zo iets als privacy en bedrijfsgeheimen.
pi_202772039
Thuis met boodschappen zonder mobiel, zie ik dat broerlief gebeld heeft 8)7
Flabbergasted.
Had bijna liever, dat het niet zo was. Wel zo rustig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onrust brengt dat. Moest even spuien.

[ Bericht 17% gewijzigd door AnneX op 23-12-2021 17:05:37 ]
pi_202772096
On the bright side: kerstpakket voor de hulp ingepakt. Zónder roze dingen. :X
Drie kaarsen en bonbons, en Tony melk/caramel. En nog iets ben ik vergeten.

Leuk Cat een vvvbon in d bus.
pi_202772315
Och @AnneX wat rottig voor hem en voor jou. ;( :*
pi_202772316
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:24 schreef AnneX het volgende:
Thuis met boodschappen zonder mobiel, zie ik dat broerlief gebeld heeft 8)7
Flabbergasted.
Had bijna liever, dat het niet zo was. Wel zo rustig.

Wat een onrust brengt dat. Moest even spuien.
:*

Spuien is goed. Daar zijn wij voor. Luisterend oor. Zonder oordeel. En begrip zonder er een bal van te begrijpen.
Gedoe gedoe, familie is maar een lastig ding, en zo is liefde.
:*

[ Bericht 34% gewijzigd door sigme op 23-12-2021 17:27:59 ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 23 december 2021 @ 16:46:33 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202772338
Kroepkoek update, naar verhouding teveel garnalen gebruikt, ze schuimden niet mooi op. Ook wat te dun gesneden. Volgende keer beter.
pi_202772355
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De Gelderlander heeft gegevens opgevraagd van veehouders als WOB verzoek.

Journalisten zitten niet zelden aan de kant van de activisten dus ik snap de commotie wel. Nog even afgezien van het feit dat ik vind dat er nog zo iets als privacy en bedrijfsgeheimen.
Alsof de activisten niet weten waar de bedrijven zitten. En een WOB onderzoek is gewoon een normaal verzoek (boeren doen ze zelf ook) maar ik vind het erg eng dat ze zoiets willen tegenhouden.
pi_202772358
Gister kwam er een brievenbuspakketje met bonbonnetjes, van de directie.
Vandaag kwam er een pakket van de zuivelhoeve (kaas, worst, flesje bier, flesje wijn, nootjes, drop) van een afgerond project.
En een grot stuk chocolade van de manager.

Voorlopig ben ik wel weer genoeg gefeteerd.

Liefste had een bol.com bon van de baas, en heeft zich een dure werkjas besteld, waarvan de baasbon een klein stukje betaalt ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 23-12-2021 16:54:04 (per ongeluk drol gedropt) ]
pi_202772384
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:47 schreef sigme het volgende:
Gister kwam er een brievenbuspakketje met bonbonnetjes, van de directie.
Vandaag kwam er een pakket van de zuivelhoeve (kaas, worst, flesje bier, flesje wijn, nootjes, drol) van een afgerond project.
En een grot stuk chocolade van de manager.

Voorlopig ben ik wel weer genoeg gefeteerd.

Liefste had een bol.com bon van de baas, en heeft zich een dure werkjas besteld, waarvan de baasbon een klein stukje betaalt ;)
ehhhh, een drol van de zuivelhoeve? :X

Zo'n bol-bon is altijd wel handig :Y
Ik heb een hardloopwinkelbon, maar nog niet uitgegeven want ik kan niet gaan passen nu :(
pi_202772397
Och @AnneX, logisch dat je even flink van slag bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')