abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202750019

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202750032
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:48 schreef nostra het volgende:

[..]
Heerlijk, die belangenafwegingen.
Nou ja, kan me best voorstellen dat dat voor oudere mensen die nooit ergens komen best een gedoe kan zijn. Misschien kunnen ze niet eens meer zelf rijden.
pi_202750033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik kan het woord oppepprik van Hugo niet meer horen, die man is een vleesgeworden marketingmachine.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202750047
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:45 schreef Confetti het volgende: https://www.blick.ch/ausl(...)agen-id17087556.html Oostenrijk zoekt 'inspecteurs' die gaan jagen op ongevaccineerden. Wat is dat toch met Oostenrijk en SS-trekjes?
Is dat anders dan wij met BOA's?
Of echt Hans Landa "You are sheltering enemies of the state" inspecteurs?

Misschien ligt dat gewoon op ze foks gezegd in de aard van die mensen. Net als met Nederlanders en klikken/verraden.
pi_202750048
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, kan me best voorstellen dat dat voor oudere mensen die nooit ergens komen best een gedoe kan zijn. Misschien kunnen ze niet eens meer zelf rijden.
Ik denk dat de totaal niet-mobiele groep niet direct overlap heeft met die groep die boosstukjes op NuJij (of welke site het was) aan het tikken is.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_202750054
Ik moet wel zeggen dat dat omikron een volslagen verandering van speelveld geeft, vanaf de originele variant tot delta was het allemaal wat beter te volgen en was hooguit de besmettelijkheid een issue. Maar nu lijkt er gewoon een nieuwe spelregelboek tevoorschijn te komen.

Op welk punt kun je nog spreken van hetzelfde virus? Want dit is geen directe afstamming meer te noemen, meer een aangetrouwde achterneef.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202750063
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:45 schreef Confetti het volgende:
https://www.blick.ch/ausl(...)agen-id17087556.html

Oostenrijk zoekt 'inspecteurs' die gaan jagen op ongevaccineerden.

Wat is dat toch met Oostenrijk en SS-trekjes?
Aufmachen ja! Wo ist Ihr Impfausweiss? Haben Sie nicht, mit kommen, jetzt!
pi_202750065
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik kan het woord oppepprik van Hugo niet meer horen, die man is een vleesgeworden marketingmachine.
De enige die ik ken die dezelfde schoenen dragen zijn een makelaar en een salesdirecteur bij een elektromerk.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202750067
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:53 schreef zalkc het volgende:
Ik moet wel zeggen dat dat omikron een volslagen verandering van speelveld geeft, vanaf de originele variant tot delta was het allemaal wat beter te volgen en was hooguit de besmettelijkheid een issue. Maar nu lijkt er gewoon een nieuwe spelregelboek tevoorschijn te komen.

Op welk punt kun je nog spreken van hetzelfde virus? Want dit is geen directe afstamming meer te noemen, meer een aangetrouwde achterneef.
prima toch ? niks mis mee
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202750073
quote:
12s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:52 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik denk dat de totaal niet-mobiele groep niet direct overlap heeft met die groep die boosstukjes op NuJij (of welke site het was) aan het tikken is.
Blijkbaar wel, het is op de FBpagina van de huisartsenpraktijk en ging om mensen van in de 70 voor wie het een probleem was. En die ook baalden dat hun afspraak pas in januari was en ze blijkbaar eerder wilden omdat ze bang zijn.

Maar daar ging het niet om, het ging er om dat de huisartsenpraktijken iets positiefs brachten en dat dan weer hele groepen zich misdeeld voelen.
  woensdag 22 december 2021 @ 10:55:28 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202750074
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Aufmachen ja! Wo ist Ihr Impfausweiss? Haben Sie nicht, mit kommen, jetzt!
Don't mention the war.
pi_202750080
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:53 schreef zalkc het volgende:
Tja, ons DNA komt voor 99% overeen met die van muizen geloof ik. En een mens is voor 50% genetisch volledig identiek aan die van een banaan.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202750082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Vreselijk hè. Van de week komt mijn jaartal aan de beurt, maar met die term heb ik er al helemaal geen zin meer in. Kijk volgend jaar wel weer.
pi_202750083
quote:

[..]
Grote voordeel is wel dat die groep ook al in een soort permanente lockdown zit de facto, waar moeten die het oplopen zolang het niet door de voordeur binnenkomt?
pi_202750086
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar daar ging het niet om, het ging er om dat de huisartsenpraktijken iets positiefs brachten en dat dan weer hele groepen zich misdeeld voelen.
Ach ja, dat houd je toch, je kan het nooit goed doen, er is altijd wel een groep die zichzelf prioriteert boven "de rest" of die juist vindt dat er geen prioritering zou moeten plaatsvinden. Lekker laten gaan en duidelijk beleid kiezen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  woensdag 22 december 2021 @ 10:56:55 #16
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202750088
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Don't mention the war.
Ja laten we dit niet doen
pi_202750089
quote:

[..]
Don't mention the war.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
pi_202750093
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Blijkbaar wel, het is op de FBpagina van de huisartsenpraktijk en ging om mensen van in de 70 voor wie het een probleem was. En die ook baalden dat hun afspraak pas in januari was en ze blijkbaar eerder wilden omdat ze bang zijn.
Deze groep staat nu ook niet bekend om haar grote flexibiliteit.

Niet dat er geen mensen zijn voor wie het werkelijk een probleem is. Maar velen komen toch wel met een eisenpakket.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 22 december 2021 @ 10:57:33 #19
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202750098
quote:

[..]
Je moet eens klacht.nl lezen, prachtig.
pi_202750107
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Je moet eens klacht.nl lezen, prachtig.
Die heb ik al uit helaas. Was wel amusant inderdaad.
Friedman on Donahue
pi_202750108
quote:

[..]
Don't mention the war.
Dit was uiteraard geen WO2 referentie, maar uit het handboek conflictcontrole voor de Oostenrijkse veldwachters
pi_202750113
Hier het rapport over de uitbraak op dat
Noorse kerstfeest (waarvan mensen dachten dat het een broodje aapverhaal was):
twitter
pi_202750130
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:58 schreef zalkc het volgende:

[..]
Dit was uiteraard geen WO2 referentie, maar uit het handboek conflictcontrole voor de Oostenrijkse veldwachters
Inderdaad, geen idee waarom de oorlog er nu weer bij wordt gehaald.
pi_202750180
Ruim 17.000 meldingen van menstruatiestoornissen na vaccinatie

Bijwerkingencentrum Lareb heeft tot 1 december van dit jaar ruim 17.000 meldingen gekregen van menstruatiestoornissen na coronavaccinaties. Het gaat om uiteenlopende klachten, zoals een hevige of een verlate menstruatie.

Melders geven over het algemeen aan dat de menstruatie na vaccinatie anders is dan daarvoor. De meeste meldingen gingen over een hevige menstruatie (zo'n 4500 keer), gevolgd door verlate menstruatie (3200 keer), onregelmatige menstruatie (3000 keer) en tussentijds bloedverlies (3000 keer).

Ook ontving het Lareb meldingen van bloedingen na de menopauze. Het ging om zo'n 500 meldingen, veelal ingediend door vrouwen tussen de 54 en 64 jaar. Maar er meldden zich ook vrouwen ouder dan 75 en vrouwen die al langer dan tien jaar geen bloedingen meer hadden gehad.

Meldingen kwamen ongeveer even vaak voor na een eerste als na een tweede prik. Afgezet tegen het aantal gezette prikken, kwamen meldingen na het Janssen-vaccin het meeste voor. In Nederland zijn 6,4 miljoen vrouwen gevaccineerd.

Infectie, ziekte of stress

Sinds afgelopen zomer doet Lareb vervolgonderzoek onder 2000 melders. Daarbij worden vervolgvragen gesteld over de aard van de klachten en op welk moment in de cyclus deze voorkwamen. Onduidelijk is wanneer de resultaten van dat vervolgonderzoek naar buiten komen.

Volgens Lareb is het nog te vroeg om te zeggen of een verstoorde cyclus een bijwerking is van de coronavaccins, daarvoor is meer onderzoek nodig. Maar het bijwerkingencentrum sluit een verband niet uit.

"Het is mogelijk dat de vaccinatie leidt tot menstruatiestoornissen", schrijft Lareb. "Het vaccin zet het immuunsysteem aan het werk. Dit kan invloed hebben op de hormoonspiegels en/of de op- en afbouw van het baarmoederslijmvlies."

Lareb wijst er daarnaast op dat menstruatiestoornissen ook zonder vaccinatie vaak voorkomen. Dit kan veroorzaakt worden door bijvoorbeeld een infectie, ziekte of stress.

Valse meldingen

Iedereen kan bij Lareb in principe melding van een bijwerking doen; gecontroleerd wordt niet of iemand daadwerkelijk een vaccinatie heeft gehad. Het bijwerkingencentrum sluit dan ook niet uit dat er valse meldingen bijzitten.

Toch is het aantal meldingen zo groot dat de rapportage is overgedragen aan het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen. Om vast te stellen of er echt sprake is van een bijwerking, zal ook het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) verder onderzoek moeten doen.

https://nos.nl/l/2410488
pi_202750197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Is dat anders dan wij met BOA's?
Of echt Hans Landa "You are sheltering enemies of the state" inspecteurs?

Misschien ligt dat gewoon op ze foks gezegd in de aard van die mensen. Net als met Nederlanders en klikken/verraden.
Als je een speciale eenheid gaat oprichten met eenheden die zich alleen gaan bezighouden met het vraagstuk van de ongevaccineerden is dat wel wat anders dan BOA's die ook wat boetes uitdelen voor corona-overtredingen. Deze mensen gaan achter burgers aan die de boete niet (kunnen) betalen. Niets anders.

Dat komt in de buurt van achter 'enemies of the state' aangaan.
pi_202750217
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat werd ook eens tijd zeg. Ik neem aan dat Bruls hier persoonlijk een stokje voor gaat steken.
Niet dat ik het de sport niet gun, maar onderwijs?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kickinalfa op 22-12-2021 11:18:46 ]
pi_202750230
Is dat nu in veel Gemeentes eigenlijk dat op initiatief van de huisartsen sporthallen worden afgehuurd voor prikdagen voor 60-ers? Zie op de NOS over Groningen. En hier dus morgen, maar verder nog niks over gehoord.
pi_202750305
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:08 schreef Johannes788 het volgende:
Ruim 17.000 meldingen van menstruatiestoornissen na vaccinatie
Adds FHI comment

By Pushkala Aripaka and Gwladys Fouche

Dec 21 (Reuters) - The EU drug regulator said on Tuesday that it had not established a link between changes in menstrual cycles and COVID-19 vaccines, after a study in Norway suggested some women had heavier periods after being inoculated.

The Norwegian Institute of Public Health (FHI) study released on Tuesday asked almost 6,000 women aged 18-30 about their menstrual cycles and bleeding patterns before and after vaccination. The article has not yet been peer-reviewed.

The early results showed that 7.6% reported heavier periods before the first vaccination, rising to 13.6% after; and 8.2% before the second vaccine, which rose to 15.3% after the second shot.

"Further studies will be needed where we measure hormone levels etc to fully determine that," Georgy Genov, head of pharmacovigilance at the European Medicines Agency, told a media briefing.

He said it was important to note that any menstrual disorders seen in emerging studies had been transient.

The Norwegian institute said young women who experienced heavy and persistent menstrual bleeding after receiving a COVID-19 vaccine may need to delay getting another shot until the cause is investigated and the symptoms have ceased.

They should also consult their doctor to rule out other diseases that may require treatment.

With any temporary menstrual changes in a regular cycle, the next vaccine dose can be given as planned.

Still, the FHI said, changes were temporary side effects for most and should not prevent women from getting inoculated.

"Vaccination gives protection to the individual against a severe COVID-19 course, as well as contributing to reduced transmission in society," it said.

The EMA's Genov said the agency had no data showing that any vaccines, including COVID-19 shots, affect people's fertility.

(Reporting by Pushkala Aripaka in Bengaluru and Gwladys Fouche in Oslo; Writing by Josephine Mason; Editing by Kevin Liffey and Bernadette Baum)

((Josephine.Mason@thomsonreuters.com; +44 207 542 7695; Reuters Messaging: josephine.mason.reuters.com@reuters.net))
Friedman on Donahue
  woensdag 22 december 2021 @ 11:20:04 #29
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202750321
Hoe gaan jullie oud en nieuw vieren dit jaar eigenlijk?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202750330
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:20 schreef Drekkoning het volgende:
Vette party!
pi_202750333
quote:
Klein huisfeestje 10-12 man
  woensdag 22 december 2021 @ 11:21:04 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202750337
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:18 schreef nostra het volgende:

[..]
Adds FHI comment

By Pushkala Aripaka and Gwladys Fouche

Dec 21 (Reuters) - The EU drug regulator said on Tuesday that it had not established a link between changes in menstrual cycles and COVID-19 vaccines, after a study in Norway suggested some women had heavier periods after being inoculated.

The Norwegian Institute of Public Health (FHI) study released on Tuesday asked almost 6,000 women aged 18-30 about their menstrual cycles and bleeding patterns before and after vaccination. The article has not yet been peer-reviewed.

The early results showed that 7.6% reported heavier periods before the first vaccination, rising to 13.6% after; and 8.2% before the second vaccine, which rose to 15.3% after the second shot.

"Further studies will be needed where we measure hormone levels etc to fully determine that," Georgy Genov, head of pharmacovigilance at the European Medicines Agency, told a media briefing.

He said it was important to note that any menstrual disorders seen in emerging studies had been transient.

The Norwegian institute said young women who experienced heavy and persistent menstrual bleeding after receiving a COVID-19 vaccine may need to delay getting another shot until the cause is investigated and the symptoms have ceased.

They should also consult their doctor to rule out other diseases that may require treatment.

With any temporary menstrual changes in a regular cycle, the next vaccine dose can be given as planned.

Still, the FHI said, changes were temporary side effects for most and should not prevent women from getting inoculated.

"Vaccination gives protection to the individual against a severe COVID-19 course, as well as contributing to reduced transmission in society," it said.

The EMA's Genov said the agency had no data showing that any vaccines, including COVID-19 shots, affect people's fertility.

(Reporting by Pushkala Aripaka in Bengaluru and Gwladys Fouche in Oslo; Writing by Josephine Mason; Editing by Kevin Liffey and Bernadette Baum)

((Josephine.Mason@thomsonreuters.com; +44 207 542 7695; Reuters Messaging: josephine.mason.reuters.com@reuters.net))
vrouwen die zeuren over hun menstruatie, dat is al zo oud als Eva :)
pi_202750364
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
vrouwen die zeuren over hun menstruatie, dat is al zo oud als Eva :)
In mijn omgeving beginnen ze nu allemaal te klagen over de overgang, dat is nog erger...
pi_202750366
ZA gaat weer de verkeerde kant op? Vergeet ook niet wat ZA totaal anders is dan NL.
>Het is daar nu zomer
>1000 IC bedden op 60 mil inwoners
>Veel mensen in armoede/sloppenwijken hebben geen toegang tot zorg

twitter
  woensdag 22 december 2021 @ 11:24:45 #35
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202750377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:20 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Klein huisfeestje 10-12 man
Kromme is dat dit dus is toegestaan, maar even met je buren buiten staan op anderhalve meter keihard verboten :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_202750379
quote:
met familie en buren buiten ( eigen terrein ), heaters/vuurton, drank, kippiepannen, oliebollen/appelflappen, muziek en vuurwerk
*O*
  woensdag 22 december 2021 @ 11:25:45 #37
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202750390
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:24 schreef Predator40 het volgende:

[..]
met familie en buren buiten, heaters/vuurton, drank, kippiepannen, oliebollen/appelflappen, muziek en vuurwerk
*O*
Kippiepan _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_202750393
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:12 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
@:chratnox ik hoor net dat de omikronvariant minder ziekmakend IS. O-)
Huh wat, waar?! Hebben we de hooivorken al uit het vet gehaald?

Oh, ik ben een beetje laat zie ik.
pi_202750410
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Kromme is dat dit dus is toegestaan, maar even met je buren buiten staan op anderhalve meter keihard verboten :')
Advies is 4 man thuis toch? Wij weten in ieder geval van elkaar dat we gevaccineerd zijn en daarnaast is iedereen ook serieus en eerlijk wanneer ze klachten hebben, dan komen ze ook echt niet. Maar aan het max aantal mensen thuis ga ik mij echt niet meer houden na bijna 2 jaar in deze ellende.
pi_202750436
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:27 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Advies is 4 man thuis toch? Wij weten in ieder geval van elkaar dat we gevaccineerd zijn en daarnaast is iedereen ook serieus en eerlijk wanneer ze klachten hebben, dan komen ze ook echt niet. Maar aan het max aantal mensen thuis ga ik mij echt niet meer houden na bijna 2 jaar in deze ellende.
als amalia het kan/mag met 50+ man......dan moeten ze niet moeilijk gaan doen voor een man of 12 buiten.
en een advies.....succes op eigen terrein
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 11:30:18 #41
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202750445
quote:
Bij vrienden in Torrevieja, die hebben daar een huisje.
Lekker wat drinken, en op hun dakterras naar het "georganiseerde" vuurwerk in de stad kijken.
Dit uiteraard met een vestje aan want kouder dan 13 graden wordt het snachts meestal niet :P
  woensdag 22 december 2021 @ 11:31:35 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202750463
een zoon positief, had zaterdag een feestje, lichte keelpijn en verkoudheidsverschijnselen, dus het zal omicron zijn
pi_202750467
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Lekker wat drinken, en op hun dakterras naar het "georganiseerde" vuurwerk in de stad kijken.
Dit uiteraard met een vestje aan want kouder dan 13 graden wordt het snachts meestal niet :P
vuurwerk in spanje is altijd beter dan in NL......
  woensdag 22 december 2021 @ 11:32:57 #44
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202750478
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:27 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Precies, 12 man thuis opgehokt is gewoon toegestaan.
Met je buren buiten op straat rond een vuurkorfje staan is dan weer hartstikke verboden (al denk/hoop ik niet dat er boa’s zijn die daar voor gaan schrijven :D)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_202750479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
een zoon positief, had zaterdag een feestje, lichte keelpijn en verkoudheidsverschijnselen, dus het zal omicron zijn
beterschap!!
dezelfde klachten incl hele erge keelpijn al 3 keer gehad vanaf september......en 3 keer negatief
  woensdag 22 december 2021 @ 11:33:26 #46
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202750484
quote:

[..]
*jaloers
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_202750485
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Precies, 12 man thuis opgehokt is gewoon toegestaan.
Met je buren buiten op straat rond een vuurkorfje staan is dan weer hartstikke verboden (al denk/hoop ik niet dat er boa’s zijn die daar voor gaan schrijven :D)
wij staan in de carport.....
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 11:33:37 #48
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202750486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]
vuurwerk in spanje is altijd beter dan in NL......
Vast. Ik steek die onzin sowieso niet zelf af dus vind het helemaal prima om het van een afstandje toe te schouwen met een drankje ;)
  woensdag 22 december 2021 @ 11:34:01 #49
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202750488
quote:

[..]
Alweer een dag in het zware leven van Dick.
  woensdag 22 december 2021 @ 11:34:05 #50
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202750489
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:33 schreef Predator40 het volgende:

[..]
wij staan in de carport.....
Pas op dat je niet per ongeluk over de erfgrens stapt hè!
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')