Al besproken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er wordt een witte was gedraaid in ellie pellie.
Ik kan me van drie jaar geleden herinneren dat hij wel zei expres wat te vertragen tegen Smiss.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
Ron gooit toch altijd zo kapottraag? Ik zie het niet echt.
Tikje vergezocht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:10 schreef BB-King het volgende:
Stelling: Michael Smith heeft een dikke kop.
Nee, want ik geniet hier enorm van.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ben ik een slecht mens als ik dit enorm leuk vind?
Als dat zo zou zijn ben ik met alle liefde ook een slecht mensquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hij gaf nu eigenlijk hetzelfde aan toch.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan me van drie jaar geleden herinneren dat hij wel zei expres wat te vertragen tegen Smiss.
kee bedankt manquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
??
Hier een kerst otter.
[ afbeelding ]
Erg leuk.quote:
Dit lijkt wel heel snel game over.quote:
Obama god in de vrachtwagen genotquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ron vooraf met zijn grote bek, en dan ook nog met opzet vertragen.
Kansloos 3-0.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Vind ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Interview niet gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaf nu eigenlijk hetzelfde aan toch.
Toch weer 350 euro bruto lekker man.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef L_auteur het volgende:
Ron kan morgen weer vakkundig commentaar geven in de studio.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Obama god in de vrachtwagen genot
'dit is een snelle speler, heerlijk om te zien'.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef L_auteur het volgende:
Ron kan morgen weer vakkundig commentaar geven in de studio.
,,We hebben ons speciaal laten boosteren in Duitsland. Dan zou het enorm frustrerend zijn als we niet mogen skin”, klinkt het vol ongeloof.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Voor uiteenlopende waarden van "heel snel"quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dit lijkt wel heel snel game over.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'dit is een snelle speler, heerlijk om te zien'.
Gelachen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef MC-M het volgende:
[..]
,,We hebben ons speciaal laten boosteren in Duitsland. Dan zou het enorm frustrerend zijn als we niet mogen skin”, klinkt het vol ongeloof.
Dit stukje is erg leuk.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'dit is een snelle speler, heerlijk om te zien'.
Zonde. Maar 107 gaat Ron niet redden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "heel snel"
Vol ongeloof ook he. KK schijthebbersquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef MC-M het volgende:
[..]
,,We hebben ons speciaal laten boosteren in Duitsland. Dan zou het enorm frustrerend zijn als we niet mogen skin”, klinkt het vol ongeloof.
Dit stukje is erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |