Tikje vergezocht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:10 schreef BB-King het volgende:
Stelling: Michael Smith heeft een dikke kop.
Nee, want ik geniet hier enorm van.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ben ik een slecht mens als ik dit enorm leuk vind?
Als dat zo zou zijn ben ik met alle liefde ook een slecht mensquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hij gaf nu eigenlijk hetzelfde aan toch.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan me van drie jaar geleden herinneren dat hij wel zei expres wat te vertragen tegen Smiss.
kee bedankt manquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
??
Hier een kerst otter.
[ afbeelding ]
Erg leuk.quote:
Dit lijkt wel heel snel game over.quote:
Obama god in de vrachtwagen genotquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ron vooraf met zijn grote bek, en dan ook nog met opzet vertragen.
Kansloos 3-0.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Vind ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Interview niet gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaf nu eigenlijk hetzelfde aan toch.
Toch weer 350 euro bruto lekker man.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef L_auteur het volgende:
Ron kan morgen weer vakkundig commentaar geven in de studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |