Vage gast, nog iets trager praten en hij gaat terug in de tijdquote:Op woensdag 22 december 2021 15:32 schreef Schakeltopia het volgende:
nee hij is altijd zo. en tegenwoordig geheel nuchter ook nog geloof ik
ja omdat pepijn, ook van jeugd van tegenwoordig, een hekel heeft aan het nummerquote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vage gast, nog iets trager praten en hij gaat terug in de tijd
Wel even 500 euro voor een debiel liedje ofzo?
Daar heb ik wel geld voor overquote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde net vragen, wanneer gaat ie weg?
Ja, dit dus.quote:
absoluut.quote:
Ja ken het wel. Maar heeft ze die vogel ook zo gemaakt? En wat was dat machientje dan? Haal je daarmee weg? En hoe komen die kleuren achter de vogel?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
heb dat volgens mij ooit wel is gedaan op de basisschool. je maakt dan eigenlijk een soort stempel. als ik mij het goed herinner.
sorry als ik nu lino snijders beledig met deze simpele uitleg
goede vragen meneer. hier hadden ze een betere reportage van kunnen makenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ken het wel. Maar heeft ze die vogel ook zo gemaakt? En wat was dat machientje dan? Haal je daarmee weg? En hoe komen die kleuren achter de vogel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |