Ja ik vind het ook niet verstandig. Maar goed.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat soort mensen mag een lawine van dichtbij bekijken.
Toch z'n laatste momentjes op het WK meepakken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien moet ie eens wat meer tijd nemen haha
Ik kreeg vorige keer een keurig overzicht met wat nog vergoedt werd dit jaar en wat er echt nodig was en wat opties waren, wellicht voor volgend jaar. Topvrouw.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijn tandarts is een klaploper want hij wil altijd een foto maken van mijn kiezen en vervolgens rolt er een brief op m’n deurmat met de vraag of ik hem even 80 euro wil betalen.![]()
Ik ga niet meer met hem om.
Dat is toch vrij normaal? Of je 39 of 42 overhoudt maakt niet uit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wilde Meulenkamp serieus een 180 gooien op 219?
Stukje nekquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet om aan te gluren.
Karim Rekiki tijd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Kekke lichtshow bij Sevilla.
ERG MOOI SMiss.
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dankzij Boris zit er wel publiek
Ik zou toch liever Ron dan Smiss tegen komen in een steegjequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ron dacht dat Smith bang voor hem was.
[ afbeelding ]
Smiss doet geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou toch liever Ron dan Smiss tegen komen in een steegje
Verdraaid, nou heb je zijn woorden verdraaid! Goedzoquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ron dacht dat Smith bang voor hem was.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |