SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Volgende week is het alweer voorbij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Staat het jaarlijkse "Het WK gaat zó snel, ineens ben je al bij de kwartfinales en is het voorbij!" op de bingo? Man man man, vanmiddag weer.
Reinier Paping's overwinning was niks vergeleken bij deze van Vincent.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Barre omstandigheden op het podium
Over een half uurtje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Is Ron Meulenkamp al uitgeschakeld?
Niet eens n fatsoenlijke mok aanbieden aan Van Gerwenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
Foto op Dartshop Zaanstad allen @:Zipportal
[ afbeelding ]
MvG moet ook nog wat meer winnen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
Vinsaint zoveel talent, zo weinig gewonnen lol
Kost geld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet eens n fatsoenlijke mok aanbieden aan Van Gerwen
Ja, al gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
En dan alsnog z'n intro missen JAAAAAAAAquote:
Betere woonkamer dan Dimi.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Weer te laat superquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan alsnog z'n intro missen JAAAAAAAA
Toch altijd wel n zwak voor Vinniequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen Kleermaker en Straya doen er toe.
En met een metaaldetector om zijn nek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wesley Harms kwam altijd op met handschoenen genot
De altijd klagende en zeurende Van der Voort die totaal niet met de druk om kan gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch altijd wel n zwak voor Vinnie
Biostabil 2000quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En met een metaaldetector om zijn nek.
Gewoon 2de hypotheek om zijn nek genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En met een metaaldetector om zijn nek.
Eensquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Stelling: Michael Smith gaat nooit een groot toernooi winnen.
Dirkquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch altijd wel n zwak voor Vinnie
Wat was ook alweer die megasjook van hemquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Welke user is dit?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef Machielovic het volgende:
Fok! Wenst Ron"the Bom" Meulenkamp veel succes tegen Michael Smith [ afbeelding ]
Welke niet? Is wel vaker gebeurd volgens mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat was ook alweer die megasjook van hem
Oneens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Dirkie is prima en Vinny, Klompvoet en Noppie tolereer ik ook. De rest is verschrikkelijk. Al kon ik Landman verrassend goed hebben nog. Minder erg dan gedacht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen Kleermaker en Straya doen er toe.
Tegen Hopp? Die Eurotour? Of was dat Smiss niet?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop Wade.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:08 schreef The_Undertone het volgende:
Wie wint ooit nog eens het WK, Smith of Wade?
Kan gebeuren amicequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
Ik was Dirk even vergeten, sorry jongens.
Ik dacht een vinale tegen Wright of gurney ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen Hopp? Die Eurotour? Of was dat Smiss niet?
WK finalequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat is echt nieuw aan Ron.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Machielovic is een vaste vriend van de show
Tja er zijn ook mensen met goed zaad ouwe reus.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3 kinderen genot geloof ik. Ron was er vroeg bij.
1 is zat ouwe pik. NIET TE BETALEN!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja er zijn ook mensen met goed zaad ouwe reus.
Ron is ook zo'n type die dit geoefend heeft, hij had ook veel met een vrouw getraind.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Als je het vanaf het begin af aan zo traag gaat doen haal je vooral jezelf uit je spel
sowquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja er zijn ook mensen met goed zaad ouwe reus.
De nieuwe Suljovicquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is wel heel traag Ron, kom op gozer
En dan achteraf analyseren waar je nog iets verder kan vertragenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ron is ook zo'n type die dit geoefend heeft, hij had ook veel met een vrouw getraind.
Smiss moet minder zuipen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:10 schreef BB-King het volgende:
Stelling: Michael Smith heeft een dikke kop.
Ron is aan het ACCLIMATISEREN.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diep in de nacht met Ron
Gooi gewoon normaal je eigen tempo
Hij is inderdaad traag maar wel sneller dan dit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
Ron gooit toch altijd zo kapottraag? Ik zie het niet echt.
Al besproken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er wordt een witte was gedraaid in ellie pellie.
Ik kan me van drie jaar geleden herinneren dat hij wel zei expres wat te vertragen tegen Smiss.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
Ron gooit toch altijd zo kapottraag? Ik zie het niet echt.
Tikje vergezocht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:10 schreef BB-King het volgende:
Stelling: Michael Smith heeft een dikke kop.
Nee, want ik geniet hier enorm van.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ben ik een slecht mens als ik dit enorm leuk vind?
Als dat zo zou zijn ben ik met alle liefde ook een slecht mensquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hij gaf nu eigenlijk hetzelfde aan toch.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan me van drie jaar geleden herinneren dat hij wel zei expres wat te vertragen tegen Smiss.
kee bedankt manquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
??
Hier een kerst otter.
[ afbeelding ]
Erg leuk.quote:
Dit lijkt wel heel snel game over.quote:
Obama god in de vrachtwagen genotquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ron vooraf met zijn grote bek, en dan ook nog met opzet vertragen.
Kansloos 3-0.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Vind ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Interview niet gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaf nu eigenlijk hetzelfde aan toch.
Toch weer 350 euro bruto lekker man.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef L_auteur het volgende:
Ron kan morgen weer vakkundig commentaar geven in de studio.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Obama god in de vrachtwagen genot
'dit is een snelle speler, heerlijk om te zien'.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef L_auteur het volgende:
Ron kan morgen weer vakkundig commentaar geven in de studio.
,,We hebben ons speciaal laten boosteren in Duitsland. Dan zou het enorm frustrerend zijn als we niet mogen skiën”, klinkt het vol ongeloof.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Voor uiteenlopende waarden van "heel snel"quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dit lijkt wel heel snel game over.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'dit is een snelle speler, heerlijk om te zien'.
Gelachen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef MC-M het volgende:
[..]
,,We hebben ons speciaal laten boosteren in Duitsland. Dan zou het enorm frustrerend zijn als we niet mogen skiën”, klinkt het vol ongeloof.
Dit stukje is erg leuk.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'dit is een snelle speler, heerlijk om te zien'.
Zonde. Maar 107 gaat Ron niet redden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "heel snel"
Vol ongeloof ook he. KK schijthebbersquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef MC-M het volgende:
[..]
,,We hebben ons speciaal laten boosteren in Duitsland. Dan zou het enorm frustrerend zijn als we niet mogen skiën”, klinkt het vol ongeloof.
Dit stukje is erg leuk.
Ron (33) heeft kinderen van 17 en 15.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3 kinderen genot geloof ik. Ron was er vroeg bij.
Koekoekquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol ongeloof ook he. KK schijthebbersEn gewoon doen alsof niemand dit zag aankomen
losers.
Ron mag weer lekker terug naar zn grandma-girlfriendquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zonde. Maar 107 gaat Ron niet redden.
nee maar zo traag als hij gooit is "heel snel afgelopen" toch een soort relatiefquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zonde. Maar 107 gaat Ron niet redden.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol ongeloof ook he. KK schijthebbersEn gewoon doen alsof niemand dit zag aankomen
losers.
Even een kijkje nemen in COR.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
losers.
En het virus vrij spel geven?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:18 schreef MC-M het volgende:
Heb nog wel een tripje staan dus graag vliegvelden openhouden svp.
Alsof Schiphol ooit dicht gaat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:18 schreef MC-M het volgende:
Heb nog wel een tripje staan dus graag vliegvelden openhouden svp.
Mij vatten ze niequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
En het virus vrij spel geven?
Klap in het gezicht.
Hou dit maar in COR.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Klap in het gezicht.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Klap in het gezicht.
Hollandse aso.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Klap in het gezicht.
Noppertquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Nober het volgende:
Stelling: Na MVG, RVB en 🍆🍆 is het gewoon niet veel met![]()
![]()
@lenny_leonard pak deze aso aanquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Klap in het gezicht.
Dat compenseert Smith weer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maar zo traag als hij gooit is "heel snel afgelopen" toch een soort relatief
Niet eens nodig, heb net nog wat collega's gesproken die grote plannen hadden. Die gaan met 5 gezinnen, waren van plan om vrijdag te gaan maar vrijdag gaat Oostenrijk dicht dus nu zijn ze halsoverkop alles naar donderdag aan het omzettenquote:
Dan gaan we er vol voor! Kom op!!!!quote:
Stukje boostenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens nodig, heb net nog wat collega's gesproken die grote plannen hadden. Die gaan met 5 gezinnen, waren van plan om vrijdag te gaan maar vrijdag gaat Oostenrijk dicht dus nu zijn ze halsoverkop alles naar donderdag aan het omzetten![]()
Zit je straks lekker daar, mag je niet meer terug![]()
![]()
Dat soort mensen mag een lawine van dichtbij bekijken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens nodig, heb net nog wat collega's gesproken die grote plannen hadden. Die gaan met 5 gezinnen, waren van plan om vrijdag te gaan maar vrijdag gaat Oostenrijk dicht dus nu zijn ze halsoverkop alles naar donderdag aan het omzetten![]()
![]()
Nope. Droog Drents worstje met veel knoflook. Morgenochtend tandartsgenotquote:
Kleermaker is een groot talent. Noppies heel degelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Nober het volgende:
![]()
Je hebt een hekel aan de beste man?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Droog Drents worstje met veel knoflook. Morgenochtend tandartsgenot
Wie heeft er geen hekel aan de tandartsquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt een hekel aan de beste man?
Ikquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie heeft er geen hekel aan de tandarts
Geen problemen mee. Binnen 5 minuten weer buiten genotquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vrouw van de tandarts, hoop ikquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat een teringaso's. Wintersport wordt ONS ontnomen. IKKE, IKKE, IKKE EN DE REST KAN DE TERING KRIJGEN.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ik sta nog achter Zwaan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Nober het volgende:
![]()
Ik, is een hele leuke vrouw. Ik geloof uit Iran of Irak.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom er nooit. Zonde van de tijd genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Binnen 5 minuten weer buiten genot
Wordt er ook nog es een gaatje gevuldquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Binnen 5 minuten weer buiten genot
Stukje knoflookkutje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik, is een hele leuke vrouw. Ik geloof uit Iran of Irak.
Helemaal dikke primaquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dan gaan we er vol voor! Kom op!!!!
Eilanders met een minderwaardigheidscomplex. Dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef The_Undertone het volgende:
Dat 'England'-gezang is wel cringe
Dat doet ie de laatste jaren toch ook wel?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou graag zien dat Smiss dit niveau het hele WK vasthoudt.
83 gemiddeldquote:
Helemaal de bom!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik, is een hele leuke vrouw. Ik geloof uit Iran of Irak.
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat doet ie de laatste jaren toch ook wel?
Ja ik vind het ook niet verstandig. Maar goed.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat soort mensen mag een lawine van dichtbij bekijken.
Toch z'n laatste momentjes op het WK meepakken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien moet ie eens wat meer tijd nemen haha
Ik kreeg vorige keer een keurig overzicht met wat nog vergoedt werd dit jaar en wat er echt nodig was en wat opties waren, wellicht voor volgend jaar. Topvrouw.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijn tandarts is een klaploper want hij wil altijd een foto maken van mijn kiezen en vervolgens rolt er een brief op m’n deurmat met de vraag of ik hem even 80 euro wil betalen.![]()
Ik ga niet meer met hem om.
Dat is toch vrij normaal? Of je 39 of 42 overhoudt maakt niet uit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wilde Meulenkamp serieus een 180 gooien op 219?
Stukje nekquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet om aan te gluren.
Karim Rekiki tijd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Kekke lichtshow bij Sevilla.
ERG MOOI SMiss.
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dankzij Boris zit er wel publiek
Ik zou toch liever Ron dan Smiss tegen komen in een steegjequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ron dacht dat Smith bang voor hem was.
[ afbeelding ]
Smiss doet geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou toch liever Ron dan Smiss tegen komen in een steegje
Verdraaid, nou heb je zijn woorden verdraaid! Goedzoquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ron dacht dat Smith bang voor hem was.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |