Dat soort mensen mag een lawine van dichtbij bekijken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens nodig, heb net nog wat collega's gesproken die grote plannen hadden. Die gaan met 5 gezinnen, waren van plan om vrijdag te gaan maar vrijdag gaat Oostenrijk dicht dus nu zijn ze halsoverkop alles naar donderdag aan het omzetten![]()
Zit je straks lekker daar, mag je niet meer terug![]()
![]()
Nope. Droog Drents worstje met veel knoflook. Morgenochtend tandartsgenotquote:
Kleermaker is een groot talent. Noppies heel degelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Nober het volgende:
Stelling: Na MVG, RVB en 🍆🍆 is het gewoon niet veel met![]()
![]()
Je hebt een hekel aan de beste man?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Droog Drents worstje met veel knoflook. Morgenochtend tandartsgenot
Wie heeft er geen hekel aan de tandartsquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt een hekel aan de beste man?
Ikquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie heeft er geen hekel aan de tandarts
Geen problemen mee. Binnen 5 minuten weer buiten genotquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vrouw van de tandarts, hoop ikquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat een teringaso's. Wintersport wordt ONS ontnomen. IKKE, IKKE, IKKE EN DE REST KAN DE TERING KRIJGEN.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens nodig, heb net nog wat collega's gesproken die grote plannen hadden. Die gaan met 5 gezinnen, waren van plan om vrijdag te gaan maar vrijdag gaat Oostenrijk dicht dus nu zijn ze halsoverkop alles naar donderdag aan het omzetten![]()
Zit je straks lekker daar, mag je niet meer terug![]()
![]()
Ik sta nog achter Zwaan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Nober het volgende:
Stelling: Na MVG, RVB en 🍆🍆 is het gewoon niet veel met![]()
![]()
Ik, is een hele leuke vrouw. Ik geloof uit Iran of Irak.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom er nooit. Zonde van de tijd genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Binnen 5 minuten weer buiten genot
Wordt er ook nog es een gaatje gevuldquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Binnen 5 minuten weer buiten genot
Stukje knoflookkutje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik, is een hele leuke vrouw. Ik geloof uit Iran of Irak.
Helemaal dikke primaquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dan gaan we er vol voor! Kom op!!!!
Eilanders met een minderwaardigheidscomplex. Dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef The_Undertone het volgende:
Dat 'England'-gezang is wel cringe
Dat doet ie de laatste jaren toch ook wel?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou graag zien dat Smiss dit niveau het hele WK vasthoudt.
83 gemiddeldquote:
Helemaal de bom!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik, is een hele leuke vrouw. Ik geloof uit Iran of Irak.
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat doet ie de laatste jaren toch ook wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |