.quote:3FM Serious Request zamelt dit jaar samen met jou geld in voor het Wereld Natuur Fonds. Van 18 t/m 24 december draaien 3FM-dj’s Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende, Jorien Renkema en Rob Janssen 24 uur per dag verzoekplaten voor geld vanuit het Glazen Huis in Amersfoort. Dit zodat het Wereld Natuur Fonds de regenwouden van Zuid-Amerika kan beschermen en herstellen. Gebieden die als een groen schild voor de aarde dienen en klimaatverandering tegengaan.
NPO 1 Extra is overigens de Zender van de Maand bij KPN, te vinden op kanaal 42!quote:Op veel plekken! Natuurlijk on air op de radio, via 3fm.nl of de 3FM App. Maar ook de hele dag op NPO 1 Extra. Deze is te vinden op kanaal 81 en via Ziggo op kanaal 128.
je kwam toch niet qua originaliteit over mijn TT heenquote:Op woensdag 22 december 2021 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Excuus, had niet door dat ik de LaPo had
Da's waarquote:Op woensdag 22 december 2021 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kwam toch niet qua originaliteit over mijn TT heen
Renne voor de flikkequote:Op woensdag 22 december 2021 09:55 schreef PjotterFRL het volgende:
Net even dat fragment bekeken dat hij die boom wil planten bij het stadion
Ik heb bij Sander en Frank sowieso wel het gevoel dat ze dit al te vaak gedaan hebben, ik vind de sessies van Jorien en Rob veel interessanterquote:Op woensdag 22 december 2021 10:01 schreef livelink het volgende:
Sander gaf vanochtend aan dat hij veel problemen had met de warmte. Dat merk ik ook wel. Zijn shifts vind ik de minste.
jong en onbevangen.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb bij Sander en Frank sowieso wel het gevoel dat ze dit al te vaak gedaan hebben, ik vind de sessies van Jorien en Rob veel interessanter
Je bent dus meer een AVROTROS-luisteraar dan een BNNVARA-luisteraar?quote:Op woensdag 22 december 2021 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb bij Sander en Frank sowieso wel het gevoel dat ze dit al te vaak gedaan hebben, ik vind de sessies van Jorien en Rob veel interessanter
ik zou er drie verkopen e voor 1600 euro opetenquote:Op woensdag 22 december 2021 10:28 schreef KaBuf het volgende:
Bijna 1600 euro voor verkopen van wafels
quote:Op woensdag 22 december 2021 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou er drie verkopen e voor 1600 euro opeten![]()
Haha dat weet ik niet, maar bij Sander ken ik het ondertussen wel, vind zijn ochtendshow ook steeds minder interessant worden. Frank is ook geen spannende DJ.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent dus meer een AVROTROS-luisteraar dan een BNNVARA-luisteraar?
Beetje eng gezicht wel van dichtbij maar als je het op een afstandje ziet, helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 december 2021 10:30 schreef Sirolf het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar ik vind die paspoppen wel goed werken om het wat 'gezelliger' te laten ogen. Het is minder een kaal, leeg plein daardoor.
Kindjes in Afrika hebben het pas warm. Gewoon werken voor je geld aansteller.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:01 schreef livelink het volgende:
Sander gaf vanochtend aan dat hij veel problemen had met de warmte. Dat merk ik ook wel. Zijn shifts vind ik de minste.
Klopt, zou leuk zijn als op het einde het hele plein (tm de trappen) vol staat met poppen.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:30 schreef Sirolf het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar ik vind die paspoppen wel goed werken om het wat 'gezelliger' te laten ogen. Het is minder een kaal, leeg plein daardoor.
Fack ben ik net gebeld toen dat nummer kwamquote:Op woensdag 22 december 2021 10:42 schreef Nizno het volgende:
en ik ben niet eens de voorkant....
Nee hij is de kont!
ahhh schande! ik heb hem gelukkig dubbel zo hard meegezongen dus niemand anders die het gemerkt heeftquote:Op woensdag 22 december 2021 10:55 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Fack ben ik net gebeld toen dat nummer kwamBalen dit.
een beetje als de Lot-actquote:Op woensdag 22 december 2021 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alfie-act, maar wel een lieve hont.
Godverdomme lieve hont jonguh!quote:Op woensdag 22 december 2021 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alfie-act, maar wel een lieve hont.
Ja maar Alfie is lieverquote:
HAHAHAquote:Op woensdag 22 december 2021 11:32 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja maar Alfie is lieverEn geen Domien erbij
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2021 11:55 schreef Poppejans het volgende:
Jaaaaa Scooterrrr
Ik ga naar z'n concert in maart
(met m'n zoon)
Dat denk jijquote:Op woensdag 22 december 2021 11:55 schreef Poppejans het volgende:
Jaaaaa Scooterrrr
(met m'n zoon)
In maart, sterktequote:Op woensdag 22 december 2021 11:55 schreef Poppejans het volgende:
Jaaaaa Scooterrrr
(met m'n zoon)
Oh ik vind zijn avond shifts juist de allerleukstequote:Op woensdag 22 december 2021 10:01 schreef livelink het volgende:
Gewoon positief denken... *proestquote:
Ik vrees de festivalzomer alweer, moet je nagaanquote:Op woensdag 22 december 2021 12:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gewoon positief denken... *proest
Zal idd wel niet
Denk dat het toch smaak is. Ik vind Sander eigenlijk ook het leukst en trek bijvoorbeeld Rob niet zo goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh ik vind zijn avond shifts juist de allerleukste
Ochtend zie ik bijna niks van helaas
One (always hardcore)quote:Op woensdag 22 december 2021 12:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maar goed, ontopic maar weer, heb Scooter ff gemistwelke plaat was het?
Zeker niet mee eens, ze hebben echt wel matiger.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:35 schreef Evenstar het volgende:
Slechtste nummer van Direct dit... Meuk
DIt! Iedere keer denk ik ook "verdomme wat jammer dat er geen publiek is dat uit z'n dak gaat".quote:Op woensdag 22 december 2021 12:49 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dit liedje veel leuker dan het werkelijke thema lied van dit jaar
Ik ook niet. Eerste keer dat ik 'm hoor. Leuk.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:50 schreef Evenstar het volgende:
Thundeeeer, springuuuh
Deze kende ik echt nog niet trouwens voor SR.
Themalied is altijd veel rustiger dan het daadwerkelijke "anthem"quote:Op woensdag 22 december 2021 12:49 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dit liedje veel leuker dan het werkelijke thema lied van dit jaar
Nee toch? Dat is toch altijd een spring plaat. Zoals 'Hello'quote:Op woensdag 22 december 2021 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Themalied is altijd veel rustiger dan het daadwerkelijke "anthem"
Themalied is wat 3FM bedenkt bij het thema van dat jaar. Anthem is wat ontstaat door het publiek (zoals Hello / Chelsea Dagger)quote:Op woensdag 22 december 2021 12:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee toch? Dat is toch altijd een spring plaat. Zoals 'Hello'
Ah, nooit gewetenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Themalied is wat 3FM bedenkt bij het thema van dat jaar. Anthem is wat ontstaat door het publiek (zoals Hello / Chelsea Dagger)
Je hebt altijd een themalied wat rustig is en beetje bij onderwerp past (van te voren bedacht) en dan nog een anthem wat de DJ's uitkiezen en veel aangevraagd wordt (tijdens SR zelf). Eigenlijk is themalied altijd rustig en de anthem meestal een stampplaat.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hello was het anthem, maar het themalied is altijd een lied dat bewust wordt gecomponeerd of gekozen, zoals "Shoes of Lightning", "Wijd Open" van Blof of dit jaar The Mustard Seed van Son Mieux. Het anthem wordt door de DJ's in het huis geplugged en dat is altijd een springplaat. Dit jaar dus waarschijnlijk Gabry Ponte, of die plaat van Ewen McVicarquote:Op woensdag 22 december 2021 12:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ik luisterde niet maar ik vermoed de blikken in de ogen van Ruben?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:35 schreef Evenstar het volgende:
Dit kan ik nooit meer horen zonder aan de Lama's te denken
Oh, die zojuist in de uitzending was?quote:
ja was in de uitzending. Heb hem maandag aangevraagdquote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Oh, die zojuist in de uitzending was?
Ik vraag 'm elk jaar ook standaard aan (zondag al gedaan).
Yupquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik luisterde niet maar ik vermoed de blikken in de ogen van Ruben?
Arme meid, zit blij aan te kondigen dat ze naar Scooter gaat en dan komen wij lekker met onze negatieve houdingquote:
Dit vind ik gewoon het Goede Doel. De rest van Golband vind ik wel echt bagger.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:15 schreef Evenstar het volgende:
Ben dit nummer wel meer gaan waarderen. Best goed, normaal echt niet mijn ding.
Eensquote:Op woensdag 22 december 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik gewoon het Goede Doel. De rest van Golband vind ik wel echt bagger.
Aaah ja. Wat een negatieve gastquote:Op woensdag 22 december 2021 15:25 schreef Schakeltopia het volgende:
vieze fjur ofzo, van jeugd van tegenwoordig
Vage gast, nog iets trager praten en hij gaat terug in de tijdquote:Op woensdag 22 december 2021 15:32 schreef Schakeltopia het volgende:
nee hij is altijd zo. en tegenwoordig geheel nuchter ook nog geloof ik
ja omdat pepijn, ook van jeugd van tegenwoordig, een hekel heeft aan het nummerquote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vage gast, nog iets trager praten en hij gaat terug in de tijd
Wel even 500 euro voor een debiel liedje ofzo?
Daar heb ik wel geld voor overquote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde net vragen, wanneer gaat ie weg?
Ja, dit dus.quote:
absoluut.quote:
Ja ken het wel. Maar heeft ze die vogel ook zo gemaakt? En wat was dat machientje dan? Haal je daarmee weg? En hoe komen die kleuren achter de vogel?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
heb dat volgens mij ooit wel is gedaan op de basisschool. je maakt dan eigenlijk een soort stempel. als ik mij het goed herinner.
sorry als ik nu lino snijders beledig met deze simpele uitleg
goede vragen meneer. hier hadden ze een betere reportage van kunnen makenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ken het wel. Maar heeft ze die vogel ook zo gemaakt? En wat was dat machientje dan? Haal je daarmee weg? En hoe komen die kleuren achter de vogel?
Je weet niet wie Armin van Buuren is?quote:
normaal gesproken doe je element voor element en dus kleur voor kleurquote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ken het wel. Maar heeft ze die vogel ook zo gemaakt? En wat was dat machientje dan? Haal je daarmee weg? En hoe komen die kleuren achter de vogel?
Ik hoorde de naam niet en kon het uit de context niet opmakenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Je weet niet wie Armin van Buuren is?
Die vrouw is van het Klokhuis
hij wilde zeggen dat dat van zijn kinderen er goorder uit zagquote:Op woensdag 22 december 2021 18:28 schreef Viv het volgende:
Armin kijkt heel ongelukkig bij het ruiken van de dierenpoep
luipaard snelheid en je kon een luiaard winnenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Evenstar het volgende:
Hadden ze het nou over een luipaard of luiaard?
Luipaard legt wel meer af dan 133 meter per minuut dus moet echt over een luiaard gaanquote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
luipaard snelheid en je kon een luiaard winnen
Nou idd.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:51 schreef Viv het volgende:
Tering wat slechtmet zo'n intro leg je de lat wel heel hoog, Wies
Ze zijn niet wies om Queen te coveren....quote:Op woensdag 22 december 2021 18:51 schreef Viv het volgende:
Tering wat slechtmet zo'n intro leg je de lat wel heel hoog, Wies
dan moet ze beter articulerenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Luipaard legt wel meer af dan 133 meter per minuut dus moet echt over een luiaard gaan
Ik moet altijd aan Roosbeef denken, waar Stenders toen zo'n fan van was. Daar kon ik ook niks mee.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, zij kan gewoon niet zingen. Maar er zijn mensen die daar van houden.
ah de jaguar was de snelheidsvraagquote:Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Luipaard legt wel meer af dan 133 meter per minuut dus moet echt over een luiaard gaan
Holy shit wat is dit slecht trouwens. Als dit een van de beste bands van Nederland is gaat het niet goed qua nieuwe bands .....
Die kon ook niet zingen maar die waren muzikaal wel iets interessanter.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Roosbeef denken, waar Stenders toen zo'n fan van was. Daar kon ik ook niks mee.
Overigens vind ik de zanger van Coldplay ook vaak vals zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
smaakverlies is 1 van de klachten bij corona, dat wordt testenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat kerstnummer van Ed en Elton echt Heel erg leuk![]()
Ik heb hem wel al te vaak gehoord.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat kerstnummer van Ed en Elton echt Heel erg leuk![]()
Haha als dit het ergste isquote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
smaakverlies is 1 van de klachten bij corona, dat wordt testen
Ik nog niet zo vaak dat scheelt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem wel al te vaak gehoord.
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
smaakverlies is 1 van de klachten bij corona, dat wordt testen
Weet Rob wel dat er een plaat staat?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:52 schreef Nizno het volgende:
Rob ga eens bewegen op die platen met je overdaad aan energie
denk dat hij denkt dat dat een extra bed isquote:Op woensdag 22 december 2021 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Weet Rob wel dat er een plaat staat?
volgens mij nietquote:
Prima editie, niet bijzonder, maar goed te doen. Vorig jaar vond ik net iets leuker. Dit jaar was echt wel ouderwets leuk geworden denk ik als er publiek bij had kunnen zijn. Nu mis je net dat stukje.quote:
Je hebt het over de poppen hoop ik?quote:
Een mama appelsap uit een nr van Frank Boeijen onverstaanbare (maar zwoele) gemompel?quote:
ja dat kreeg je even ingezoomd in beeldquote:Op woensdag 22 december 2021 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt het over de poppen hoop ik?
nee van Frank gooi ik gewoon uit het niets ineens de zinnen er in:quote:Op woensdag 22 december 2021 20:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Een mama appelsap uit een nr van Frank Boeijen onverstaanbare (maar zwoele) gemompel?
Edit: ooh een etalagepop
Zeg me dat het niet zo is...quote:Op woensdag 22 december 2021 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee van Frank gooi ik gewoon uit het niets ineens de zinnen er in:
ga je mee vanavond naar ons lievelings restaurant
een tafel voor twee
ik heb gebeld
ze weten er van
maar dan ook gewoon uitgesproken en terwijl het helemaal niet over muziek of iets gaat.
moet je dan die ogen zien
We doen gewoon alsof het niet zo isquote:
Alsof het niet zo isquote:Op woensdag 22 december 2021 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
We doen gewoon alsof het niet zo is
blijkbaar waren twee nummers genoegquote:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2021 21:41 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht dat Frank een bepaald niveau wilde dit eerste uur...
Dat is behoorlijk mislukt jaquote:Op woensdag 22 december 2021 21:41 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht dat Frank een bepaald niveau wilde dit eerste uur...
Ja en zeker bij dit soort nummers ziet het er echt gaaf uit.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:17 schreef PjotterFRL het volgende:
Vind die lichtshow rond het Glazen Huis nog steeds zo vet.
Echt goed gedaan jaquote:Op woensdag 22 december 2021 23:17 schreef PjotterFRL het volgende:
Vind die lichtshow rond het Glazen Huis nog steeds zo vet.
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:50 schreef Evenstar het volgende:
Frank![]()
Hoop niet dat die gezeik krijgt haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |