een beetje als de Lot-actquote:Op woensdag 22 december 2021 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alfie-act, maar wel een lieve hont.
Godverdomme lieve hont jonguh!quote:Op woensdag 22 december 2021 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alfie-act, maar wel een lieve hont.
Ja maar Alfie is lieverquote:
HAHAHAquote:Op woensdag 22 december 2021 11:32 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja maar Alfie is lieverEn geen Domien erbij
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2021 11:55 schreef Poppejans het volgende:
Jaaaaa Scooterrrr
Ik ga naar z'n concert in maart
(met m'n zoon)
Dat denk jijquote:Op woensdag 22 december 2021 11:55 schreef Poppejans het volgende:
Jaaaaa Scooterrrr
(met m'n zoon)
In maart, sterktequote:Op woensdag 22 december 2021 11:55 schreef Poppejans het volgende:
Jaaaaa Scooterrrr
(met m'n zoon)
Oh ik vind zijn avond shifts juist de allerleukstequote:Op woensdag 22 december 2021 10:01 schreef livelink het volgende:
Sander gaf vanochtend aan dat hij veel problemen had met de warmte. Dat merk ik ook wel. Zijn shifts vind ik de minste.
Gewoon positief denken... *proestquote:
Ik vrees de festivalzomer alweer, moet je nagaanquote:Op woensdag 22 december 2021 12:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gewoon positief denken... *proest
Zal idd wel niet
Denk dat het toch smaak is. Ik vind Sander eigenlijk ook het leukst en trek bijvoorbeeld Rob niet zo goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh ik vind zijn avond shifts juist de allerleukste
Ochtend zie ik bijna niks van helaas
One (always hardcore)quote:Op woensdag 22 december 2021 12:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maar goed, ontopic maar weer, heb Scooter ff gemistwelke plaat was het?
Zeker niet mee eens, ze hebben echt wel matiger.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:35 schreef Evenstar het volgende:
Slechtste nummer van Direct dit... Meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |